• ik ben benieuwd wat jullie van die-hard fans vinden... met die fans bedoel ik...

    - bij ieder concert zijn... in belgië, nl, en duitsland enzo
    - de jongens opwachten, bijna overal waar ze zijn
    - naar hun woonplaats gaan, alleen maar om een glimp van hun huizen op te vangen.
    - dezelfde tattoo's nemen
    - ze écht aanbidden en aan niets, maar dan ook niets anders denken

    wat vinden jullie vn die mensen? het valt me op dat veel poolse meisjes zo zijn.


    You can't win the match if you can't beat the best.

    :P Ik ben een keer by dat meisje thuis geweest. En geloof me. HET HELE HUIS ZIT VOL MET FOTO'S, POSTERS, EN SPULLEN..
    Tis gewoon eng. Zelfs haar ouders lopen rond in spullen van Tokio Hotel..


    okeeejj o.O da gaat dus egt TÉ ver XD


    WHAHAHA DIE IS GAAAAAF x). Zou ik niet moeten proberen =3


    I recycle my thoughts.

    omg.......... waarom ben ik deze topic gestart... ik ga nachtmerries krijgen vanaaf:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    :P Ik ben een keer by dat meisje thuis geweest. En geloof me. HET HELE HUIS ZIT VOL MET FOTO'S, POSTERS, EN SPULLEN..
    Tis gewoon eng. Zelfs haar ouders lopen rond in spullen van Tokio Hotel..


    okeeejj o.O da gaat dus egt TÉ ver XD


    Ja maar dat vinden zy en haar ouders dus niet..
    Haar ouders kopen wat ze maar wil.. Wanneer ze maar wil en al helemaal als het van Tokio Hotel is...
    Zy & Haar ouders sporen niet helemaal ..


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    omg :S
    zulke mensen hebben gewoon een probleem ...
    ok ge moogt fan zijn maar dit
    en euhm van de poolse fans specifiek eb ik nog niets 'speciaals' gehoord

    ow.. ikke wel... dat ze th echt overal volgen enzo


    You can't win the match if you can't beat the best.

    euh... oke, ik ben al naar hun huis geweest in Loitsche, en naar hun favo plekjes nzo... en ja, ik ben een die-hard fan, niet dat ik naar alle concerte ga, alleen als ze in België kome ben ik van de partij ^^ en jaa, ik ben veel met ze bezig.

    en mense zegge vaak dat ik geen leve heb, maar dat ik naar Duitsland ben gegaan om hun huize te zien nzo, dat is gwoon cool om te doen ^^

    Dat ze me eens gwoon lekker late doen

    Oke maar ik vind hun huize zien enz wel cool maar om nou te gaan stalken..?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    nou dan ben k ook een die hard fan want k ga naar LONDON mode in emmen en dat is een echte gothic winkel en wil door th alle instrumenten bespelen wat zij zelfs ook spelen dus k ben ook bij hun studio geweest in hamburg


    I'm your bitch [:

    Dat is gewoon zwaar ziek als je zo geobserdeerd bent dat je de TH boys niet meer met rust kan laten, net zoals zelfmoord om TH


    It's heavy but you are not the only one

    Als je zelfmoord gaat plegen omdat je hun niet kan krygen ofz dan spoor je niet ! ^^ Dan kan de hele wereld wel zelfmoord plegen Behalve de TH Haters en mensen die hun niet kennen of geen mening over hun hebben...


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    xD TH freakjj


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    Dat vind ik nu echt erg.
    Mijn broer loopt al hele dagen te zeuren dat ik TH-verslaafd ben, maar ik ren hen niet achterna en ga niet langs hun huizen en neem dezelfde tattoos en die shizzle, vind dat veel te ver gaan.
    Je kan fan zijn van een band, maar daarom moet je hen toch niet gaan copycatten, begrijp ik nou echt niet.