• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Waar is de rest trouwens?]

    Joshua Adams

    Ik keek eventjes naar mijn arm, waar hij me vast had. 'Wat dan?' vroeg ik aan hem. Ik keek vragend naar Arrow. Voorzichtjes maakte ik zijn hand los van mijn arm. Het deed zeer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Wat dan." Ik keek naar beneden.
    "Ik heb een eetstornis, ik vind mezelf te dik en verbied mezelf te eten." Zo dat is er uit. Ik voelde dat Joshua mijn hand van zijn arm probeerd los te maken, en ik laat los.
    "Laat me hier niet achter, alsjeblieft." piep ik en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Je bent niet dik, je bent zelfs dunner dan mij,' zei ik zachtjes. Ik draaide mijzelf om en begon te lopen. 'Hoe is het begonnen?' vroeg ik. Als teken dat ik verder wou praten en dat ik hem niet achter wou laten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Hoe is het begonnen?" Vraagt Joshua als bij begind te lopen.
    Ik dacht na, ja hoe is het ooit begonnen?
    "Ik denk dat het kwam omdat ik verlieft was, diegene was zo dun, dat ik me dik naast hem voelde. Ik ging steeds minder eten en raakte kilo's kwijt. Toen werd ik ook nog eens geholpen aan de 'vinger in je keel' techniek en toen kon ik niet meer stoppen" zeg ik terwijl ik nadenk. "Ik voel me nu nogsteeds dik." Zeg ik zachtjes. "En al dat ik eet wil ik er zo snel mogelijk weer uit hebben."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik luisterde naar zijn verhaal terwijl ik verder liep. 'Neem maar van mij aan dat je niet dik ben,' zei ik zachtjes. Ik keek eventjes naar Arrow. 'Ik durf de wedden dat ik al je ribben kan zien als jij je shirt uit heb,' zei ik wat zachter. 'Vind jij dat mooi?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik haalde mijn schouders op. "Zo erg is het toch nog niet?" Vraag ik en kijk hem aan. "Ik bedoel, jij bent toch ook dun?" Ik keek hem even recht aan. Zijn ogen lijken licht te geven in dit donkere huis. Ze zijn bijzonder.
    Ik voelde even met mijn hand over mijn ribben, zo erg voel je ze niet, toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    'Zo erg is het wel,' zei ik zachtjes tegen hem. 'Dat ik dun ben heeft een andere oorzaak.' Ik slikte eventjes en beet op mijn lip. Hij had mij recht aangekeken en ik keek terug. Eventjes.. Ik kon niet langer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Wil je dat vertellen?" vroeg ik dan.
    Ik legde zonder na te denken mijn hand op Joshua's borstkast op de plaats van zijn hart, dit deed ik alleen maar als ik mensen vertrouwde, en blijkbaar vetrouw ik Joshua.
    "Ik vetrouw je." Zeg ik zacht en kijk hem aan, wachtend op wat hij gaat vertellen of niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik schrok van zijn vraag en al helemaal toen hij zijn hand op mijn borst legde. Ik voelde mijn hart tegen zijn hand kloppen. 'Ik vetrouw je,' zei hij zacht. Ik beet op mijn lip en keek naar hem. Ik wist niet precies of het mogelijk was om in zo'n korte tijd iemand te vertrouwen. Ik voelde me alleen een beetje verplicht om mijn oorzaak te vertellen. 'Ondervoeding,' zei ik zachtjes en liep door. Ik zei alleen dat. Meer hoefde hij niet te weten, toch?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Ik besloot niet verder te vragen, omdat ik merk dat hij het noeilijk vind.
    "Waar gaan we heen?" Vroeg ik toen ik weer naast he liep.
    Ik sprong op van hetzelfde harnas als waar ik eerder al van schrok en sloeg een kreetje. "Ik blijf ervan schrikken." zeg ik zacht en grijp Joshua's shirt beet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik keek hem aan en vroeg me af wat er wel niet in zijn hoofd om ging. Zo snel bang. Geen zelfvertrouwen. Slechte zelfbeeld. 'Ik weet niet waar we heen gaan,' zei ik schouderophalend. 'Ik weet alleen dat ik hier de weg niet weet en wel eens wil weten van wie dit huis is en waarom ik hier heen ben gebracht.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    "Ik ook." Zeg ik en wil net Joshua's shirt loslaten als ik iets hoor vallen, ik spring, letterlijk, op zijn rug.
    "whhhh" Ik knijp mijn ogen dicht en hou Joshua vast.
    "Plies mammie haal me hier weg " smeek ik en knijp mijn ogen nog strakker dicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik hoorde wat vallen. Ik schrok lichtjes. Ik schrok meer van Arrow die op mijn rug sprong. 'Om mijn..' zei ik en ik wankelde. 'Plies mammie haal me hier weg,' smeekte hij. Ik krabde lichtjes aan mijn hoofd en probeerde overeind te blijven staan. 'Arrow rustig en please. Ga van mij af,' zei ik zachtjes. Ik wankelde. Echt ik was niet sterk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Arrow

    Langzaam klim ik van Joshua af maar ik houd mijn ogen gesloten.
    "W-wat was dat?" Vraag ik heel zacht.
    Zonder na te denken pak ik zijn hand die ik op tast vond.
    Weer hoor ik iets vallen "iek!" gil ik en ga dichter tegen Joshua aanstaan.
    "Wat was dat!?" Herhaal ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joshua Adams

    Ik keek hem aan en haalde mijn schouders op. 'Hoe moet ik dat weten?' vroeg ik aan hem. Ik hoorde verschillende vallen. Ik haalde mijn schouders op. Hij had mijn hand vast gepakt en was dichter tegen mij aan komen staan. 'Waarom ben je zo snel bang?' vroeg ik nieuwsgierig aan hem. Ik keek hem even aan en zag dat zijn ogen gesloten waren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you