• Dr. Pratchett Asylum for Insane teenagers since 1851 staat midden in de onbewoonde wereld van Engeland. Er is maar één toegangsweg en het dichtstbijzijnde bewoonde huis ligt zo'n 24 kilometer verderop. Om het oude gebouw ligt een grasveld met enkele bomen en vlak erachter een metershoog hek. Hier worden de zware gevallen heen gebracht, tieners die absoluut bij de beschaving vandaan gehouden moeten worden en waarbij geen kans op terugkeer in de beschaving is.
    Er zijn maar weinig ouders die dit voor hun kinderen kunnen betalen en het ervoor over hebben. De persoonlijke begeleiding kost een hoop geld en bezoek is niet toegestaan. Op een vreemde, regenachtige nacht om 12 uur precies, klikken alle sloten van de binnendeuren open, geen gang of kamer is ontoegangbaar voor de tieners. Alleen het vreemdste is dat elke vorm van leiding ontbreekt. Deze insane teenagers moeten het alleen zien te redden in een oud gebouw, waar de buitendeuren op slot zitten en het glas onbreekbaar is voor hun eigen veiligheid.


    De regels:
    - Ik wens dat je actief bent en regelmatig post. Ben je afwezig, meld het in het topic. Als je langer dan een week niet reageert, niets laat weten en mijn berichten negeert, valt je karakter ten prooi aan de anderen.
    - 16+ is zeker toegestaan, in alle vormen. Seks, geweld, etc.
    - Posts langer dan 2 regels.
    - Naamsveranderingen doorgeven.


    Het gebouw:
    Het gebouw bestaat uit een kelder, de begane grond, een eerste en tweede verdieping en een zolder.
    De kelder en de zolder zijn een geval apart en nooit toegankelijk geweest voor de patiënten. In de kelder is de wasserette en de ruimte voor de medewerkers. Iedereen die er werkte had er een kamer en er is een keuken.
    De zolder is al sinds 1893 afgesloten, niemand heeft er sindsdien een stap meer gezet. In de lente van 1893 heeft er een gruwelijke gebeurtenis plaats gevonden, één van de patiënten sloeg door en heeft de gehele afdeling vermoord, niemand kon aan deze gestoorde ontsnappen. Het was een open afdeling met verschillende bedden en geen muren of deuren erin. Hoog in het plafond zitten grote ramen die de ruimte goed verlichten.
    De begane grond is verdeeld in twee ongelijke ruimtes. In de kleinste ruimte kom je binnen, daar vind je een receptie en de binnenkomst hal. Helemaal aan het uiteinde zie je een deur, van de bewaking. Het kleine kamertje bevat enkele telefoons en beeldschermen waarop camerabeelden weergeven worden. In de lange muur naast de balie van de receptie vind je klap deuren, die normaal goed afgesloten zijn. Daarachter bevind zich het trappenhuis en de lift in de verste linkerhoek. In de rest van de ruimte vind je verschillende banken met tafels, bedoeld voor de ouders van de kinderen en de kennismaking van het kind. De eerste en enige keer dat de ouders binnen mogen komen.
    De eerste verdieping is verdeelt in verschillende kamertjes. Sommige bedoeld voor recreatie en anderen onderzoek. Hier vind je de medicijnen en ander materiaal. De recreatieruimtes zijn beperkt. Een tv achter kogelvrij glas is waarschijnlijk het meest luxueuze eraan.
    Op de tweede verdieping vind je een lange gang. Aan de ene kant zijn de deuren roze geverfd en aan de andere kant blauw. De slaapkamers. Iedere tiener heeft zijn eigen kamer waar hij of zij normaal gesproken het grootste gedeelte van de dag door zou brengen. Er staan een bed en een kastje voor de weinige persoonlijke bezittingen die ze mogen hebben.
    In 1951 is het gebouw na zijn 100 jarige bestaan gerenoveerd met moderne en veiligere materialen en dergelijke.

    De rollen:
    Aurélie Rye Beate ~ 19 ~ Anorexia Nervosa en Manie ~ Assassin
    Jacklynn Evita Connor ~ 14 ~ Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) ~ Valentino
    Marella Mea Fletcher ~ 14 ~ Dwangneurose ~ Space
    Samantha 'Sam' Jeanine Billington ~ 17 ~ Conduct Disorder ~ Aragog
    Jenna Sophie Davis ~ 18 ~ kraambedpsychose Niflheim
    Hailey Robberts ~ 15 ~ ontwijkende persoonlijkheidsstoornis ~ annemellark
    June Lauren Hastings ~ 16 ~ Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (APS) ~ xHeavenlyx
    Celeste Mariah Debra Hullington ~ 16 ~ Alcoholisme en ADHD ~ Brutus
    Alexis Brooklyn Westlane [ Lexi ] ~ 18 ~ Separatieangst ~ IHeartMusicc
    Michelle -Mich- Anne-Marie Blakely ~ 19 ~ Parkinson, Projectie en Regressie ~ Burlington

    Nathan Justin Hale ~ 19 ~ Narcistische persoonlijkheidsstoornis ~ xHeavenlyx
    Christian Austen Aiden Mahone (Chris) ~ 18 ~ Paranoide Schizofrenie ~ Brutus
    Gilbert Fuchs ~ 19 ~ Posttraumatische stressstoornis ~ Aurelia
    Gabriël Arch ~ 19 ~ bipolaire stoornis type 2, gepaard met meervoudige psychoses (wanen & hallucinaties) ~ Cosette
    Lucas Alexander Daniëls [Luc] ~ 19 ~ Schizoaffectieve stoornis ~ IHeartMusicc
    Xavier (Spike) Grey ~ 21 ~ Borderline ~ DarkSavior
    Quinn Mason Addams ~ 17 ~ Dissociatieve Fugue en Depersonalisatiestoornis ~ DelilahDawn
    Jascha Michajlovitsj Solovjov ~ 18 ~ Posttraumatische stressstoornis en Bigorexia Nervosa ~ Mombasa
    Oliver Andrew Bruce / Mason Kyler Stone ~ 20 ~ Twee persoonlijkheden, verlatingsangst en een trauma ~ HAPPP
    Emilio Sanchez ~ 19 ~ Erotomanie ~ Helios

    Het rollentopic
    De rollenstory

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 22:51 ]


    Your make-up is terrible

    Aurélie Rye Beate

    Ik frons nadenkend. "Mensen doen mij niets aan, ik doe het mezelf aan." antwoord ik geheel naar waarheid. Ja, ik heb mezelf zo gemaakt. Misschien op één ding na... Ik schud het gelijk weer van me af. "Ik heb reden genoeg om me voor mijn uiterlijk te schamen." kets ik botter terug dan ik bedoeld had.


    Your make-up is terrible

    [Lalala, ik ga weer verder met die story x) Ik ben nu e=ongeveer op een derde denk ik.. XD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Emilio Sanchez
    "Oohja wat dan?" Vraag ik lichtelijk geirriteerd omdat ik weer zon botheid naar me toegeworpen krijg. "Als ik zo naar je kijk zie ik niks mis met jou" antwoord ik. "Misschien wat aankomen maar verder niks"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Heb ik iets gemist?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aurélie Rye Beate

    "Omdat ik lelijk ben." Ik knijp in iets wat ik mijn beenvet noem en trek mijn shirt een stuk omhoog, waar een klein beetje opgehoopt huid een rolletje vormt vanwege het zitten, die ik aanduid. "Als ik aankom, word dat alleen nog maar erger." antwoord ik. "Dus daar word ik écht niet mooier van." Mijn stem klinkt verstikt.


    Your make-up is terrible

    [Roooooooooooseeeeeeeeeee! _O_ Zal ik Oliver naar Jenna toesturen?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Kom eens op MSN jij (cat)
    En ja is goed, dan komt ze weer even uit haar kamer ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Emilio Sanchez
    "Je bent niet lelijk!" Zeg ik geschrokken. "Wat is dat?" Ik raak het aan "ooh joh het is maar huid" ik wuif het weg. "Nee, als je aankomt trekt het strak en dan krijg je een prachtig buikje dat weet ik zeker!". Ik krijg een lichte blos als ik glimlach. "Geloof me maar. Ik kan het weten" ik knipoog.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Burlington schreef:
    [Dus... ik kan nergens inspringen?]


    Je kan naar June en Hailey komen?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Wie? Wat? Waar?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jenna Sophie Davis
    Na een tijdje stond ik toch maar weer op, verstopte de blauwe knuffelbeer weer op de plek waar ik dat altijd deed als ik mijn kamer verliet en schuifelde aarzelend de gang op. Vanaf mijn deuropening waren er geen mensen meer te zien, maar ik wist niet waar ze wel waren. Wat was er aan de hand hier? Ik vond het niet leuk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aurélie Rye Beate

    Opeens moet ik lachen, het klinkt licht hysterisch. Ik laat mijn shirt los waardoor mijn shirt naar beneden zakt. Waar zít deze jongen met zijn hoofd of beter, in welke wereld leeft hij. "Dikke mensen zijn niet mooi." lach ik nog steeds, mijn buikspieren en maag trekken er pijnlijk samen van. Het duurt even voordat ik mezelf voldoende gekalmeerd heb, maar mijn buik doet er nog steeds pijn van.


    Your make-up is terrible

    [ze staan gewoon wat in een deur van een slaapkamer te praten, maar je moet niet raar denken als Hailey appart reageert, dat is haar aandoening. ;D]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Okay]


    Michelle

    Wat ongemakkelijk schuifel ik verder de gang in. Wanneer ik twee meisjes tegenkom, ga ik bij hen staan.
    "K-kan iemand mij zeggen wat er aan de hand is?"
    Nerveus houd ik Caspar in mijn hand.
    "C-claudia kan niet slapen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Emilio Sanchez
    "Een normaal figuur hebben maakt je nog niet dik. Ben ik dik dan?" Vraag ik een tikkeltje beledigt. "Ik weet zeker dat je veel te licht bent dan je hoort te zijn. Maar whatever" ik zucht diep. "Als je mij als een domme psyco wil zien en je zelf zo wilt zien en behandelen" zeg ik. "Ga vooral lekker je gang. Maar dan ben je wel stupid" ik sla mijn armen nogmaals boos over elkaar. Zomaar ziet ze me als psycoo kan daar niet tegen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]