• Heeey OngewoneMensjas <333

    Wie de rollen hebben :

    #Verassing1;iPod

    #Verassing2;ITSMEFUCKERx

    #Verassing3;JOYCEDIAMOND

    #Verassing4;BiLlPRinCeSs

    #Verassing5;BoKillerDoll

    #Verassing6;PersianRose

    #Verassing7;xPOKEMONKID

    #Verassing8;Nouszie



    Wat de rollen zijn :

    #Verassing1; Vriendin Gustav

    #Verassing2; BF Bill

    #Verassing3; Vriendin Tom

    #Verassing4; BF Hoofdrol (Krijgt met Alex Evans)

    #Verassing5; Vriendin Georg

    #Verassing6; BF Georg en Gustav

    #Verassing7; BF Tom

    #Verassing8; BF Tokio Hotel



    Iedereen Gelukkig _O_?


    Take My Hand Take A Breath ...

    NEEN JIJ NIET STOP!


    Take My Hand Take A Breath ...

    Suprise;7
    Naam :Raquel
    Text:Hi Sweetypops ! De naam is Raquel en dans al 18 jaar rond op de planeet. Jup,ik ben volwassen and i love it ! Eindelijk ik dacht dat het nooit ging gebeuren. Nadat ik een mega party had gegeven ging ik meteen bezig met me rij examen. En raad eens, ik heb mijn -piep- rijbewijs al ^^ Yeah, en een auto heb ik ookal gekregen van me lieve pappie x3 Ja beetje verwent ben ik wel [á] Verder ben ik verslaafd aan ice-cream en music <3 It's in my Soul. Ook speel ik wt gitaar en...zing ik ook wel. Maar dat kan ik niet dus vertel ik het aan niemand ^^ Ik lieft het om uit tegaan met me vriendinnen, shoppen is altijd goed ;] Maar iik ga nu naar mijn babygirls. Byee
    Plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=108ek5w&s=4


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Info staat er.Ik hoop dat het tekstje lang genoeg is n_n

    Jewel er zijn hier té veel mensen die eerst zeiden dat we friends for life waren en waar zijn ze dan als je ze nodig hebt?Juist ja nergens dus!


    Lalalalalalalala.

    Ikke wil verassing uhm.. 2 =)

    Naam : Tamar

    Text (langer dan 10 regels please) : HAAII.! Ik ben Tamar! Ik zal gelijk even waarschuwen.. Ik ben nogal een gestoord kind en ik ben soms een beetje heel erg hyperactief.. Maargoed x] Er zijn mensen die zeggen dat ik een ego heb,, Maar dat zou ik nooit ontkennen! x]
    Want het is nou eenmaal zo..! En als het je niet bevalt dan zoek je toch lekker iemand anders om mee om te gaan! ;]
    maargoed.. Ik ben wel heel betrouwbaar en ik kan super goed luisteren.! Dat zijn dan weer mijn goede kanten! x]
    Maar..! De telefoon gaat! Duzz..
    DOEI x
    Plaatje (MET URL) : http://img.photobucket.com/albums/v372/leeniie/iscream.jpg


    Winter is coming.

    En daarom ga je weg?
    Please doe je andere vriendinnen hier op Q dit niet aan !!!


    Take My Hand Take A Breath ...

    moet ik nog nummertje kiezen of kies jij >,<


    when words fail, music speaks.

    Jij kiest ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    Danku voor de rol (flower)
    maar ik heb u op msn denk ik ö!

    ehm... 5,2 of 8 kies maar welk bij me past =)


    when words fail, music speaks.

    Jups :P


    Take My Hand Take A Breath ...

    Tnx voor de rol <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Sorry moet weg kom er vanavond terug op

    Doei
    Poepies <33


    Take My Hand Take A Breath ...

    Naam: Naomi (dohh)
    Text (langer dan 10 regels please):
    Hi,
    Mijn naam is Naomi, maar als je het niet erg vind ga ik mezelf iPod noemen omdat ik me zo beter voel. Ik hou ervan om te tekenen, schrijven, muziek te beluisteren, met mijn vrienden te zijn en gek te doen en als je dat niet leuk vind kun je mijn gekke kont kussen. Ik ben niet echt scene of emo meer, eerder een mengelmousse van beiden maar gewoon. Maar je mag mijn stijl nog steeds emo – scene noemen, ik vind dat heus niet erg hoor. Uh, verder ben ik pas zestien geworden. Vrees het! Oh en ik ben verslaafd aan purperen truitjes, dus niet verschieten als ik elke dag zo'n ding aanheb.
    Plaatje (MET URL): http://i262.photobucket.com/albums/ii115/alissaaaax14/Scene%20hair/th1193157296.jpg
    Maakt niet uit welke rol zussie :]


    What's wrong whit loving someone?

    Mijn tektje is toch lang genoeg ehh? x'D


    What's wrong whit loving someone?