• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leya Eden Barlow
    De jongen zakt op de grond en zegt niks.
    Zijn lichaam trilt en er loopt weer een traan over zijn wang. 'Je hebt gelijk. Ik snauw iedereen af.'
    'Stop,' mompelt hij dan. Volgens mij is het meer tegen zichzelf bedoelt.
    Hij lijkt helemaal in elkaar te storten en begint te huilen.
    'Is it over yet? Can I open my eyes? Is this as hard as it gets? Is this what it feels like to really cry… Cry' zingt hij fluisterend. Zijn stem klinkt emotioneel, met snikken en een trilling. Hij doet zijn ogen dicht en legt zijn handen tegen zijn slapen.
    Ik bijt op mijn lip en kijk aarzelend om me heen. Misschien is het beter als ik een leraar haal...Ik heb geen idee of deze jongen hier echt op school zit of een of andere gek is.
    Uiteindelijk loop ik maar naar hem toe en laat ik me naast hem op de grond zakken. 'Ik weet dat je mij niet kent, en ik ken jou niet. Maar er is duidelijk iets mis,' zeg ik zacht. 'Wil je er over praten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga even snel eten en dan ben ik er weer. Lizz, ik lees je stukje straks af. ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    [Ik ga even snel eten en dan ben ik er weer. Lizz, ik lees je stukje straks af. ^^]


    [okay *O* I tried to make it very emotional :'D
    Ik ga nu schrijven. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amen Raphael Elyon
    ‘Ik weet dat je mij niet kent, en ik ken jou niet. Maar er is duidelijk iets mis. Wil je er over praten?’
    Jezus, waarom ging dat kind niet weg? Ik gedroeg me als een verslagen idioot. Dat is waarom, boven alles, ik privacy wilde in deze momenten. De momenten waarin ik helemaal kapot ging. Daarom hield ik het altijd vol tot thuis. Hier heb ik geen privacy, moet ik mezelf snel bij elkaar rapen.
    ‘Nee.’ Ditmaal snauw ik niet, het is een trillerige, zielige snik. Ik walg van mezelf, van het feit dat ik mijn emoties nooit onder controle kan houden, voor het feit dat ik ze niet begrijp. Ik veeg kwaad de tranen weg. Nana’s stem drijft weg uit mijn gedachten.
    I'm talking in circles, I'm lying, they know it. Why won't this just all go away? Is it over yet?
    Stilte, rust. Dat had ik weer, een complete breakdown in een publieke gang voor een meisje dat ik niet eens kende. Ik wreef over mijn armen en haalde een and doormijn warrige blonde haar. Mijn blauwe ogen waren nog steeds waterig, maar dat kon me weinig schelen.
    ‘Het spijt me,’ zeg ik tegen het meisje, maar het klinkt geforceerd en geïrriteerd. Niet de ik geïrriteerd ben met haar, maar met mezelf.
    Waarom? Omdat ik gevoelens had voor Nana die ik niet begreep of wilde begrijpen. Omdat ik nooit mijn emoties compleet onder controle kon houden en dat in al de verkeerde manieren uitte. Ik had Nana dit geprobeerd te vertellen, de eerste dag. Maar toen had ik iets over haar ouders gezegd en voor de rest luisterde ze niet meer. Ze zou het niet begrijpen. Hoe kon ze? Zelfs ik begreep mezelf niet. Vader zei dat het een knik in mijn hersenen was, een fout in mijn genen.
    ‘Het gaat wel,’ zei ik, waarna ik trillerig opstond. Alle gedachten sloot ik op, negeerde ik nu. Ik richtte me op het meisje voor me. Normaal zou ik afleiding zoeken. De gedachte maakte me weer misselijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Hmm, ik twijfel als ik wat met Liberty zal gaan doen,]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Hmm, ik twijfel als ik wat met Liberty zal gaan doen,]


    Come join Amen and Leya? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sorry dearies, I'm back ^^ *gaat post van Amen aflezen*
    Aww, als Nana dit wist van Amen zou ze niet zomaar weg zijn gelopen. Poor little Amen and Nana...]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 13:31 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leya Eden Barlow
    'Nee,' zegt hij met een trillerige stem waarna hij zijn tranen wegveegt.
    'Het spijt me,' zegt hij dan. Alleen geloof ik hem niet aangezien hij nogal geïrriteerd klinkt.
    'Het gaat wel,' vervolgt hij en hij staat op.
    Tuurlijk, daarom zie je er zeker ook zo beroerd uit, denk ik bij mezelf. Ik volg zijn voorbeeld en sta ook maar op.
    'Als jij het zegt,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dwayne Renolds

    “Kus me, Dwayne.” Hoorde ik haar zeggen en vanaf dat moment, nam mijn instinct het van me over.
    Ik boog lichtjes naar voor tot ik haar warme adem op mijn huid kon voelen en voelde hoe onze lippen elkaar zachtjes raakten.
    Zacht, alsof ze erg breekbaar was.
    Voor mij voelde het aan alsof mijn lippen in vuur en vlam stonden door die ene kleine aanraking.
    Ik legde mijn hand op haar wang en de andere op haar heup en kon alleen maar wensen dat dit eeuwig kon blijven duren.



    Diana Grace Anderson

    Ik had mijn armen om zijn nek geslagen, zodat ik een betere houvast zou hebben en niet steeds kopje onder zou gaan.
    "Ja, ik weet het." Zei ik en trok een pruillipje. "En jij plaagt me er dan nog mee."
    Ik liet mijn rechterhand uit zijn nek glijden en spatte wat water zijn kant op waarna ik het niet kon laten om te lachen.
    Toen ik hem weer serieus probeerde aan te kijken, keek ik recht in zijn ogen.
    "Je hebt mooie ogen." Merkte ik droog op en glimlachte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Amen Raphael Elyon
    ‘Als jij het zegt,’ zucht ze. Ik wrijf de laatste tranen uit mijn ogen. Op de een of andere manier moet ik mijn oude, charmante zelf weer kunnen vinden. Gewoon Nana vergeten.
    ‘Mijn naam is Amen Elyon. Je hebt waarschijnlijk al van me gehoord.’ Ik bekeek haar voor de eerste keer goed. Lang, tenger figuur, waarschijnlijk zo’n modelpopje. Ze hand blond haar, blauwe ogen die donkerde waren dan die van mij. En ze had het gouden randje rond de pupil niet, alleen vlekjes in de iris.
    ‘als je weet wat goed voor je is, vergeet je dat je dat zag.’ Het klonk niet dreigend, meer uitgeput, vermoeid, verveeld.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Rose
    Hij boog zich gelijk lichtjes naar voren en met elke centimeter die hij dichterbij kwam, voelde ik mijn hart in mijn keel slaan. Amen was uit mijn leven, en hij leek er geen eens spijt van te hebben. Ik voelde zijn lippen zachtjes op die van mij, mijn hart sloeg meerdere keren over maar ik probeerde er weinig op te letten. Hij geeft niet om mij en Dwayne wel.
    Zachtjes beantwoordde ik zijn kus terug en voelde hoe zijn ene hand op mijn wang kwam te liggen en zijn andere hand op mijn heup lag. Volgens mij smaakte ik naar de warme chocolademelk die Dwayne voor me had gemaakt, want ik proefde het nog steeds in mijn mond.
    Allebei mijn handen liet ik over zijn borstkas naar zijn nek glijden, en toen door naar zijn wangen en zijn haren, waar ik zachtjes door woelde. Ik brak mijn lippen nog niet van die van hem af, dat wilde ik niet.
    Het voelde zacht, veilig, beschermd, en een zachte tinteling ging er door mijn lichaam.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@xHeavenlyx, ik heb op de vorige pagina met Nevil op Isabelle gereageerd :Y)


    Me so good.

    Leya Eden Barlow
    'Mijn naam is Amen Elyon. Je hebt waarschijnlijk al van me gehoord.'
    Ik trek mijn wenkbrauwen op en bijt op mijn onderlip om niet zachtjes te gaan lachen. Deze jongens vindt zichzelf volgens mij behoorlijk geweldig.
    'Eerlijk gezegd, nee,' grinnik ik dan.
    'Als je weet wat goed voor je is, vergeet je dat je dat zag.'
    'Geen probleem,' zeg ik schouder ophalend. 'Ik heb niks gezien'

    Isabelle Lilou Rousseau
    'Dit is prachtig, je hebt talent,' zegt Nevil nadat hij goedkeurend heeft geknikt.
    Een lichte blos komt op mijn wangen. 'Dank je,' zeg ik glimlachend.
    Terwijl hij verder bladert bekijk ik het lokaal verder. Dan kijk ik weer naar Nevil. 'Zit je hier eigenlijk al lang op school?'

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 13:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Als dat maar goed komt :)]


    Dwayne Renolds

    Ik glimlachte tijdens de kus en keek naar haar tussen mijn wimpers.
    Ze was misschien wel degelijk mijn soulmate.
    Toen ik de kus langzaam afbrak, begon ik kleine kusjes in haar hals te geven om haar vervolgens met twinkelende oogjes aan te kijken.
    "Weet je het zeker?" Fluisterde ik, maar was enigszins toch verbaasd over de hese ondertoon.
    Mijn mond krulde op tot een lieve glimlach terwijl ik lok haar uit haar gezicht haalde en een kusje op haar neus drukte.
    Hoe aangenaam ik dit ook vond, ik wilde niet dat ze hier spijt van zou krijgen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.