• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ik zal braaf zijn." Grinnikend laat ik de sleutel in zijn handen vallen.
    "Ik was hem al van plan te geven, hoor." Ik kijk even naar de sleutels in zijn handen en kijk dan op in zijn ogen. Even druk ik mijn lippen op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik was hem al van plan te geven, hoor."
    Ik grinnik.
    "Brave Faye."
    Lachend kus ik haar terug en leg mijn armen om haar middel. Ik trek haar wat tegen me aan, en laat de kus een tijdje duren. Dit voelt gewoon geweldig aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Brave Faye." Ik voel hoe hij me wat tegen zich aantrekt. Mijn glimlach is niet van mijn gezicht te halen. Ik grinnik zachtjes wanneer hij de kus verbreekt. Ik druk vlug nog een kusje op zijn lippen en kijk hem dan vragend aan.
    "En wat gaan we nu doen? Naar huis?" stel ik voor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "En wat gaan we nu doen? Naar huis?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Mij is het gelijk. Het is wel nog te vroeg om al te beginnen koken. Jij mag kiezen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Mij is het gelijk. Het is wel nog te vroeg om al te beginnen koken. Jij mag kiezen." Ik knik en bijt even op mijn lip. Het is inderdaad nog veel te vroeg daarvoor.
    "Dan ga ik eerst mijn kleding aan je laten zien en dan eh, dan zien we daarna wel verder?" stel ik voor en kijk hem grijnzend aan.
    "Of weet jij wat anders?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dan ga ik eerst mijn kleding aan je laten zien en dan eh, dan zien we daarna wel verder? Of weet jij wat anders?"
    Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "Nee, klinkt goed."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Dus, naar huis gewoon?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nee, klinkt goed. Dus, naar huis gewoon?" Ik druk nog even een kusje op zijn lippen voordat ik hem loslaat.
    "Dan doen we dat." zeg ik enthousiast en doe de autodeur open om in te stappen. Wanneer ik zit doe ik vlug mijn autogordel om en wacht geduldig tot Rey er is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dan doen we dat."
    Ik grinnik en stap ook in.
    "Hoezo een beetje enthousiast?"
    Lachend klik ik mijn gordel vast en start de motor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hoezo een beetje enthousiast?" Ik kijk hem glimlachend aan en zak wat onderuit wanneer ik de motor hoor starten.
    "Ik vind het leuk om kleding te passen als ik niet opgejaagd wordt door de medemens omdat hun ook in pashokjes willen." leg ik grinnikend uit en kijk hem even aan.
    "En ik neem aan dat er bij jou thuis voor de deur geen rijen mensen staan omdat ze zo nodig van kleding willen wisselen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik vind het leuk om kleding te passen als ik niet opgejaagd wordt door de medemens omdat hun ook in pashokjes willen. En ik neem aan dat er bij jou thuis voor de deur geen rijen mensen staan omdat ze zo nodig van kleding willen wisselen."
    Ik grinnik even.
    "Dat is waar. Maar er zal wel iemand zijn die doodnieuwsgierig is naar het resultaat."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dat is waar. Maar er zal wel iemand zijn die doodnieuwsgierig is naar het resultaat." Lachend kijk ik hem aan en haal mijn schouders op.
    "Ja ik zelf, heel erg." Ik grinnik even en wrijf met mijn handen over mijn dijen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ja ik zelf, heel erg."
    "En ik oohoook."
    Grinnikend rijd ik naar huis en neurie zacht een liedje.
    "Hoeveel dingen heb je nu eigenlijk gekocht?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "En ik oohoook. Hoeveel dingen heb je nu eigenlijk gekocht?" Ik kijk hem even aan en dan naar de tassen achterin. Ik sluit mijn ogen even om me de kledij in te beelden.
    "Eh, drie jurkjes, twee vesten, twee bloesjes, paar hemdjes en shirts, twee truien, een jas, een rokje, vier broeken." Ik denk nog even na en bijt nadenkend om mijn onderlip.
    "Twee paar bikini's, twee blazers, twee paar schoenen en een tas." Ik grinnik even.
    "Misschien dat ik nog wat vergeten ben, maar dat zie ik zo wel."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Eh, drie jurkjes, twee vesten, twee bloesjes, paar hemdjes en shirts, twee truien, een jas, een rokje, vier broeken. Twee paar bikini's, twee blazers, twee paar schoenen en een tas. Misschien dat ik nog wat vergeten ben, maar dat zie ik zo wel."
    "Oke. Dat is echt wel veel."
    Ik grinnik even.
    "En ik heb het allemaal gedragen," zeg ik trots.

    [En nu moet ik latijn doen. Sorry :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Latijn én Frans? Medelijden, echt.]

    Faye
    "Oke. Dat is echt wel veel. En ik heb het allemaal gedragen." Ik grinnik, haal mijn schouders op en schud daarna mijn hoofd.
    "Helemaal niet!" breng ik er op in.
    "Ik heb ook een tas gedragen." Lachend kijk ik hem aan. Wat ik droeg stelde niets voor in tegenstelling tot hem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.