• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 20:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arrow

    "Wie ik?" Vraagt de jongen, ik bekijk hem. Hij mag er wezen, ik glimlach even naar hem.
    "Houd alsjeblieft jullie koppen dicht." Zegt het meisje dat ondertussen rechtop zit.
    "G-gaat het wel goed?" Vraag ik twijfelend aan het meisje. En kom ietsje achter Sarah vandaan.
    "Wat heb je daar." Ik schrik als ik Chayenne ineens achter me hoor. Ik zie haar naar mijn zak knikken. "N-niets hoezo?" Vraag ik en kijk haar aan, mijn hand doe ik in mijn zak.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 16:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah Amy Hall
    'wie ik?' vroeg de jongen. 'ja jij' zeg ik lachend.
    'je hebt vast al door dat dit niet thuis is' voeg ik eraan toe. Ik heb geen zin om hele verhalen uit te leggen. 'kom nou maar, dan zijn we eerder weg'

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 16:30 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [@NightShot Arrow was al weg.
    @ xHeavenlyx Ja deze hebben een spegelbeeld.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Daarom liep ze ook weer naar hem toe..]


    El Diablo.

    [Oow xD W8]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Dit is verre weg van huis,' zei ik. De jongen achter haar zag ik eventjes glimlachen naar me. Automatisch glimlachte ik terug. Het viel me op dat hij dun was en niet zo'n beetje ook. Ik mocht er eigenlijk niks van zeggen. Ik was het zelf ook. 'Wat wou je gaan doen dan?' vroeg ik aan het meisje.


    Sofie Bennet

    'G-gaat het wel goed?' hoorde ik iemand vragen. Ik keek een beetje op. Er zat twijfel in zijn stem. Ik schudde heel lichtjes mijn hoofd. 'Zie ik er goed uit dan?' mompelde ik een beetje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Vorige bericht aangepast. Ik wacht even tot Chayenne weer gereageerd heeft ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah Amy Hall
    'wat wou je gaan doen dan?' vroeg de jongen.
    'ik ben Sarah trouwens' glimlach ik naar hem. 'weg gaan, het is hier eng'
    In mijn ooghoeken keek ik naar een meisje op de grond, die kon ik natuurlijk niet achterlaten.
    'kom je ook mee?' vroeg ik smekend.
    Als iedereen hier zo lang over zou doen zouden we nooit weg kunnen komen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Daniël.
    Langzaam stond ik op aangezien ik anders duizelig zou worden. Mijn bloeddruk was altijd al laag geweest, wat niet erg problematisch was, maar wel vervelend wanneer ik moest opstaan. Ik hoorde stemmen achter de deur die ik niet herkende, wat me nieuwschierig maakte. Voorzichtig maakte ik de deur open - ik vond het al een hele opluchting dat deze deur wel gewoon open ging. Ik stak mijn hoofd uit de deur waardoor ik een lange gang zag met meerdere deuren. Zonder enige twijfel liep ik de kamer uit op zoek naar de stemmen die ik nog steeds hoorde. Als dit een grap was, was hij wel héél goed in elkaar gezet.

    Chayenne

    'Ik zag het heus wel hoor' mompel ik. Ik zet nog een stap dichten naar hem toe. Door mijn hakken kijk ik op hem neer. We staan nu ongeveer 5 centimeter van elkaar af. 'Of moet ik het zelf pakken' grom ik dreigend.


    El Diablo.

    Arrow

    Sarah neemt het van me over door te vragen of het meisje mee gaat.
    "Ik zag het heus wel hoor. Of moet ik het zelf pakken." Bromt Chayenne dreigend.
    "Ik heb niets." Zeg ik nogmaals en slik een keer. "Gewoon mijn mobiel." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chayenne

    'Tuurlijk, je haalt je mobiel uit een kast' grom ik, en zet nog een stapje dichterbij. 'Ik vraag het niet nog een keer' grom ik weer.


    El Diablo.

    [Waar staan Arrow en de rest eigenlijk?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua Adams

    'Joshua,' zei ik een beetje kortaf tegen het meisje dat Sarah heette. Ze vroeg aan het meisje die zat of ze ook meeging. Ik keek naar het meisje. Ze had haar hoofd vast. 'En jij wilt nu met zijn allen erop uit, zonder eerst te kijken of het wel veilig is daar?' vroeg ik aan Sarah. Ik liep naar het meisje toe en ging naast haar zitten.

    Sofie Bennet

    Ik keek even naar de jongen die naast me was komen zitten. Ik hoorde dat hij Joshua heette en het meisje Sarah. Ik keek haar even aan. 'Ik weet het niet, ergens wil ik eventjes gaan liggen. Hoe eng het hier ook is.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Tuurlijk, je haalt je mobiel uit een kast. Ik vraag het niet nog een keer." Zegt Chayenne als ze dichter staat.
    "I-ik heb echt niets het is mijn mobiel." Ik haal mijn hand uit mijn zak met mijn mobiel erin en laat hem aan Chayenne zien.
    "Zie je."

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 16:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.