• Ik Krijg de laatste tijd te horen en te lezen dat Bill wel vader word, En dat het ook in de Bravo staat.
    en dan zijn erook weer mensen die zeggen dat het niet zo is , en allemaal maar een grap is!
    ik weet het allemaal niet meer!
    en ik wil het gwn echt weten!
    want,, Ik ben eigenlijk best wel.. Tjha hoe zeg je dat.
    Bezorgt:|
    ofsoo :$
    please,
    Kan iemand me zeggen of het nou wel zo is. Of niet!!!!

    xx

    Ik ga morgen de bravo wel kopen dan kijk ik even wat je bedoelt, want ik schrok wat van je titel ^^
    Bill vader? Ik weet het niet.. zo te zien bij iedereen is 't niet zo.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik ga morgen de bravo wel kopen dan kijk ik even wat je bedoelt, want ik schrok wat van je titel ^^
    Bill vader? Ik weet het niet.. zo te zien bij iedereen is 't niet zo.


    Inderdaad,!
    Ik schrok er ook al van hoor.
    ach ja.
    Ik ga er dan maar vanuit dat deBravo ons voor de gek houd.
    en ik wacht dan maar gwn tot Bill zelf bekent ;)
    (A)

    xx (H)

    Het is volgens mij ook niet waar. I mean, waarom zo een domme prent erbij zetten? Inplaats van een prent van Bill en die zogezegde vriendin. En dan die domme tekst erbij [wat grappig bedoelt is maar bij mij gwn like draaitmetogen overkomt ^^].
    Ach, Bill wilt helemaal nog geen kind volgens mij. En hij heeft amper/geen tijd voor een vriendin [zegt hij zelf], laat staan voor een kind.
    <3.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Uhu, en trouwens dat was een fan die zwanger was, en vroeg aan Bill of hij een hantekening op haar buik wilde zetten, wat ik heel erg cute vind ^^

    en ik weet dat van het vorige topic.


    Take My Hand Take A Breath ...

    Uhu, en trouwens dat was een fan die zwanger was, en vroeg aan Bill of hij een hantekening op haar buik wilde zetten, wat ik heel erg cute vind ^^

    en ik weet dat van het vorige topic.

    Dat is inderdaad cute, en het zal zoiets wel zijn (:
    Dank aan HoneyPoepx3 voor de verklaring ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Niet waar.Bill heeft nu al zo weinig tijd.En die heeft gezegd dat hem soms denkt dat alles te veel word,met al die camera's en geen rust meer heeft.Dus laat staan dat hij een kind moet opvoeden,tuurlijk is dat niet waar!

    Hoo, een mini Billy ^^ Da zal dan wel voor later zijn zeker? :) [Als hij ooit kinderen zal hebbn :)]


    007

    Het is een roddel.


    -

    trouwens. als hij togh een kind wil? moet hij dat togh gewoon lekker doen?!
    ik bedoel.. pete krijgt ook een kind.
    en wat krijgen we dan als het een jongentje word?
    EEN MINI PETE. stel je voor hoe schattig.
    alleen maar leuk togh?

    Pete is een heel ander verhaal dan Bill en zijn kind hoeft geen copie van hem te worden het kan ook dat hij een heel lelijk kind krijgt
    boverdien:Pete en Ashley zijn een droomstel en die nieuwe van Bill was er vorige week nog niet eens en is nu opeens 7maanden zwanger:8
    ik heb het ook gelezen en it doesn't make scense at all!tis gwoon belaggelijk hoe durve ze dat te zegge van een jongen van 19!!!!!


    take me away

    trouwens. als hij togh een kind wil? moet hij dat togh gewoon lekker doen?!
    ik bedoel.. pete krijgt ook een kind.
    en wat krijgen we dan als het een jongentje word?
    EEN MINI PETE. stel je voor hoe schattig.
    alleen maar leuk togh?



    Jezus, doe normaal. Bill krijgt geen kind. Ik kan er niet bijkomen dat je het gelooft.

    Prive?! >.0 Die jongens hebben echt geen Prive meer he?!!? Echt alles moeten wij weten,, desnoots welk merk Nagelak hij gebruikt!!! Ik Snap best De ''Bezorgtheid'' Maar hoezo Bezorgt zijn?! Als hij een Kind wil, moet hij dat tog lekker doen,, Als hij daar gelukkig mee is, horen wij dat tog ook te zijn?! Lijkt em wel leuk een Mini Bill^^ Dan moet hij wel op Bill lijken en niet op die moeder! Sorry, ik dwaal af :P Nee maar ff sirieus,, als het echt zo is,, Wil ik het 1. UIt Bill zijn Mond horen,,
    2. Dat Kind zien!!
    3. Dan hadden werkelijk alle kranten Bladen enzo vol gestaan, en had iederreen het wel zeker geweten!


    p.s. Ik denk/Weet gewoon bijna zekker, dat het niet waar is [A]


    Dunno ><

    Die grap vind ik wel leuk bedachtxD
    ik vind m grappig..xD


    My fairytail stinks, does yours?

    Zou niet logisch zijn om dat zo bekend te maken, hè? :'D


    blame the bully.

    Sorry,, meot even iets aan mijn briljante verhaal toefoegen,,!!! Het is vast wel belangrijk Of Bill nouw een Kind heeft of niet,, Maar dan had dat wel alang, echt duidelijk geweest!! Whaha, nu ben ik den ik klaar [A]


    Dunno ><

    trouwens. als hij togh een kind wil? moet hij dat togh gewoon lekker doen?!
    ik bedoel.. pete krijgt ook een kind.
    en wat krijgen we dan als het een jongentje word?
    EEN MINI PETE. stel je voor hoe schattig.
    alleen maar leuk togh?


    Idd


    I may not always be perfect, but I'll always try.