• soms zegge leraren egt van die vage dingen!
    zoals mn leraar Frans:
    meneer Raven:als we deze les niet klaarkomen gaan we gewoon in de pause verder:OGATVERDAMME:O xD
    weten jullie nog een paar leuke?


    take me away

    mijn maatschappijleraar roept altijd ik zou jou nog geen beurt willen geven al was je de enige hier

    'Laat de onrust van je afglijden als badschuim onder de douche...' Mijn vroegere leraar maatschappijleer. En dat dan met zo'n dromerige stem erbij xD Dat zei hij altijd om de klas stil te krijgen, wat zo'n beetje onmogelijk was


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    uhh nee niet egt ik heb nu wel een paar zinnen die ik zelf regelmatig zeg en mensen na gaan zeggen

    - whats met jou jongen
    - He's to gay to function
    - tik hem aan blanke broeder


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Oef, hehe, een vriendin van mij zegt altijd: 'Ik dnek dat ik niet klaar ga komen met de Weektaak'
    Maar ze is Turks opgevoed, en ze bedoelt dat ze haar werk niet af krijgt x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    zoo een vriend van mij zoo die fiest heb wel een beurt nodig


    Some angels have no wings.

    tijdens NED

    voorvoegels met AF


    Afnemen, Afdoen, AFTREKKEN xD


    All was well.

    mijn vorige leraar maatschappijleer (die gast geeft ook NEDERLANDS) wil in het klooster...
    Over zielig gesproken, sorry hoor, maar GA! dan hebben wij geen last meer van em want het is zo en vage gast:|


    Wie het laatst lacht, denkt net zo sloom als ik...

    Alle leraren wiskunde bij ons: optellen en Aftrekken..

    Leraar duits: ik kreeg mn dop niet van mn pen af [/how stupid] en toen zei die Ja je moet ook harder trekken anders wil et nie..

    mijn maatschappijleraar roept altijd ik zou jou nog geen beurt willen geven al was je de enige hier
    OMG jah die is leuk!
    ik had een boek gelezen over een meisje dat verlieft was op haar leraar en daar stond je hebt me nu 2 beurten gegeven:Oweetje hoe fout!


    take me away

    Mijn vorige leerkracht van zedenleer zag een grasmachine ((zo een groot he me een stuur en al)) en die ging midden in de les in een hoekje staan en begon te roepen; haal da weg!!!HAAL DA MONSTER WEG!dus nja gefreakte leerkrachte zegt men dan :')

    een Economie leraar bij ons op school iet midden in de klas een SCHEET:|!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    een Economie leraar bij ons op school iet midden in de klas een SCHEET:|!

    gnahaha ik zouw mij dood lache :')

    Mijn wiskunde leerkracht, man da's niet om bij te houden! x]

    "Hooooooold your horsessss!"
    oh man, iedereen strijk
    en
    "Life is hard, and then you die."
    dat zegt ze elke les 25 keer :')


    One man's fun is another's hell.

    In onze klas. Mogen we onder Nederlands soms moppen vertellen. Heeft een jongen in de klas zo'n mop. Was iedereen uiteindeiljk stil gekregen. Ging ie vertellen: ''Twee pinguins staan op een ijsberg, zegt de ene: Ik duw je eraf. Zegt de ander: Nee.'' Nou, het was niet grappig maar wij lagen plat xD

    mijn maatschappijleraar roept altijd ik zou jou nog geen beurt willen geven al was je de enige hier

    Dan voel je je ook afgewezen. :'D

    Ik kan me niet meer herinneren wat ze gezegt hebben, maar vaak is het met aftrekken en klaarkomen enzo. :]


    blame the bully.