• Iedereen kent de films/spellen van Resident Evil wel, of heeft er ooit van gehoord. Deze RPG is deels gebaseerd daar op.



    Story
    Umbrella Corporation heeft de wereld verteld dat er geen zombies meer zijn, ieder is verheugt en loopt weer rustig over straat.
    Dit was in het jaar 2021,
    Wat de mens niet wist was dat Umbrella Corporation gewoon rustig door ging met zijn experimenten met het T-virus.
    Enkele jaren later gebeurde het, het T-virus ontsnapte uit een van de meest bevolkte hives en infecteerde zo iedereen die er was.
    Nu, in het jaar 2025, gebeurt het allemaal opnieuw, de wereld raakt langzaam weer overspoelt met zombies.
    Ieder leeft voor zichzelf, of gaat men toch samen werken?

    Surrounding





    Rulez!!!
    ~Iedereen luistert naar elkaar.
    ~Weet je iets niet? Vraag het!
    ~Geen Over Powered characters. (Tenzij T-Virus Agent, dan kan het soms)
    ~Minstens 3 Regels!
    ~Afwezig? Meld het!
    ~Events worden door mij gedaan en aangegeven in rood!
    ~T-Virus agents hebben max 6 wapens!
    ~Commando's hebben max 4 wapens!
    ~Teenagers hebben max 2 wapens!


    Character Slots

    T-Virus Agents

    ~ Lance Hunter
    ~

    Commando's
    Captain ~
    Tech ~
    Heavy ~

    Teenagers
    ~ Evermore Luce Slive
    ~ Kiara Delisha Everdeen
    ~ Yuri Leith Bishop
    ~ Delya Florence Cardenas
    ~

    Character Creation

    Name:
    Class:
    Character
    Personalitie
    Weapon(s)
    Extra

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 21:29 ]

    De Tweede T-Virus Agent word verloot!! Wie hem wilt moet het zeggen zodat je bij het loten erbij zit!!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 23:30 ]

    Ik wil wel een vrouwelijke teenager reserveren. :}


    Imagination is more important than knowledge

    Gebeurt :)

    Bij class, wat moet daar komen te staan? :'}


    Imagination is more important than knowledge

    haha dat is dus voor jouw: Teenager ;) dat is gewoon zodat ik weet welke je had gekozen en zodat ik kan controllerenof je het goed ingevuld hebt ;)

    Wil je een teenager reserveren?:)


    ~

    -

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:09 ]


    Imagination is more important than knowledge

    Pathology schreef:
    Ik hoop dat hij goed is :'3




    Name: Evermore Luce Slive
    Class: Teenager
    Character: hier komen de pics van je personage ;)
    Personalitie: Evermore Slive, voor bekenden Ever, is een pittige tante. Ze is niet zonder reden nog steeds in leven: deze meid wil je écht niet tegen je hebben. Al met al heeft Ever een zachte binnenkant al is ze niet één van de praters. Ze is graag in zichzelf omdat niemand echt hoogte kan krijgen van haar verleden. Ze heeft geen ouders meer, en de meeste mensen die ze kent zijn gestorven aan het virus. Ze raakt snel in depressies en heeft op haar polsen daarom ook littekens van de acties die ze dan begaat. Ze heeft zo nu en dan een sobere blik op het leven, maar blijft een vechter.
    Weapons: Evermore is dol op haar compacte pijl- en boog. Gemoderniseerd en het is echt een moordwapen tussen haar vingers. Als back-up heeft ze een mesje. Niet veel bijzonders maar erg effectief wanneer nodig.
    Extra: Komt in de loop van het verhaal.


    Hij is goed gekeurd!! Check wel alleen even het roode in de quote ;) dat is gewoon omdat daar je vraagteken stond :)

    Stuttgart schreef:
    Wil je een teenager reserveren?:)


    Gedaan! :)

    Aigh, zo. Wel, mijn foto's staan erboven. Niet heel erg, hoop ik :').


    Imagination is more important than knowledge

    Pathology schreef:
    Aigh, zo. Wel, mijn foto's staan erboven. Niet heel erg, hoop ik :').


    Haha nee hoor geen probleem :)

    Name: Lance Hunter

    Class: T-Virus Agent

    Character:



    Personalitie:

    Lance is een jongen die over dingen nadenkt, hoewel hij zijn gevoelens kwijt is dankzij de vele trainingen bij Umbrella Corporations weet die alsnog wat goed en slecht is. Hij volgt daarom ook altijd zijn intuitie.
    Lance weet ook altijd meiden in te palmen dankzij zijn uiterlijk, zijn gespierde lichaam en zijn stem. Hij maakt er daarom ook vaak gebruik van.
    Lance werkt ook het liefst alleen, hij heeft niet graag andere om zich heen en heeft er een hekel aan als mensen hem aardig beginnen te vinden en bij hem willen blijven.

    Weapon(s):

    Twee samurai zwaarden die op zijn rug zitten, vast aan het vest wat die draagt.
    Twee Sig Sauer pistolen om zijn middel.
    Een MK17 met scope op zijn rug.
    Een Barret M107 die hij meestal vast heeft.

    Extra:

    Lance is iemand die constant rookt, waar die ook gaat heeft die een sigaret in zijn mond.
    ~Rest komt in loop van RPG~

    Name: Kiara Delisha Everdeen
    Class: Teenager
    Character


    Kiara heeft lang donker haar met grove slagen erin. Ze heeft donker bruine ogen met een verleidelijke uitstraling die ze dan ook zeker gebruikt. Kiara heeft een slank lichaam met een exotische tint. Aan de buiten kant ziet Kiara er lief uit en dat is meestal het struikel blok want ze is alles behalve lief. Kiara haar ogen kunnen van kleur veranderen. Als ze normaal is hebben haar ogen een normale zachte kleur. Maar als ze kwaad is veranderd die kleur in heel donker bruin. Wanneer het donker is lijken haar ogen dan net zwart.
    Personalitie: Kiara is een harde meid die geen genade kent. Ze gaat door tot ze heeft wat ze wil. Ze laat zich niet makkelijk uit het veld slaan en gooit waar nodig haar charmes in de strijd. Kiara is iemand die graag de touwtjes in handen heeft en laat zich zeker niet commanderen. Wel staat ze altijd voor haar vrienden klaar.
    Weapon(s): Kiara bezit een 9 mm pistool met allemaal technische snufjes en ze heeft een vlijmscherp mes.
    Extra: Komt in de RPG


    ~

    Stuttgart schreef:
    Name: Kiara Delisha Everdeen
    Class: Teenager
    Character


    Kiara heeft lang donker haar met grove slagen erin. Ze heeft donker bruine ogen met een verleidelijke uitstraling die ze dan ook zeker gebruikt. Kiara heeft een slank lichaam met een exotische tint. Aan de buiten kant ziet Kiara er lief uit en dat is meestal het struikel blok want ze is alles behalve lief. Kiara haar ogen kunnen van kleur veranderen. Als ze normaal is hebben haar ogen een normale zachte kleur. Maar als ze kwaad is veranderd die kleur in heel donker bruin. Wanneer het donker is lijken haar ogen dan net zwart.
    Personalitie: Kiara is een harde meid die geen genade kent. Ze gaat door tot ze heeft wat ze wil. Ze laat zich niet makkelijk uit het veld slaan en gooit waar nodig haar charmes in de strijd. Kiara is iemand die graag de touwtjes in handen heeft en laat zich zeker niet commanderen. Wel staat ze altijd voor haar vrienden klaar.
    Weapon(s): Kiara bezit een 9 mm pistool met allemaal technische snufjes en ze heeft een vlijmscherp mes.
    Extra: Komt in de RPG


    Hij is goed gekeurd ;) :)

    Paddo schreef:
    (...)

    Hij is goed gekeurd ;) :)


    Thank youu(flower)


    ~