• Ik vroeg me eigenlijk af wie er hier allemaal een tumblr heeft. Want ik zoek een paar nieuwe blogs om te volgens, dan het liefst bandblogs.
    Dus als jij blogt over: You me at six, All Time Low, We Are The In Crowd, The Maine, VersaEmerge, Simple Plan, The Summer Set
    en ga zo maar door, drop je link hier dan maar en dan zal ik je blog even bekijken en volgen als ik het wat vind!
    Ik vind het niet erg als je ook over One Direction blogt, maar als meer dan de helft One Direction is haak ik af.
    Je mag mij ook altijd even volgen: klik (:
    Alvast bedankt en ik hoop dat er wat leuks tussen zit (:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 11:09 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nope, ik zit aan de andere kant van de wereld (krul) maar als je het leuk vindt, mag je best een kijkje nemen hier :']


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tablo schreef:
    Nope, ik zit aan de andere kant van de wereld (krul) maar als je het leuk vindt, mag je best een kijkje nemen hier :']

    Haha ik volg 2 van die blogs, maar serieus ik weet er helemaal niks van. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik blog over van alles en nog wat, maar niet over de bands die je leuk vind, haha. Click if you like


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Harries schreef:
    Ik blog over van alles en nog wat, maar niet over de bands die je leuk vind, haha. Click if you like

    Ik denk niet dat ik het hier ga vinden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Klik.
    Ik blog gewoon over van alles. :')


    The universal language of art.