• Gisteren was het grote moment daar dat ik, als niet-Bieber fan, met een vriendin, die overtuigd Belieber is, Never Say Never ging kijken.
    Nou had ik me mentaal voorbereid op de meest onverwachte dingen, maar he, het viel best mee.
    Ik vind dat ze in de film een leuk beeld van Justin Bieber hebben neergezet, ik heb in ieder geval meer respect voor hem gekregen. Toch ben en blijf ik geen fan, maar het was een leuke film.

    Om het topic iets nuttiger te maken; Hebben jullie ook wel eens van die ervaringen gehad? (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Met Glee. ;p Ik zal die show nooit kunnen uitstaan -ik heb het heel vaak proberen te kijken om te zien wat mensen er nou zo geweldig aan vonden- maar nja, ik vond het gewoon dom. Een vriendin van me is wel heel erg fan en ze vroeg of ik mee naar die 3D film wou en toen ging ik. De film was wel nice en toen dacht ik ook van hé, dat was eigenlijk best oke xd.


    We don't share food.

    Ja, ik keek een keer een interview met Lady Gaga en Jean Paul Gautier (schrijf je dat zo?). Ik kreeg wel wat meer respect voor 'r :]

    En met 2NE1. Ik vind ze echt helemaal niet goed als ze live zingen, maar hun liedjes zijn alsnog great. Ik heb ontdekt dat als ze op het podium staan gewoon prut zingen, maar ze goed zijn als ze ervoor zitten.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo