• alle rollen gevonden, bedankt x!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 18:00 ]


    I fell in love with 5 guys, who don't even know that i'm exist.

    ik wil mij wel aanbieden voor de rol van Jessica:)
    naam:Jessica Rodriquez
    leeftijd:17
    kleur haar:blond(wou je graag trouwens mijn haar is in het echt ook blond XD)
    kleur ogen:groen,grijs,blauw met bruine stipjes(ik hou van ingewikkeld)
    hobby's:shoppen,sporten,dansen,zingen en lekker gek doen XD.
    eigenschappen:onzeker,lief,aardig,stoer,staat voor iedereen klaar,wil soms liever gewoon even met rust gelaten worden.
    angsten:vuur,onweer en spinnen het liefst stamp ik ze altijd plat. z´on kleintje gaat nogwel maar z´on grote spin die is gewoon eng!
    crush:Liam

    ik hoop dat je hier wat mee kan!En ik hoop dat er nog veel meer zich aan melden zodat je de leukste rol er kan uitkiezen!
    xxx

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 18:54 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Naam; Jessica Rodriquez
    Leeftijd; net 17 geworden (op 30 april)
    Uiterlijk;


    Jessica is een mooi meisje, met een vrolijk gezicht en lange blonde haren. Ze heeft een normale bouw: ze is zo'n 1,70 meter groot en best slank. Jesscia heeft vrolijke donkerblauwe ogen en een lieve lach. Ze kleedt zich erg vrouwelijk, maar met een sportieve en stoere twist.
    Innerlijk; Jessica doet zich voor als een stoer meisje, dat voor niets of niemand bang is, maar eigenlijk is ze erg onzeker. Wel staat ze altijd voor anderen klaar en kan ze goed luisteren, wat van haar een erg goede vriendin maakt. Toch is ze best koppig en heeft ze zo haar eigen ideeën over alles.
    Familie; Jessica is de dochter van de Spaanse Fernando Rodriquez en de Nederlandse Daniëlle de Graaf.
    Hobby's; Jessica houdt heel erg van dansen en zingen, maar is verder ook best sportief: ze speelt volleybal en gaat geregeld hardlopen in het park.
    Extra; Jessica is verschrikkelijk bang van onweer en insecten, vooral spinnen. Wanneer ze ontdekt wie haar nieuwe buren zijn, heeft ze bijna meteen een crush op Harry.


    The truth may be orange!

    Macadamia - Die klinkt wel aansprekend, (:
    Ik wacht nog even op wat er komt, maar hij maakt wel een kans denk ik!

    xxlilixx - niet helemaal wat ik zoek, sorry.


    I fell in love with 5 guys, who don't even know that i'm exist.

    haha geeft niet!
    nog veel succes met verder zoeken!
    xxx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    xxlilixx - Ik zoek ook nog rollen voor haar broer, beste vriend, en vriendin ;3

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 20:05 ]


    I fell in love with 5 guys, who don't even know that i'm exist.

    Naam: Demian Rodriquez
    Leeftijd: 20 (17 nov)
    Uiterlijk:



    Demain is rond de 1.80 en heeft bruine haren Hij heeft ook bruine ogen. Hij weegt niet al te veel, waarschijnlijk om dat hij weinig en gezond eet.
    Innerlijk: Demian is een zorgelooze jongen. Het maakt hem allemaal niet zoveel uit. Maar je moet niet aan zijn zusje komen. Hij is een vrij rustige jongen en het liefst heeft hij ook rust om zich heen. Ook kan hij zich snel aanpassen aan verschillende situaties.
    Family:Zij ouders zijn de Spaanse Fernando Rodriquez en de Nederlandse Daniëlle de Graaf. En natuurlijk zijn zusje Jessica
    Hobbies: Hij speelt graag gitaar en zit dan ook op les. Verder speelt hij graag videogames.
    Extra: rondom Jessica gedraagt hij zich verantwoordelijk omdat hij een goed voorbeeld wil zijn, maar met zijn vrienden is dat wel anders.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 14:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    xxShyxx - Eerste mannelijke rol! Dankje hihi!
    Hij ziet er goed uit, ook de beschrijving, denk dat die ook wel een kans maakt :)


    I fell in love with 5 guys, who don't even know that i'm exist.

    Vipere schreef:
    xxShyxx - Eerste mannelijke rol! Dankje hihi!
    Hij ziet er goed uit, ook de beschrijving, denk dat die ook wel een kans maakt :)


    Als ik nog iemand moet doen zeg je het maar hoor, ik vindt he el leuk om personages e bedenken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    xxShyxx schreef:
    (...)

    Als ik nog iemand moet doen zeg je het maar hoor, ik vindt he el leuk om personages e bedenken.



    Ik zoek nog een rol voor de beste vriendin van Jessica,
    En ik wou denk ik one direction gewoon laten zoals ze waren,
    denk dat ik die van jou en Macadamia ga gebruiken voor de rollen van Jessica en haar broer,
    Dus ik zoek alleen nog een rol voor haar beste vriendin ;3


    I fell in love with 5 guys, who don't even know that i'm exist.

    Rol: Beste vriendin ( of iets anders, het maakt mij niet zoveel uit c: )
    Naam: Katy
    Leeftijd: 17 jaar (geboren op 3 mei)
    Uiterlijk:



    Katy heeft roestbruine, stijle haren. Haar ogen zijn grijs en glinsteren enorm, dat heeft ook vaak een hypnotiserend effect op anderen. Ze heeft een een slank tot mager postuur en lijkt lang door haar lange benen. Katy eet gezond waardoor ze zo slank blijft maar af en toe kan ze door slaan met haar groentes. Ze probeert zich altijd wel vrouwelijk te kleden want ze vind het belangrijk dat mensen haar een echte vrouw vinden, maar het liefst draagt ze gewoon wat lekkere en loszittende kleding met een paar gympen of bergschoenen eronder.
    Innerlijk: Katy is een rustig meisje. Ze is niet onzeker maar loopt ook niet over van zelfverzekerdheid. Ze is het type volger en neemt de taak van een leider niet graag op zich. Over de mensen van wie ze écht houd kan ze heel erg overbezorgd raken, sommige waarderen dat enorm maar andere kunnen zich daar wel eens aan irriteren. Katy is een lief meisje dat gerust op mensen af stapt om vrienden met ze te worden. Zordra ze eenmaal een mening heeft over iets, of weet hoe iets in elkaar zit, houd ze zich aan die gedachtes vast; ze is dus moeilijk beinvloedbaar.
    Familie: Katy komt uit een gezin met een Nederlandse moeder een Engelse vader. Daardoor spreekt ze beide talen overigens uitstekend. Ze is enig kind, iets waar ze zich vroeger erg druk over maakte en echt niet leuk vond maar nu vind ze de stilte en de rust heerlijk. Katy is wel heel erg snel jaloers.
    Hobbies: Wandelen, lezen, muziek luisteren en dansen. Katy doet aan balletdansen.
    Extra: Ze heeft een husky genaamd balto. Hij is haar grootste maatje en staat definitief op nummer één.

    Zo iets? c:

    McConaughey - super bedankt (:. Ik denk dat die 3 rollen het gaan worden..


    I fell in love with 5 guys, who don't even know that i'm exist.