• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Je herinnerd het toch nog wel ondanks je dementie?"
    Ik grinnik en knik.
    "Tuurlijk. Mooie momenten blijven altijd hangen."
    Lachend druk ik een kus op haar wang.
    "Oei. Weet jij nog waar de auto staat?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Oei. Weet jij nog waar de auto staat?" Ik kijk hem serieus en een tikkeltje verontwaardigd aan.
    "Op een parkeerplaats." antwoord ik vrijwel direct, zonder er echt logisch bij na te denken. Ik rol even met mijn ogen om mijn eigen stomme antwoord.
    "Je weet toch nog wel waar je hem parkeert hebt?" Ik kruis mijn vingers, hopend op een ja.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Op een parkeerplaats. Je weet toch nog wel waar je hem parkeert hebt?"
    Ik knik en blijf even staan om na te denken.
    "Ah ja, ik weet het weer."
    Grinnikend loop ik weer verder.
    "Sorry."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ah ja, ik weet het weer. Sorry." Opgelucht zucht ik even en strompel achter hem aan, wanneer ik even mijn pas versnel om weer naast hem te lopen.
    "Dat is je geraden." zeg ik lachend en kijk hem glunderend aan.
    "Anders hadden we moeten lopen." Ik grinnik even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat is je geraden. Anders hadden we moeten lopen."
    Ik begin te lachen.
    "Oh nee, dan had ik echt wel stevig geprotesteerd, hoor."
    Ik kijk haar aan.
    "Kan jij uit mijn broekzak even mijn autosleutels nemen?" vraag ik wanneer we er zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [brb]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Oh nee, dan had ik echt wel stevig geprotesteerd, hoor. Kan jij uit mijn broekzak even mijn autosleutels nemen?" Lachend kijk ik hem aan en kijk even naar zijn broekzak. Sierlijk vis ik de autosleutels eruit.
    "Watje, ik had het heus wel gelopen." geef ik plagend toe en bekijk de knopjes op de sleutel even waarmee ik de auto met een handomdraai open.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Watje, ik had het heus wel gelopen."
    Ik grinnik.
    "Niet eerlijk, jij loopt niet rond met een hele nieuwe inboedel."
    Ik wacht geduldig tot ze de achterdeur heeft geopend, zodat ik de tassen op de achterbank kan zetten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Niet eerlijk, jij loopt niet rond met een hele nieuwe inboedel." Ik open de achterdeur voor hem en gooi er zelf de tas in die ik droeg.
    "Ik droeg wel te verstaan twee tassen." zeg ik lachend en laat de autosleutel plagend voor zijn ogen zweven. Grinnikend doe ik een stap achteruit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik droeg wel te verstaan twee tassen."
    Ik grinnik.
    "Wat een opoffering."
    Lachend schud ik mijn hoofd en probeer de sleutels af te pakken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat een opoffering." Ik grinnik en doe nog een aantal stapjes achteruit.
    "Sowieso," antwoord ik lachend en kijk hem uitdagend aan. Plagend laat ik de autosleutel voor mijn eigen hoofd zweven.
    "Autosleutels lukt me nog wel, maar tassen." Ik grinnik en haal mijn schouders op.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Sowieso. Autosleutels lukt me nog wel, maar tassen."
    Ik grinnik.
    "Ehm, dat je het even weet, maar we moeten eerst nog naar de supermarkt, dus ik kan nu best een tijdje zonder die sleutels."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "En dan nog. Ik kan te voet of met de bus naar huis."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ehm, dat je het even weet, maar we moeten eerst nog naar de supermarkt, dus ik kan nu best een tijdje zonder die sleutels. En dan nog. Ik kan te voet of met de bus naar huis." Lachend loop ik naar hem toe.
    "Daar had ik niet aan gedacht." geef ik toe en grinnik even, waarna ik mijn lippen op de zijne druk.
    "Ik dacht trouwens dat je hevig ging protesteren als je naar huis zou moeten lopen?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Daar had ik niet aan gedacht. Ik dacht trouwens dat je hevig ging protesteren als je naar huis zou moeten lopen?"
    Ik grinnik.
    "Niet als dat de enige manier is om thuis te geraken."
    Ik leg mijn arm om haar heen en druk een kus op haar voorhoofd.
    "Kom, keukenprinsesje."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Niet als dat de enige manier is om thuis te geraken. Kom, keukenprinsesje." Glimlachend achtervolg ik hem.
    "Dat je me dat al durft te noemen voordat ik voor je gekookt heb, vind ik echt een wonder." Ik voel zijn arm om mijn schouder en loop vrolijk door, niet wetend waar de supermarkt is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.