• Hoi, ben ik weer met de enquête. Ik heb deze keer een enquête voor mijn profielwerkstuk. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze ook in te vullen? Alvast bedankt! Het is enkel 5-10 minuutjes. C:

    https://nl.surveymonkey.com/r/WP5DXX5

    Zoals ik al bij veel mensen geantwoord heb, maakt het niet uit waar je antwoord over gaat. Het PWS zelf gaat over spanning in films en series etc., maar de enquête gaat over hoe mensen erover denken en waar ze als eerst aan denken bij het woord spanning. Dit geeft juist veel diversiteit in antwoorden en maakt het veel interessanter. Sorry voor de onduidelijkheid.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2017 - 15:22 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Done (:

    Hmm ik hoop dat je er iets aan hebt.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Done ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ingevuld (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yukimura schreef:
    Done (:

    Hmm ik hoop dat je er iets aan hebt.


    Kowalski schreef:
    Done ^^


    Lodge schreef:
    Ingevuld (:


    Dankjulliewel c:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ingevuld!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ingevuld!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik kwam bij de derde vraag aan: "hoe denk je over spanning". En ik wilde serieus antwoorden "fijn om mijn elektronische dingen mee op te laden". Dus om je zeer flauwe antwoorden te besparen zal ik dit maar niet (of later) invullen. Succes met je pws nog.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    HaIe schreef:
    Ingevuld!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Patholoog schreef:
    Ik kwam bij de derde vraag aan: "hoe denk je over spanning". En ik wilde serieus antwoorden "fijn om mijn elektronische dingen mee op te laden". Dus om je zeer flauwe antwoorden te besparen zal ik dit maar niet (of later) invullen. Succes met je pws nog.


    Ah, alle antwoorden zijn welkom hoor. Het is eigenlijk gewoon het eerste wat een persoon over spanning denkt. c:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ook ingevuld! Wel meer met betrekking tot spanning tijdens school(werk), ik weet niet of dat ook goed is? Anyway wel weer een andere invalshoek. Succes met je pws!


    What’s tasty in Busan?

    Ik heb hem ingevuld.

    Wel nog een tip: het was niet een heel duidelijke enquête. Ik vond niet dat je hem goed hebt ingeleid. Bij spanning ging ik meer af op hele ernstige dingen, zoals beoordelingen, terrorisme, oorlog, prestatiedruk etc.
    Maar later in de enquête leek het meer alsof je doelde op spanning in films, boeken series etc.
    Het had voor mij meer duidelijk geweest als je het onderwerp wat had ingeleid, waardoor ik wist in welke richtig ik moest denken. Spanning is namelijk een breed woord.
    Dit is niet om je af te kraken, maar om je te helpen!

    Succes met je pws!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik heb hem ingevuld.

    Wel nog een tip: het was niet een heel duidelijke enquête. Ik vond niet dat je hem goed hebt ingeleid. Bij spanning ging ik meer af op hele ernstige dingen, zoals beoordelingen, terrorisme, oorlog, prestatiedruk etc.
    Maar later in de enquête leek het meer alsof je doelde op spanning in films, boeken series etc.
    Het had voor mij meer duidelijk geweest als je het onderwerp wat had ingeleid, waardoor ik wist in welke richtig ik moest denken. Spanning is namelijk een breed woord.
    Dit is niet om je af te kraken, maar om je te helpen!

    Succes met je pws!


    Jaaa, dit dus. Ik heb dit heel snel gemaakt omdat het allemaal af moest, en wij wisten daar niks van af. In December moet dit hele gedoe af zijn en wij zijn ook nergens op ingeleid helaas, dus wij hebben geen idee wat we aan het doen zijn (silent call for help). Dus dit is meer improviseren, kijken wat mensen van spanning vinden en hoe ze het ervaren. Uiteindelijk leidt dit alles wel naar onze hoofdvraag, 'wat is spanning (in films, series en videospellen)'. We werken er nog aan. x'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kuidaore schreef:
    Ook ingevuld! Wel meer met betrekking tot spanning tijdens school(werk), ik weet niet of dat ook goed is? Anyway wel weer een andere invalshoek. Succes met je pws!


    Ja, dat is ook super goed! Juist de verschillen van mensen en hun verschillende aspecten over spanning is heel interessant voor niet alleen ons, maar ook de leraren die ons gaan beoordelen. C:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    done.


    Die ene inspirerende quote -die ene beroemdheid.

    Patholoog schreef:
    Ik kwam bij de derde vraag aan: "hoe denk je over spanning". En ik wilde serieus antwoorden "fijn om mijn elektronische dingen mee op te laden". Dus om je zeer flauwe antwoorden te besparen zal ik dit maar niet (of later) invullen. Succes met je pws nog.

    same


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)