• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Een paar shirts. Kijk eens hoe behulpzaam ik ben."
    Ik grinnik.
    "En zo vrolijk ook. Wat heb jij, zeg?"
    Lachend kijk ik haar aan. Normaal was ik al lang gaan klagen over het aantal zakkeb, maar voor haar doe ik dat graag.


    [Internet lag er even uit :/ maar ik ga slapen ^^ xx]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Haha, okéee, welterusten. (:]

    Faye
    "En zo vrolijk ook. Wat heb jij, zeg?" Ik grinnik en haal mijn schouders op.
    "Goed geslapen denk ik en dat ik mijn tijd met jou door mag brengen helpt ook." Ik kijk hem glimlachend aan en druk een kusje op zijn wang. Ik kijk even naar de winkeltjes en laat dan mijn oog vallen op een leuke etalage.
    "Zullen we naar die winkel gaan?" vraag ik even aan Rey en wijs ernaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Goed geslapen denk ik en dat ik mijn tijd met jou door mag brengen helpt ook. Zullen we naar die winkel gaan?"
    "Awh, zo lief."
    Ik druk lachend ook een kusje op haar wang en kijk waarheen ze wijst.
    "Hmm, ja, ziet er wel goed uit."
    Ik neem haar hand vast en loop richting de winkel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hmm, ja, ziet er wel goed uit." Glimlachend loop ik richting het winkeltje en zwaai even wat met de plastic zak die ik in mijn handen draag.
    Wanneer ik naar binnen loop voel ik de hitte van de verwarming op me af komen en hap ik even naar adem. Ik laat Rey even los en ga met mijn handen door de kledingrekken. Hier en daar grijp ik een paar shirts en laat ook een sweater niet liggen. Wanneer mijn ogen op een [url=http://static.pullandbear.net/2/photos/2012/V/0/1/p/5782/309/676/5782309676_2_1_2.jpg?timestamp=1334921574351[/url]blazer[/url] vallen, neem ik ook die mee en kom als laatste tevreden aanlopen met een jasje van imitatieleer. Ik besluit nog twee extra spijkerbroeken mee te nemen en twee korte broekjes en vind dan dat ik wel genoeg kledij heb voor de komende tijd. Wetend dat mijn bankrekening meer waarschijnlijk niet aan kan.
    "Ik zei toch dat ik snel was," grinnik ik even en glimlach tevreden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik zei toch dat ik snel was."
    Ik grinnik en knik.
    "Ja, superFaye."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Je weet het, als er iets is dat ik moet betalen..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Je weet het, als er iets is dat ik moet betalen..." Meteen schud ik koppig met mijn hoofd.
    "Nee, nee, ik betaal het zelf." breng ik in en loop naar de kassa toe. Onderweg pak ik nog een rokje mee en kijk Rey glimlachend aan wanneer ik het op de toonbank leg.
    "Je hebt al meer voor me betaald dan de bedoeling was, dus kan ik dit heus wel zelf afrekenen." Ik druk mijn lippen kort op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Je hebt al meer voor me betaald dan de bedoeling was, dus kan ik dit heus wel zelf afrekenen."
    Ik glimlach.
    "Ach, dat is met alle plezier gedaan."
    Naast haar schuif ik aan aan de kassa.
    "Dat is omdat je straks lekker gaat koken," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dat is omdat je straks lekker gaat koken," Ik kijk hem lachend aan en haal mijn portemonnee te voorschijn. Snel toets ik mijn pincode in, berg mijn portemonnee weer op en neem de tassen dankbaar aan.
    "Je hebt nog nooit iets van me gegeten, wie weet is het hartstikke vies." zeg ik grinnikend en loop naast Rey de winkel uit.
    "Helemaal aangebrand of zo."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Je hebt nog nooit iets van me gegeten, wie weet is het hartstikke vies. Helemaal aangebrand of zo."
    Ik grinnik en loop mee naar buiten.
    "Ik zal je wel helpen hoor. Niet bang zijn."
    De frisse lucht komt me toegewaaid.
    "Het is de bedoeling dat mijn huis niet afbrandt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik zal je wel helpen hoor. Niet bang zijn. Het is de bedoeling dat mijn huis niet afbrandt." Ik grinnik even om zijn woorden.
    "Ik zal heel erg mijn best doen en anders spring je in." bedenk ik lachend en kijk Rey glimlachend aan. Ik achtervolg hem even, aangezien ik geen flauw idee heb wat we nu gaan doen.
    "Dus, wat nu? Ik ben klaar." zeg ik en kijk hem nieuwsgierig aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik zal heel erg mijn best doen en anders spring je in. Dus, wat nu? Ik ben klaar."
    "Ach, samen kokerellen is romantischer dan opgewarmde pasta eten in de zetel."
    Ik grinnik even.
    "Ehm, we kunnen de tassen in de auto zetten, en dan naar de supermarkt voor vanavond?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ach, samen kokerellen is romantischer dan opgewarmde pasta eten in de zetel. Ehm, we kunnen de tassen in de auto zetten, en dan naar de supermarkt voor vanavond?" Ik knik instemmend. Het idee om samen te koken bevalt me wel.
    "Klinkt als een goed plan." antwoord ik terug en wandel vrolijk naast hem.
    "En die pasta was trouwens best te eten."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Klinkt als een goed plan. En die pasta was trouwens best te eten."
    Ik grinnik en haak mijn arm in de hare.
    "Dank je. Ik moet toegeven, nog nooit hebben mijn kookkunsten naar zo'n mooie avond geleid."
    Ik word even rood en kijk haar glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga heel even offline ;3 Zo terug]

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 18:38 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Okée, tot zoo.]

    Faye
    "Dank je. Ik moet toegeven, nog nooit hebben mijn kookkunsten naar zo'n mooie avond geleid." Ik knik instemmend en druk mijn lippen even op zijn wang. Ik grinnik even wanneer ik een blos op zijn wangen zie.
    "Je herinnerd het toch nog wel ondanks je dementie?" vraag ik geamuseerd aan hem en kijk hem afwachtend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.