• want ik las deze post op twitter.


    Heaven is a place that we all have

    Oh gosh... Echt erg! Hij was echt een ster! Hoeveel kids wel niet keken naar dat programma. Het was zelf een kinderreeks waar ik af en toe naar keek.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 0:41 ]


    16 - 09 - '17

    wow wat LAZY TOWN GOALS long time ago but wow ik ben sad too


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik.. ken het niet? Herken het ergens vaag van, maar heb het niet gekeken. De acteur en zijn dierbaren wens ik veel sterkte toe. Er zijn vast een boel kinderen die met aanbidding naar zijn villain opkeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ter nagedachtenis ga ik nu een lazy town aflevering kijken in het deens


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    OMG NOOOOO (huil)
    Dat show was echt mijn kindertijd, so sad!


    -

    Oh noooo. Wat erg. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, wat naar. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Maar hij was er toch vanaf??? D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, niet mijn favoriet! Ik lach altijd met mijn vriend om Robbie Rotten videos zoals ''We are number one''.

    Wat erg dit! ):

    Nee, Robby Rotten! :c Mag niet! Ik ben ook sad. :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Cataholic schreef:
    Ik.. ken het niet? Herken het ergens vaag van, maar heb het niet gekeken. De acteur en zijn dierbaren wens ik veel sterkte toe. Er zijn vast een boel kinderen die met aanbidding naar zijn villain opkeken.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik vond LazyTown altijd te creepy om te kijken, maar ik hoop alsnog dat hij nog zo lang mogelijk van zijn leven mag genieten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik keek die serie vroeger ZO VAAAK


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    McDonnelly schreef:
    Ik vond LazyTown altijd te creepy om te kijken, maar ik hoop alsnog dat hij nog zo lang mogelijk van zijn leven mag genieten.


    Han såg ut så som drömmar känns som.