• Dr. Pratchett Asylum for Insane teenagers since 1851 staat midden in de onbewoonde wereld van Engeland. Er is maar één toegangsweg en het dichtstbijzijnde bewoonde huis ligt zo'n 24 kilometer verderop. Om het oude gebouw ligt een grasveld met enkele bomen en vlak erachter een metershoog hek. Hier worden de zware gevallen heen gebracht, tieners die absoluut bij de beschaving vandaan gehouden moeten worden en waarbij geen kans op terugkeer in de beschaving is.
    Er zijn maar weinig ouders die dit voor hun kinderen kunnen betalen en het ervoor over hebben. De persoonlijke begeleiding kost een hoop geld en bezoek is niet toegestaan. Op een vreemde, regenachtige nacht om 12 uur precies, klikken alle sloten van de binnendeuren open, geen gang of kamer is ontoegangbaar voor de tieners. Alleen het vreemdste is dat elke vorm van leiding ontbreekt. Deze insane teenagers moeten het alleen zien te redden in een oud gebouw, waar de buitendeuren op slot zitten en het glas onbreekbaar is voor hun eigen veiligheid.


    De regels:
    - Ik wens dat je actief bent en regelmatig post. Ben je afwezig, meld het in het topic. Als je langer dan een week niet reageert, niets laat weten en mijn berichten negeert, valt je karakter ten prooi aan de anderen.
    - 16+ is zeker toegestaan, in alle vormen. Seks, geweld, etc.
    - Posts langer dan 2 regels.
    - Naamsveranderingen doorgeven.


    Het gebouw:
    Het gebouw bestaat uit een kelder, de begane grond, een eerste en tweede verdieping en een zolder.
    De kelder en de zolder zijn een geval apart en nooit toegankelijk geweest voor de patiënten. In de kelder is de wasserette en de ruimte voor de medewerkers. Iedereen die er werkte had er een kamer en er is een keuken.
    De zolder is al sinds 1893 afgesloten, niemand heeft er sindsdien een stap meer gezet. In de lente van 1893 heeft er een gruwelijke gebeurtenis plaats gevonden, één van de patiënten sloeg door en heeft de gehele afdeling vermoord, niemand kon aan deze gestoorde ontsnappen. Het was een open afdeling met verschillende bedden en geen muren of deuren erin. Hoog in het plafond zitten grote ramen die de ruimte goed verlichten.
    De begane grond is verdeeld in twee ongelijke ruimtes. In de kleinste ruimte kom je binnen, daar vind je een receptie en de binnenkomst hal. Helemaal aan het uiteinde zie je een deur, van de bewaking. Het kleine kamertje bevat enkele telefoons en beeldschermen waarop camerabeelden weergeven worden. In de lange muur naast de balie van de receptie vind je klap deuren, die normaal goed afgesloten zijn. Daarachter bevind zich het trappenhuis en de lift in de verste linkerhoek. In de rest van de ruimte vind je verschillende banken met tafels, bedoeld voor de ouders van de kinderen en de kennismaking van het kind. De eerste en enige keer dat de ouders binnen mogen komen.
    De eerste verdieping is verdeelt in verschillende kamertjes. Sommige bedoeld voor recreatie en anderen onderzoek. Hier vind je de medicijnen en ander materiaal. De recreatieruimtes zijn beperkt. Een tv achter kogelvrij glas is waarschijnlijk het meest luxueuze eraan.
    Op de tweede verdieping vind je een lange gang. Aan de ene kant zijn de deuren roze geverfd en aan de andere kant blauw. De slaapkamers. Iedere tiener heeft zijn eigen kamer waar hij of zij normaal gesproken het grootste gedeelte van de dag door zou brengen. Er staan een bed en een kastje voor de weinige persoonlijke bezittingen die ze mogen hebben.
    In 1951 is het gebouw na zijn 100 jarige bestaan gerenoveerd met moderne en veiligere materialen en dergelijke.

    De rollen:
    Aurélie Rye Beate ~ 19 ~ Anorexia Nervosa en Manie ~ Assassin
    Jacklynn Evita Connor ~ 14 ~ Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) ~ Valentino
    Marella Mea Fletcher ~ 14 ~ Dwangneurose ~ Space
    Samantha 'Sam' Jeanine Billington ~ 17 ~ Conduct Disorder ~ Aragog
    Jenna Sophie Davis ~ 18 ~ kraambedpsychose Niflheim
    Hailey Robberts ~ 15 ~ ontwijkende persoonlijkheidsstoornis ~ annemellark
    June Lauren Hastings ~ 16 ~ Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (APS) ~ xHeavenlyx
    Celeste Mariah Debra Hullington ~ 16 ~ Alcoholisme en ADHD ~ Brutus
    Alexis Brooklyn Westlane [ Lexi ] ~ 18 ~ Separatieangst ~ IHeartMusicc
    Michelle -Mich- Anne-Marie Blakely ~ 19 ~ Parkinson, Projectie en Regressie ~ Burlington

    Nathan Justin Hale ~ 19 ~ Narcistische persoonlijkheidsstoornis ~ xHeavenlyx
    Christian Austen Aiden Mahone (Chris) ~ 18 ~ Paranoide Schizofrenie ~ Brutus
    Gilbert Fuchs ~ 19 ~ Posttraumatische stressstoornis ~ Aurelia
    Gabriël Arch ~ 19 ~ bipolaire stoornis type 2, gepaard met meervoudige psychoses (wanen & hallucinaties) ~ Cosette
    Lucas Alexander Daniëls [Luc] ~ 19 ~ Schizoaffectieve stoornis ~ IHeartMusicc
    Xavier (Spike) Grey ~ 21 ~ Borderline ~ DarkSavior
    Quinn Mason Addams ~ 17 ~ Dissociatieve Fugue en Depersonalisatiestoornis ~ DelilahDawn
    Jascha Michajlovitsj Solovjov ~ 18 ~ Posttraumatische stressstoornis en Bigorexia Nervosa ~ Mombasa
    Oliver Andrew Bruce / Mason Kyler Stone ~ 20 ~ Twee persoonlijkheden, verlatingsangst en een trauma ~ HAPPP
    Emilio Sanchez ~ 19 ~ Erotomanie ~ Helios

    Het rollentopic
    De rollenstory

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 22:51 ]


    Your make-up is terrible

    [Ze zeiden hallo terug en verder niets geloof ik.]


    Your make-up is terrible

    [Oh oke. Fijn :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Emilio Sanchez
    Ik schud mijn hoofd. "Nee" antwoord ik. "Ik ben geboren in Puerto Rico. Ik, mijn ouders en zusje zijn hierheen verhuist toen ik zijn hierheen verhuist toen ik 9 was. Maar dat kun je horen zeker he?" Ik grijns even, wat overgaat in een glimlach. Ik frons even. "Mijn psych zegt dat ik me inbeeld dat mensen verlieft op me zijn" waarom vertel ik haar dit? "Maar ik zie het toch?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurélie Rye Beate

    "Puerto Rico..." zeg ik langzaam en ik neem het begrip in me op. "Ja, dat kan ik zeker horen." Ik leg de telefoon terug en loop het kamertje uit. Ik loop naar de balie die er staan terwijl ik tegen Emilio praat. "Waar aan denk je het te kunnen zien dan?" vraag ik nieuwsgierig. "Misschien hoort het gewoon bij je waanideeën." Ik kijk over de balie heen, nog altijd niemand.


    Your make-up is terrible

    Emilio Sanchez
    "Nou, aan de manier hoe ze kijken, hoe ze doen" zeg ik. Ik loop achter Aurelie aan. "Jij hebt toch ook wel door als iemand je ziet zitten" ik begin een beetje in paniek te raken. Ik verzin toch niks?!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurélie Rye Beate

    Ik haal kort mijn schouders op. "Mensen vinden mij niet leuk." antwoord ik erop. Ik besluit mijn zoektocht op te geven en springt op de balie, waar ik op ga zitten en mijn voeten eraf laat bungelen. Ondertussen kijk ik naar Emilio. "Hoe doen en kijken ze dan?" vraag ik aan hem terwijl ik hem onderzoekend aankijk.


    Your make-up is terrible

    Emilio Sanchez
    "Niet? Dat snap ik niet" zeg ik met opgetrokken wenkbrouwen. "Okee je bent een beetje erg dun maar verder ben je toch een leuke meid?" Zeg ik verbaast. " Ja nou ehm..." Ik denk even na. "Ja ik weet niet echt hoe ik dat moet uitleggen" ik frons mijn wenkbrouwen. "Gewoon bepaalde blikken werpen..flirten enzo denk ik"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurélie Rye Beate

    Ik kijk hem verbaasd aan. Dun, leuke meid? Ik lach zacht, hij heeft zeker waanideeën, dat weet ik nu wel zeker. "Ja ik weet niet echt hoe ik dat moet uitleggen." Hij fronst zijn wenkbrauwen terwijl hij verteld en lijkt na te denken.. "Gewoon bepaalde blikken werpen... flirten enzo denk ik." Ik weet niet precies hoe je moet flirten, maar het zijn dus bepaalde blikken. Ik knik maar en doe alsof ik het begrijp zodat ik niet dom overkom.


    Your make-up is terrible

    Emilio Sanchez
    Ze lacht even. "Je gelooft me niet he? Je denkt zeker dat ik een of andere psyco ben" ik grinnik bij het idee. "Ik zal het je bewijzen" ik loop naar haar toe, pak heel zacht haar hand en doe mijn andere hand om haar pols. "Zie je? Erg dun, zelfs met mijn pinkie is er nog ruimte over" ik laat haar los en kijk haar dan aan. "Ik heb geen spiegel bij me anders had ik laten zien dat je een leuke meid bent" ik glimlach. "Joh die onzekerheid brengt je nergens"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurélie Rye Beate

    Ik wrijf zacht met mijn hand over mijn pols en staar er kort naar. "Je hebt grote mannenhanden. Als mijn pols er niet inpaste, was er echt iets mis met me geweest." antwoord ik met onvaste stem. Ik kijk hem weer aan maar ontwijk zijn blik al snel. "Misschien heb je wel waanideeën over hoe mooi iedereen is." murmel ik, hoewel ik al weer dat dat niet waar is.


    Your make-up is terrible

    Gabriël Arch

    Ik luister naar zijn woorden met oprechte interesse. Hij spreekt op een manier alsof hij al onwezenlijk lang op deze aardbol rond loopt. Misschien is dat ook wel zo. Ik ben niet arrogant genoeg om te geloven dat ik de enige ben die door Vader hierheen gezonden is. Misschien is Gilbert dat ook wel, en ontmoet ik hem nu niet omdat ik hem moet helpen, maar omdat we dezelfde doeleinden hebben. Dat verklaart alleen niet waarom hij me net fatalistisch noemde.
    "Ik vecht voor zaken die het waard zijn en die ik in eigen handen kan nemen, zij het dan niet met mijn vuisten. Het haalt niks uit om bang of druk te worden om zaken waar je niks aan kunt veranderen. Ik focus me liever op de mensen hierbinnen die dat niet realiseren. Je lost een probleem alleen op door de kern aan te pakken."
    Dat ik die kern nog moet vinden, hou ik voor mezelf. In de loop der dagen hier zal ik de anderen wel leren kennen. Vader zal me naar degenen leiden die mij het hardst nodig hebben.
    "Twintig, dertig? Ik weet het niet. Dit kan een psychologisch experiment zijn, om te zien hoe goed we opereren in nieuwe omstandigheden," antwoordt Gilbert nog op mijn vraag van net.
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem aan. Ik heb geen idee wie hij bedoelt met "we". Hij lijkt me bij zijn volle verstand, net als ik dus waarom zouden "we" deel uitmaken van een psychologisch experiment. Tenzij ik gelijk had in mijn veronderstelling van net. Vader heeft me helemaal niks verteld over een Broeder hier. Kan het zijn?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Emilio Sanchez
    "Mijn handen zijn vrij klein voor mannen handen dus misschien is er wel iets mis, eens over nagedacht" ik sla mijn armen over elkaar. "Je hoeft dat niet meteen op mijn waanideeen af te schuiven want ik kan echt wel mooi van lelijk onderscheiden dankjewel. Dat is kwetsend hoor!" Ik frons mijn wenkbrouwen boos. "En mijn zogenaamde waanideen zouden daar niet over gaan"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Dus... ik kan nergens inspringen?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aurélie Rye Beate

    Ik kijk hem lichtelijk gekwetst en schuldig aan. "Sorry." antwoord ik zacht. "Ik wilde je niet beledigen. Ik... het was gewoon..." Ik zucht zacht en wrijf over mijn gezicht. Ik veeg een plukje haar uit mijn gezicht en kijk hem recht aan. "Ik verdedig mezelf gewoon te hard." zeg ik met een zwakke glimlach als ik mezelf weer op orde heb gekregen.


    Your make-up is terrible

    Emilio Sanchez
    "Waarvoor?" Vraag ik. "Doen mensen jou wat aan?" Vraag ik zachtjes. Ik zet een paar pasjes in jou richting. "Voor je uiterlijk moet je je nooit schamen" mompel ik. Iets wat mijn Opa altijd zei. "Je bent altijd perfect voor de ware precies zoals je bent" ik glimlach.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]