• Ja, wat dan? (cat)

    Nadat het uit ging, hebben we een huge fight gehad. Dat hebben we gisteren uitgepraat, ik heb 'm verteld wat 'ie fout deed en na eventjes doorzagen zag hij het zelf ook in, heeft zich verontschuldigd en beloofd beter na te denken en ik heb 'm vergeven. We besloten als vrienden verder te gaan.

    Nou, vandaag ging ik even naar 'm toe, ik heb het een uur lang volgehouden om kusjes etc af te wijzen, maar hoe langer je het uitstelt hoe meer je zoiets krijgt van 'Ja, fu ik vind 'm nog wel leuk...' Nou begon dus weer heel ontschuldig met een 'vriendschappelijk' kusje, nog geen kwartier later heb je weer eens met 'm gezoend :'D

    Meh, we hebben gewoon samen al best veel meegemaakt en ondanks dat we slechts een hele korte tijd iets officieels hadden zijn we al zeker 5 maanden met elkaar bezig geweest. Ik heb gewoon echt moeite om afstand te houden en hij heeft hetzelfde dus we kunnen elkaar nauwelijks helpen er is altijd wel één vand e twee die toegeeft :'3


    Let it come and let it be

    Dat eh Friends with Benefits zie ik dus niet zitten :'D


    Let it come and let it be

    Complexity schreef:
    Dat eh Friends with Benefits zie ik dus niet zitten :'D


    Dat moet je ook niet doen, dat bezorgd je op lange termijn een kut-gevoel geloof mij maar.


    26 - 02 - '16

    Ehmm, niet slim ofzo? Je hebt het inderdaad niet voor niets uitgemaakt, en ik denk niet dat een persoon zo snel zal veranderen. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Complexity schreef:
    (...)
    Ik weet het, dat had hij me voor de hele relatie ook al geflikt. Maar hij weet dat als 'ie dat opnieuw doet, hij me ook gewoon permanent kwijt is als vriend. (Hij's sort of m'n beste vriend&andersom.) En ookal loopt 'ie regelmatig met mijn vertrouwen te fucking hij doet niets expres fout en ik weet dat 'ie me absoluut op die manier niet kwijt wil raken. Als 'ie iets met een ander wil beginnen heeft 'ie me dat van te voren aan te geven en ook gewoon tijdje afstand te houden ipv dat opnieuw gaan flikken.

    Tsja eh ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar toen ik en mijn ex uit mekaar gingen (I'm talkin' about aaaages ago) dan heb ik hem een aantal maanden niet gesproken.
    Ik vind persoonlijk ook niet dat hij verplicht is aan je te melden wanneer hij aan het daten gaat met iemand anders. Hij is immers vrijgezel, moet hij zelf weten waar hij z'n tong of pik in steekt. Maar als je dus inderdaad wel nog steeds seksueel contact met hem hebt al is de relatie over, dan is het moeilijk om zoiets te accepteren en dan is het afwachten tot je bij elkaar in de knup raakt. Dus dit is puur een geval van dingen duidelijk maken voor jezelf en voor de ander, op welke manier dan ook ;].


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Tsja eh ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar toen ik en mijn ex uit mekaar gingen (I'm talkin' about aaaages ago) dan heb ik hem een aantal maanden niet gesproken.
    Ik vind persoonlijk ook niet dat hij verplicht is aan je te melden wanneer hij aan het daten gaat met iemand anders. Hij is immers vrijgezel, moet hij zelf weten waar hij z'n tong of pik in steekt. Maar als je dus inderdaad wel nog steeds seksueel contact met hem hebt al is de relatie over, dan is het moeilijk om zoiets te accepteren en dan is het afwachten tot je bij elkaar in de knup raakt. Dus dit is puur een geval van dingen duidelijk maken voor jezelf en voor de ander, op welke manier dan ook ;].

    Mhh, het is meer zo dat de vorige keren dat bestwel naaiend uit kwam. De eerste keer moest ik het op facebook lezen en de tweede keer kwamen z'n vrienden het vertellen, wat schijnbaar dus niet de bedoeling was. Ik wil het dan gewoon uit zijn mond horen, want ik ben het een beetje beu alles van anderen te horen.
    Ik had 'm al wel duidelijk gemaakt dat 'ie neit hoeft te verwachten dat ik net een hondje trouw op 'm zal wacht tot wanneer 'ie me terug wil en dat ik me ook niet permanent tot 'm zal beperken. We zijn overigens ook niet veel verder gegaand an zoenen, oid, zijn we, of sowieso ik ook niet van plan, btw :Y)
    Maar we kunnen elkaar sowieso moeilijk vermijden, samen op één school, zelfde vriendengroep, zelfde 'hangplek' en voor dit alles waren we soortvan beste vrienden :'3

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 12:38 ]


    Let it come and let it be

    Als je elkaar de hele tijd ziet, kun je maar beter gewoon vrienden blijven ;x.
    Heb ik ook met mijn ex, heel wat beter dan af en toe wat geflikflooi en verder niets behalve onzekerheid.


    I am an idiot, I move.