• Heeey OngewoneMensjas <333

    Wie de rollen hebben :

    #Verassing1;iPod

    #Verassing2;ITSMEFUCKERx

    #Verassing3;JOYCEDIAMOND

    #Verassing4;BiLlPRinCeSs

    #Verassing5;BoKillerDoll

    #Verassing6;PersianRose

    #Verassing7;xPOKEMONKID

    #Verassing8;Nouszie



    Wat de rollen zijn :

    #Verassing1; Vriendin Gustav

    #Verassing2; BF Bill

    #Verassing3; Vriendin Tom

    #Verassing4; BF Hoofdrol (Krijgt met Alex Evans)

    #Verassing5; Vriendin Georg

    #Verassing6; BF Georg en Gustav

    #Verassing7; BF Tom

    #Verassing8; BF Tokio Hotel



    Iedereen Gelukkig _O_?


    Take My Hand Take A Breath ...

    De Verassing maakt me niet echt uit, zet hem maar gewoon ergens neer x)

    Naam : Anouschka

    Text (langer dan 10 regels please) :
    Haay bitches ik ben Anouschka, but iedereen noemt me Nousz. Ik leef al zo'n 16 jaar op deze planeet hiero en het boeit me nog steeds. Alleen school is de grootste vlek op mijn leven. Het is gewoon ontzettend saai en je valt er vaker van in slaap dan dat je echt iets doet. Huiswerk maak ik ook niet en het bomt me ook niet. Ik woon nog wel bij mijn ouders, maar ja daar heb ik ook niet echt super veel aan al zeg ik hetzelf. Het meeste ben ik gewoon buiten en hang wat rond met mijn vrienden. You know, op de skatebaan of gewoon ergens in de stad. Shoppen met vrienden, gewoon leuk tijdverdrijf. Als ik ga schoppen, ga ik meestal naar alternative winkels voor kei coole rock kleding, maar ik draag ook graag aparte kleren. Want ja zo ben ik nou eenmaal. Ook luister ik Rock muziek zoals onder anderen Avril Lavigne, Green day, Tokio Hotel, Linkin Park, that kinda stuff. Nou ja dit was het wel zo'n beetje. Moet je nog wat weten vraag het gerust en anders heb je pech. Bubaai «3
    Plaatje (MET URL) : http://guanabee.com/demi_lovato_6.25.08-thumb.jpg


    ~

    Heb ik nou rol? =)


    when words fail, music speaks.

    Ike,, Ike Ikee,, Kiez mij! *Springt hieper in de lucht,, met handjes in de lucht,, IN hoop dat ze gekozen word* Mag ik verassing 4 [A] INfo komt zo!!


    Dunno ><

    Naam :
    Elle
    Text (langer dan 10 regels please) :
    Hoii,, Hoii ik ben Elle, en Huppel al 17 jaartjes op deze wereld rond, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin, Ik heb niet heel veel vriendjes en vriendinetjes, waar dezgene die ik heb, Zijn dan ook geweldig,, en Zou ze noooit kwijt willen! Niemant mag dan ook aan ze zitten,, wat dan vlieg je dat zelfde moment nog, als een Engeltje naar de hemel [A] Maar als je dat er even niet bij denk, Ben ik best lief hoor!! Tegen mensen die ik zelf ook lief vind dan,, en die lief tegen mij zijn,, want als je namelijk niet lief tegen mij ben,, ben ik ook niet lief tegen mij,, en dan heb je geen lieferdje aan mij, want dan kan ik erug boos worden, Vedder, ben ik spontaan, Hieperactief, praat veels te veel, en veels te veel onzin:P Ben snel op me teentjes getrapt, en denk niet na voordat ik iets zeg of doe. Ik ben ontsentend bang vaar,, Nee geen Spinnen!(NIet dat ik dat een pretje vind) Maar voor Clown's Ja raar weet ik. Ik vind ze gewoon zo eng!!! Hoezo weet ik niet, ik heb het altijd al vreselijk gevonden! Ik ben verslaaft aan Lolly's, en Bubbelgum,, EN die zijn nu op,, Dus ik Moet NU naar de winkel op een voraat bij te kopen,, want anders krijg ik nog afkik verscheinselen >.0 dus Bye Xx
    Plaatje (MET URL) :http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg


    Dunno ><

    DANKJE <33


    when words fail, music speaks.

    Thnx voor de rol «3


    ~

    Rollen zijn op sorry ^^
    De rollen bekendmaking staat in een ander topic (die ik nog moet maken)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Oke,, Supper,, Danke dat ik een rol heb :D:D


    Dunno ><

    Ja tnx!! =)


    Winter is coming.

    BEKENDMAKING <3


    when words fail, music speaks.

    Will, je ff zeggen als de rollenbekent maken er op staat [A] Hoef ik neit steeds te zoeken


    Dunno ><

    Zeg Zeg Zeg


    Winter is coming.

    ben nog aan het zoeken voor de bekendmaking ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    wat aant zoeken?
    Ö

    Ik mis weer iets x]


    Winter is coming.

    Maar de rollen zijn bekend ik begin met het topic ^^


    Take My Hand Take A Breath ...