• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [@alienqueen is het goed als Sarah de kamer in kwam waar jij was?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Arrow

    "Misschien een datum? of een tijd?" Joshua haalde zijn schouders op.
    Ik schudde mijn hoofd.
    "Tien uur is het al geweest, en het is binnenkort ook nog niet de tiende." Zeg ik. Ik sloot mijn ogen weer en keek naar de cijfers. "Wacht er staat ook een 'M'. Meer is echt niet leesbaar." Zeg ik en voel me duizelig worden. "Ik moet stoppen." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lize Alexandra Valentina McCathy
    Ik loop naar één van de kamers waar ik drie van die zielige mensen zie -Arrow, Chayenne en Joshua- en bereid me voor. Ik moet hun vertrouwen zien te winnen, daardoor moet ik me als één van hun gedragen. Ach ja, dat is toch niet zo moeilijk? Ik zet een wanhopige en bange blik op mijn gezicht en loop naar de twee jongens.
    "Hallo," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Okee niet verder gaan, ik moet eten! xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik weet zo iets lolligs met Arrow dus niet verder Ghehe.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chayenne

    Ik merk opeens dat ik op mijn knokkels beet, doe ik altijd als ik nadenk. Ik kijk naar de jongens voor me, 'al een idee hoe we hier wegkomen' zucht ik. Dan komt er opeens nog een meisje bij. 'Ben jij niet dat meisje van de foto?' vraag ik, ze kwam me vaag bekend voor.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:03 ]


    El Diablo.

    Joshua Adams

    Ik keek hem raar aan toen hij zijn ogen sloot en zei dat er een M op stond. 'Serieus, zit die foto in je hoofd geprend?' vroeg ik en ik dacht eventjes na. 'Maar misschien is het een datum op wanneer het gemaakt is? Tien mei, of tien maart.' Ik hoorde iemand binnenkomen. Ik keek op en zag een meisje met angst in haar gezicht. 'Hallo,' zei ze. Ik glimlachte eventjes naar haar. 'Eey,' zei ik vriendelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (bew sorry, ja dat mag)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Lize Alexandra Valentina McCathy
    Ik glimlach even naar de jongen en draai me dan om naar het meisje.
    "Welke foto?" vraag ik.
    Het is duidelijk dat ze een foto heeft gezien, wie weet welke. Misschien wel eentje van pinguïns en iemand die er naast staat.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sarah
    'het is maar een schram, je gaat er heus niet dood aan' zegt ze.
    'er zijn genoeg mensen doodgebloed je weet het maar nooit' mompel ik.
    Ik kijk naar de jongen in de kamer. 'ben jij een dokter?' vraag ik aan hem


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Chayenne

    'Een foto van 5 mensen, 3 meisjes en 2 jongens' antwoord ik sarcastisch. Wat wil ze zeggen, zijn er meer foto's?


    El Diablo.

    Levi Runner

    Ik kijk op als er iemand de kamer in loopt, 'ben jij een dokter?' vraagt ze.
    'Ik niet mijn moeder wel, moet ik er naar kijken?' antwoordde ik, ik vond dit droog mijn moeder zij altijd dat ik doctor moest worden. ik liep naar haar toe.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    'Ja maar niet door bloed van een klein schrammetje,' zuchtte ik. Ze vroeg aan een jongen of hij een dokter was. Ik keek naar hem. Hij zei wat en liep naar haar toe. Hij had wat om zijn nek. 'Is dat een honden halsband?' vroeg ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    'ik niet, mijn moeder wel, moet ik er naar kijken?' vraagt hij, hij loopt naar me toe.
    'graag' zeg ik en steek mijn arm uit, zelf kijk ik de andere kant uit, ik hoef het niet te zien. Alles is beter dan niets.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lize Alexandra Valentina McCathy
    "Hoe ziet hij eruit? Heb je die foto nog?" vraag ik.
    Dus geen pinguïn. Shit. Nee, ik moet kalm blijven, anders merken ze het. Ik bekijk het meisje goed, ze ziet er nogal uit als iemand die veel zelfvertrouwen heeft, misschien zelfs te veel, maar ook niet bepaald slecht voor zo'n menselijke idioot.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.