• ik stop met quizlet!

    Allemaal sorry tegen siham zegegn ze is echt heel lief!<333


    I do not hook up.

    LAAT SIHAM GERUST!!!!!!!! oke?

    Of niet ik vindt het gewoon domm.. en wrm?
    omdat de mensen vinden dat Siham geen topic moet aanmaken om te zeggen dat ze stopt.. maar zelf opent een van die mensen een topic over Siham I think it p a t h e t i c !!!!

    (...)
    Siham.. wrm geef je steets hun de schuld? zoek zelf contact op. ik heb ook bijna geen contac meer met me BF maar dan zorg ik ervoor dat dat wel gebeurt! schuif lkkr alles op hun af jooh ga je gang maar hier bereik je niks mee >,<


    Oké jij hebt dus blijkbaar echt een hekel aan me gekregen godverdomme als jullie échte vrienden waren geweest had je ook wel geweten dat het niet alleen daarom gaat ne had je ook wel gevraagd waarom.Wat denk jij hoe het voelt als je vader kanker heeft?Godverdomme >.<


    Lalalalalalalala.

    (...)Waar mensen tegenwoordig al pissig om kunnen worden =.=


    BTW het was maar 1 PB waar ik niet op antwoorde


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Oké jij hebt dus blijkbaar echt een hekel aan me gekregen godverdomme als jullie échte vrienden waren geweest had je ook wel geweten dat het niet alleen daarom gaat ne had je ook wel gevraagd waarom.Wat denk jij hoe het voelt als je vader kanker heeft?Godverdomme >.<

    ik haat je niet! =O ik wil gwn dat Quizlet weer word zoals het was met iedereen erop en eraan zow en twas maar een idee UND nee ik weet niet hoe dat voelt, en ik wil het niet weten, lijkt me KUT!
    Sterkte, ookal wil je dat niet van mij aan nemen denk ik >,<


    when words fail, music speaks.

    (...)
    Siham.. wrm geef je steets hun de schuld? zoek zelf contact op. ik heb ook bijna geen contac meer met me BF maar dan zorg ik ervoor dat dat wel gebeurt! schuif lkkr alles op hun af jooh ga je gang maar hier bereik je niks mee >,<


    Amen Bo_O_


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)
    Of niet ik vindt het gewoon domm.. en wrm?
    omdat de mensen vinden dat Siham geen topic moet aanmaken om te zeggen dat ze stopt.. maar zelf opent een van die mensen een topic over Siham I think it p a t h e t i c !!!!


    wtf?! heb je een link


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    wtf?! heb je een link

    xD wat bedoel je [/blond]

    (...)

    Amen Bo_O_

    =)


    when words fail, music speaks.

    (...)
    xD wat bedoel je [/blond]


    naar dat topic?


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Oké jij hebt dus blijkbaar echt een hekel aan me gekregen godverdomme als jullie échte vrienden waren geweest had je ook wel geweten dat het niet alleen daarom gaat ne had je ook wel gevraagd waarom.Wat denk jij hoe het voelt als je vader kanker heeft?Godverdomme >.<

    Ik vind het heel erg dat je vader kanker heeft maar ik hb een vriendin, die vader is er aan dood gegaan en zij was ook niet de aandacht aan het trekken op quizlet! Kom op, ik hb verder geen problemen met jou alleen moet je minder vragen om aandacht.


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    ik haat je niet! =O ik wil gwn dat Quizlet weer word zoals het was met iedereen erop en eraan zow en twas maar een idee UND nee ik weet niet hoe dat voelt, en ik wil het niet weten, lijkt me KUT!
    Sterkte, ookal wil je dat niet van mij aan nemen denk ik >,<


    Nee dat hád ik willen aannemen maar nu niet meer nee >.< dan had je maar eerder moeten vragen wat er was,dus nu hoef ik geen sterkte meer van mensen die achter me rug om slecht over me praten ¬¬'


    Lalalalalalalala.

    UND trouwens siham;
    je hebt hier ja ook wel vrienden? dus je account verwijderen heeft geen zin dan verlies je toch hun. dus dan vlugt je alleen maar ik bedoel, er zijn zat andere leuke mensen. als je die 3 niet meer spreekt betekent niet dat ze je zijn vergeten! wie weet denken ze ook wel zow over jou! dus als je weg gaat vlucht je alleen maar en daar los je gwn NIKS mee op >,<


    when words fail, music speaks.

    (...)

    naar dat topic?


    welk topic?

    STERKTE SIHAMMMM <3

    Kan hier een slotje op het liefst helemala verwijderd worden ? ><


    I do not hook up.