• Ik vroeg me af of hier op Quizlet fans van de Matchedtrilogie zitten, of er meer mensen zijn die de drie boeken van Ally Condie niet weg kunnen leggen na ze open te hebben geslagen.
    En lijkt het jullie leuk om een RPG te starten over Matched? De verhaallijn valt nog wel te bedenken, maar dat doe ik liever zodra ik zeker weet dat er animo voor is.



    Matched is een niet al te bekende maar toch erg leuke trilogie, geschreven door Ally Condie en uitgegeven in 2010. De boeken hebben al meerdere prijzen gewonnen en zullen verfilmd worden door Disney. Er is nog niet bekend wanneer dit zal gebeuren, maar de rechten zijn al verkocht.
    Genres: Dystopisch + Science fiction.
    Klik voor meer informatie. - Let alsjeblieft niet op die video die op de site staat, persoonlijk vind ik het een ontzettend slechte booktrailer. -

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 16:41 ]


    :)

    Ik heb het eerste boek gelezen, maar kan me niet meer zo goed herinneren hoe het allemaal ging. Op zich lijkt het me leuk, als je wel een goede verhaallijn hebt die niet snel doodloopt (:
    Ik zou sowieso meedoen gewoon om te zien wat er mee gaat gebeuren (:

    Leukleukleuk :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik wil natuurlijk altijd meedoen(;


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Dat zijn er in ieder geval drie. :') Er zijn wel wat meer nodig, maar goed. Ik zal vast beginnen met uitwerken, misschien komen er nog meer mensen bij.


    :)

    Er is al eerder een Matched rpg geweest, waar ik ook aan deelnam, maar het is een goed idee om er weer een te starten!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Het lijkt me leuk, maar ik heb alleen het eerste boek gelezen. Heb geen geld voor de andere boeken en ze zijn nergens te vinden D:

    @ Montrose Probeer Bol.com hier heb ik de mijne vandaan. Ik moet alleen Reached nog bestellen en lezen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik herken de boeken op dit moment niet, even op Google kijken of er toch nog een lichtje bij me gaat branden. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Montrose schreef:
    Het lijkt me leuk, maar ik heb alleen het eerste boek gelezen. Heb geen geld voor de andere boeken en ze zijn nergens te vinden D:

    Dat zal geen probleem zijn. Ik probeer gewoon iets gerelateerd aan Matched te verzinnen. (: En Reached is ook nog niet in de bibliotheken te vinden, die is volgens mij alleen nog maar in het Engels verkrijgbaar. Ik heb de serie laatst in het Engels besteld via Bol.


    :)

    Initiate schreef:
    Leukleukleuk :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Coombs schreef:
    @ Montrose Probeer Bol.com hier heb ik de mijne vandaan. Ik moet alleen Reached nog bestellen en lezen.


    Boeken zijn daar niet gratis en ik heb geen geld (cat)

    Gatverdamme die trailer.


    Some people are art and do art at the same time

    Lijkt me leuk!! Ik heb het derde boek (nog) niet gelezen maar de eerste twee vond ik echt super gaaf!!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Montrose schreef:
    (...)

    Boeken zijn daar niet gratis en ik heb geen geld (cat)


    Ik wist niet dat je naar gratis boeken zocht, sorry ;x


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Initiate schreef:
    Leukleukleuk :Y)


    take me back to the basics and the simple life