• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xHeavenlyx
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xHeavenlyx
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Weet nog niet de welke, zal het dadelijk wel zien ^^]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Dan in ieder geval veel plezier. :D Ik heb zin om een hele lange post van Maegan te schrijven, vindt je dat erg? (cat)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Nope I don't mind...but please don't rape him :W...or maybe you can always try...trololol]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [HAHAHAHA. Nee, nee, geen zorgen, dat wilde ik echt niet gaan doen hoor! -stiekem.... a.- Nee, ik wilde Maegan dat echt niet laten doen lol. Ik heb gewoon zin om te schrijven, no harm intended.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Nog wat gebeurd? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Morticia schreef:
    [HAHAHAHA. Nee, nee, geen zorgen, dat wilde ik echt niet gaan doen hoor! -stiekem.... a.- Nee, ik wilde Maegan dat echt niet laten doen lol. Ik heb gewoon zin om te schrijven, no harm intended.]


    sorry dat het zo lang duurde, was dus bezig emt die romantische verassingen enzo.. *Gaat typen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Nog wat gebeurd? ]

    [In het kort: Amen had met Maegan gezoend, Nana was bij Dwayne en wist het niet, Amen kwam erbij en nu is Nana bij hem en nu weet Dwayne het van Maegan. ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Ohh god heb veel gemist o-o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hmm, D: nu weet ik niet wat te doen met Liberty kak xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amen Raphael Elyon
    ‘Ik zei toch het spijt me.’ Ze greep mijn pols en trok me in haar armen. Ik volgde mijn instinct en duwde haar weg – Weet je, zoals ze bij mij tientallen keren deed.
    ‘Oh, het spijt je? Wat geweldig om te horen, dat is een pak van mijn hart,’ snauw ik kil. Zodra ik mijn emoties loslaat, zal ik ze niet snel weer opsluiten. Ik draai me weer weg van Nana en knipper kwaad de tranen weg.
    ‘Je gaat weg zonder iets te zeggen om Dwayne gezelschap te houden en het spijt je? Weet je, het kan mij eigenlijk geen zak schelen, ga lekker terug naar Dwayne, ik kan iedereen krijgen die ik wil.’
    Mijn stem ik koud, maar je hoort nu duidelijk hoe kwaad ik ben. Een klein, trillend stemmetje in mijn hoofd zegt hoe stom ik bezig ben. Je stond net nog Maeghan’s lippen te verkrachten, hier heb je het recht niet toe, Amen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Diana Grace Anderson

    Ik was nog net niet in slaap gevallen toen de les eindelijk gedaan was.
    Met een loodzware tas achter me aangesleept slenterde ik door de gangen en had zin om even te ontspannen door me eens goed te laten gaan in het danslokaal.
    Met kleine pasjes liep ik eerst naar mijn kamer, om me daar om te kleden in mijn outfit die normaal gezien niet voor ballerina's waren voorbestemd.
    Maar vandaag had ik niet veel zin om alleen maar ballet te doen.
    Ik wilde wat verandering en misschien zou ik dit wel gebruiken in de competitie.
    Over het topje deed ik nog een dikke vest aan, zodat niemand iets zou aanmerken over hoe ik er bij liep en wandelde met een cd uit mijn tas naar beneden.
    Stiekem glipte ik de danszaal binnen, stak de cd in de cd-speler en ging voor de grote spiegel staan.
    Snel deed ik de vest uit en gooide hem ergens neer op de grond.
    Ik liet me opgaan in de muziek en combineerde streetdance met ballet waardoor het een erg speciaal effect kreeg.
    Het was wel een zware inspanning, maar daar zat ik niets mee in.
    Elke beweging was gecontroleerd waardoor ik redelijk tevreden was met het resultaat.
    Omdat ik intensief bezig was met het dansen, vergat ik even alles om me heen.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 22:14 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ Ik stuur Taylor wel anders naar Dianna, die hebben elkaar al ontmoet xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Is goed, ik heb trouwens mijn post herhaald :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik zuchtte en toen de les eindelijk was afgelopen liep ik weer naar het dans gedeelte. Dit zou deels mijn project worden voor de wedstrijd. Ik zou zoveel filmen als maar kon. Ik begon met filmen en in de verte zag ik iemand in een zwart pakje dansen. Streetdance met ballet, het was waanzinwekkend en ik liep verbluft ernaar toe. Zacht, zodat ik haar niet zou storen liep ik naar binnen en begon ik te filmen. Toen ik een blik naar het meisje worp herkende ik haar, Dianna. Ik glimlachte en begon verder met filmen. Toen ze eenmaal klaar was deed ik het klepje weer dicht en begon ik te klappen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana Rose
    “Oh, het spijt je? Wat geweldig om te horen, dat is een pak van mijn hart,” snauwde hij kil. Hij draaide zich weer om. “Je gaat weg zonder iets te zeggen om Dwayne gezelschap te houden en het spijt je? Weet je, het kan me eigenlijk geen zak schelen, ga lekker terug naar Dwayne, ik kan iedereen krijgen die ik wil.” Zijn stem was koud geworden, maar ik kon duidelijk horen hoe kwaad hij was.
    Ik was op het moment geweest dat ik hem wilde zeggen dat ik Dwayne gezelschap hield omdat hij me juist troostte, omdat ik bang was geweest dat hij met iemand anders zou gaan en al mijn andere stomme onzekerheden, totdat Amen zei dat hij iedereen kon krijgen die hij wilde. Toen viel mijn mond letterlijk open en ik wist voor een paar seconde even niets te zeggen.
    “Goed,” In mijn maag voelde ik langzaam een knagend, woedend en nerveus gevoel binnenkruipen and I didn’t like it at all. “Dus jij kunt iedereen krijgen die je wilt, huh?” Mijn stem begon kouder te worden op het moment dat zijn woorden in mijn hoofd herhaalde. “Je kon mij dus ook gemakkelijk krijgen? Dus ik ben eigenlijk gewoon één van die meisjes die je ‘kunt krijgen, omdat je die wilt’, of niet dan? Want zo vat ik het op.” Zei ik tegen hem op een sissende toon die ik niet eens van mezelf gewend was. “Laat maar, ik ga inderdaad wel terug naar Dwayne. Hij doet niet flirterig tegen andere meiden en laat me ook niet zo voelen dat ik elke fucking minuut onzeker hoef te zijn. Dank je wel, Amen! Voor dit stomme kut gevoel!”
    Nu mocht hij een end oprotten ook. Boos draaide ik me van hem om en liep met snelle passen weg. Ik had het helemaal gehad met hem, als hij me het nou eerst uit liet leggen in plaats van zomaar tot dingen en conclusies te springen! Hij mocht wel boos worden op mij, maar ik niet op hem als hij weer eens met andere flirtte, hé? Eigenlijk zou ik hier geen eens boos op moeten worden, maar ik kon niets anders dan met een pijnlijk stekend gevoel achterblijven.

    [*is nog bezig met het typen van Maegan post* No inspiration...]


    Quiet the mind, and the soul will speak.