• Wat is jou favoriete boek? Het boek waar je verliefd op blijft worden, telkens als je hem opnieuw leest?

    Je mag vertellen waar hij over gaat, maar dat is niet verplicht.

    De mij is overigens 'En we noemden hem Christian' van Anthony Bourke & John Rendall.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Bluejay schreef:
    - De Hongerspelen alleen het eerste boek (:

    Op de zere plek.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    1 Spijt vanCarry Slee
    2 Morgenster ... (?)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Hungergames trilogie ^^ <3


    El Diablo.

    The Hunger Games.
    Kelly Anns diary`s


    -

    -Nachtvlinder van Rachel Klein (gaat over een meisje dat op een kostschool zit, ze is geobsedeerd door haar beste vriendin Lucy. Als zij bevriend raakt met de vreemde en mysterieuze Ernessa doet de hoofdpersoon er alles aan om achter haar geheim te komen. Dit boek is in dagboekvorm geschreven)
    -Wintermeisjes van Laurie Halse Anderson(Een boek over een meisje met anorexia. Het is heel anders dan andere boeken over anorexia & het is zeker een aanrader)


    It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik lees boeken meestal maar 1 keer en daarna gaan ze voor eeuwig de kast in.


    is ook zo bij mij.

    maar ik ben wel verslaafd aan de Harry Potter serie en de twilight serie.

    verder vind ik Arthur ontmaskerd wel een goed boek. het gaat over een meisje dat zich bij athur's troepen verstigd als hulp van verhalen verteller. ze moet zich verkleden als een jongen, later gaat ze in dienst bij de vrouw van Arthur. En weer later gaat ze weg en komt ze terug, maar dan gaat haar oude meester dood en dan gaat ze smaen met een oude vriend van haar veder reizen. echt een mooi boek!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.