• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerlingen.


    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    [Mijn topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Bam, mijn topic's]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    [Bam, mijn topic's]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Mijn topics :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Forbes schreef:
    [Bam, mijn topic's]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Forbes schreef:
    [Bam, mijn topic's]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Forbes schreef:
    [Bam, mijn topic's]


    El Diablo.

    Begin staat vanboven in beschrijving: als je nog vragen hebt vraag je maar of Jaimyhoi of Burlington me een bericht sturen, maar jullie kunnen alvast beginnen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Ikkeh? :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    Chayenne

    Verveeld kijk ik uit het raam, waarom moest ik hierheen? Ik had mijn verslaving heus wel onder controle. Ik rookte alleen wat joints, en dronk alcohol. Doen alle tieners! Ongeduldig tikte ik met mijn nagels op mijn been, en kijk rond.


    El Diablo.

    Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton



    "IANA!" schreeuwt mijn vader vanuit de woonkamer.
    "Ja, ik kom!"
    Voor de zoveelste keer gooi ik mijn deur weer dicht en staar naar mijn lege kamer. Het is en blijft oneerlijk. Waarom moet ik vertrekken? Er is helemaal niets mis met me. Ik keur even mijn perfecte nagels en met een zucht hef ik de tassen op.
    "Ik ben er al," mompel ik.
    "Haast je, de taxi staat te wachten."
    Ik rol mijn ogen en stap van de penthouse rechtstreeks in de lift. De lichtjes flitsen aan en uit, en beneden zijn de deuren amper open, of de chauffeur heeft er al voor gezorgd dat mijn tassen in de wagen staan. Hij brengt me naar een afgelegen plek, zodat ik met de helicopter naar het gebouw gebracht kan worden.
    Een tijdje later stap ik uit, met mijn grote Dolce & Gabanna-zonnebril op mijn neus. Ik heb nog steeds de tassen aan mijn armen hangen, en ik snak ernaar ze neer te zetten. Het maakt me niet uit waar. Op mijn sleehakken trippel ik naar het gebouw toe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Even douchen, daarna post ik wel iets.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    - Paco 'Levi'
    Met een grote glimlach op mijn gezicht liep ik het gebouw binnen. De vloer was van marmer, even als de muren en het plafond. Het zag er saai uit. Ik zette mijn koffers op de grond en keek om me heen. Ik toverde het bosje sleutels uit mijn zak en keek naar het nummer wat er aan hing. 32. Opnieuw keek ik om me heen. Boven elke deur hing een bordje. Eetzaal. Kamers t/m 20. Kamers 20 t/m 40. Daar moest ik zijn.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Owen Richard Allison



    Met een zucht stap ik uit de taxi en gooi mijn laatste briefjes cashgeld op de passagierszetel. Ja, ik ben zelfstandig van huis weggegaan, om in een internaat te leven. Uit vrije wil.
    Ik staar naar het gebouw en sleep mijn koffer achter me aan. Ik kijk om me heen, om te kijken of er nog andere mensen zijn.
    Buiten een lang blond meisje op veel te hoge hakken zie ik niemand. Ik ga enkele meters van haar staan en hoewel ze een zonnebril aanheeft -volgens mij een megaduur merk- voel ik haar blik op me rusten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.