• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Whahaha hondending. Dejevú Whahahaha! Linn snapt hem]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Hij heeft hem ooit omgedaan, alleen na het trainen kreeg hij hem dus niet meer af ^^ slim he, dus heeft zijn oma er een goude hartje aan gehangen voor geluk)

    (ja ik snap hem :P)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 18:08 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Amanuensis schreef:
    [Ik weet echt niet wat te doen..]


    [ga weer naar Nicole:Y) Don't worry, she won't bite Daniël (A)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ik moet gaan eten)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    Joshua doet zijn arm om mijn schouder en trekt me iets tegen zich aan.
    "Je zelfvertrouwen komt wel weer terug." Zegt hij met een glimlachje.
    Ik glimlachte lichtjes terug.
    Ik richtte me tot Chayenne. "W-waarom verbrande je die foto?" Vraag ik voorzichtig en kijk haar onderdanig aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chayenne

    Ik kijk Arrow weer aan. 'Omdat die hele foto gewoon bullshit is, net zoals dit huis.' grom ik. 'Ik weet zeker dat dit een grap is' grom ik.


    El Diablo.

    Joshua Adams

    Ik keek even van Arrow naar het meisje. 'Welke foto?' vroeg ik nieuwsgierig. Als zou ik geen antwoord verwachten van het meisje denk ik.. Aangezien ze het toch bullshit vond. Ik keek naar Arrow en hoopte van hem een antwoord.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik schudde mijn hoofd.
    "Nee, misschien was het een bewijsstuk, er stond ook iets op." Piep ik.
    "Misschien kon dat ons ergens mee helpen, hieruit te komen." Zeg ik er achteraan.
    Ik keen Chayenne eventjes een soort van boos aan en keek toen naar Joshua.
    "Welke foto?" Vraagt deze.
    "Het was een foto met vijf mensen erop." Zeg ik. "Meer kon ik er niet uithalen."

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 18:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chayenne

    'Boos aankijken helpt niks hoor' bijt ik hem toe. 'En er zijn vast meer bewijsstukken, aangezien jij zo goed ben in rondsnuffelen kan je het vast vinden' grijns ik daarna.


    El Diablo.

    Joshua Adams

    'Hoe zagen die vijf mensen eruit?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik negeerde maar even wat het meisje zei. Echt vriendelijk was ze niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "En er zijn vast meer bewijsstukken, aangezien jij zo goed ben in rondsnuffelen kan je het vast vinden." Grijnst Chayenne.
    Ik kijk ongemakkelijk naar beneden. "Hoe zagen die vijf mensen eruit?" Vraagt Joshua. Ik dacht na. Nu pas merk ik dat zijn arm nog steeds om me heen heeft. "Je arm." Zeg ik dan. Niet dat ik het erg vind.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 18:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chayenne

    Ik zucht, ik kwam nou niet echt vriendelijk over. Maar ik wist niet beter, ik moest mijn hele leven al zo doen. Anders werd ik gekwetst, en dat is nou niet zo leuk. Dus ik ben gewoon hard en emotieloos. Ik leg mijn hoofd op mijn knieën en denk na, hoe kom ik hier weg.


    El Diablo.

    Joshua Adams

    'Je arm,' zei hij. Ik wist dat mijn arm nog om hem heen zat. Troostend gebaar, toch? Maar ik zag hoe Arrow omlaag keek en kreeg het gevoel dat hij het niet wou. 'Sorry,' zei ik en ik haalde mijn arm om hem weg. 'Maar hoe zagen die mensen eruit?' vroeg ik nogmaals.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah Amy Robberts
    Ze depte met haar vest mijn bloed weg, gelijk daarna begon het weer verder te bloeden. 'haal het weg!' gil ik met een bibberende stem. Ik stond al op mijn benen te wankelen, het zou niet lang duren of ik zou flauwvallen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Sofie Bennet

    Ik zuchtte en begon haar arm weer te deppen. 'Doe nou maar rustig. Je gaat er niet dood aan,' mompelde ik. Haar arm begon gelijk weer te bloeden. Ik zuchtte weer en trok mijn vest uit. Daar stond ik dan in mijn tanktop met mijn goed gedrag. Ik gaf het aan haar. 'Trek aan, dan zie je het tenminste niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you