• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Dat je miss ook ziet dat er mensen binnengedragen worden en dat je Arrow gaat halen om ze te helpen?????]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Mijn ogen opende ik langzaam. Ik keek een beetje om mij heen. Waar was ik? Ik keek de ruimte om en merkte dat ik in een kamer zat. Mijn ogen vielen op een meisje. Wie was zij? Ik stond op en liep een beetje rond. 'Hallo?!' riep ik.

    Sofie Bennet

    Ik hoorde iemand ver weg roepen. Een hevige hoofdpijn speelde op. 'Houd je kop wil je,' murmelde ik. Ik had alleen geen flauw idee tegen wie ik het had. Ik had mijn ogen geopend, maar ik bleef liggen.

    [De deur van die kamer, zijn die gesloten of gewoon open?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Open.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah Amy Hall
    Ik hoorde iemand wat roepen vanuit de ruimte waar ik ook wakker werd. In mijn eentje kon ik de deur nooit openkrijgen, hulp zou fijn zijn. Ik zag Arrow staan en liep naar hem toe. 'loop je mee of durf je niet?' pestte ik hem. Ik was snel bang, maar hij al helemaal. In de kamer zag ik een jongen rondlopen (Joshua).
    'kom je helpen om de deur open te maken?' vroeg ik aan hem.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    -

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 16:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Daniël
    De pijn in mijn rug werd pas duidelijk toen ik mijn ogen open deed. Ik lag niet in het bed waar ik gisteravond in slaap was gevallen, nee, ik lag op de grond. Dat ik van mijn bed af was gevallen, was geen optie meer toen ik zag in wat voor kamer ik me bevond. Het was donker, en het stond verschrikkelijk. Niet de soort stank van een vieze parfum die oude vrouwen wel eens dragen, dit was een andere stank. De soort stank die omschreven word in horror-verhalen. Lijken, bloed, stof, muf. Ik kon ook niet dromen aangezien ik al vier keer in mijn wang had geknepen en ik nog steeds niet wakker leek te worden. Voorzichtig ging ik recht op zitten om de kamer beter te bekijken. Er was niemand, niks. Geen meubels, geen ramen, niks. Was ik gisteravond dronken geweest? Was dit een grap van een van mijn huisgenoten? Ik kon de grap wel waarderen, als dat zo was. Aangezien ze vast veel moeite hadden gehad om mij hier naar toe te dragen, zonder me wakker te maken. Zonder mij enig idee te geven dat ze dit van plan waren.

    [Ehm Arrow en Joshua zitten in verschillende kamers, toch?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Loop je mee of durf je niet?" Ik kijk Sarah aan.
    "I-ik ga mee." Zeg ik dan en loop met haar mee, in de kamer loopt een jongen rond en ligt een meisje op de grond.
    Ik blijf een beetje achter Sarah staan wachten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gabumon schreef:
    [Ehm Arrow en Joshua zitten in verschillende kamers, toch?]


    [Joa]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [wanneer mogen de vampiers zich eigenlijk onder de mensen mengen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wat kan ik met Chay doen?]


    El Diablo.

    [Mag meteen al, doen alsof zij ook in dat huis zijn gedumpt. Maar pas op voor Arrow, hij heeft een foto in zijn zak zitten waar de Vamps op staan, en hij heeft een fotografisch geheugen. Hij kan ze zo herkennen. ;')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'kom je helpen om de deur open te maken?' hoorde ik vlak bij me. Ik draaide mij zelf om en zag een meisje. Achter haar stond een jongen. 'Wie ik?' vroeg ik voor de duidelijkheid aan haar.

    Sofie Bennet

    Ik hoorde mensen praten. Dat was niet goed voor mijn hoofdpijn. Ik ging een beetje zitten en keek naar de. Het waren drie mensen. 'Houd alsjeblieft jullie koppen dicht,' zei ik en ik greep naar mijn hoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chayenne

    Ik zag dat Arrow iets in zijn zak deed, ik liep naar hem toe. Ik ging voor hem staan en keek hem nieuwsgierig aan. 'Wat heb je daar' vraag ik, en knik naar zijn zak.


    El Diablo.

    [hebben de vampiers gewoon een spiegelbeeld eigenlijk a. ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered