• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer

    "Nogmaals bedankt voor uw hulp professor" zei ik en keek naar Fred. "Op naar de ziekenzaal dan maar"

    George

    Ik stopte met lachen toen een zilvere Hinde voor mijn neus stopte en begon te vertellen. Ik keek met een verbaasde blik naar Elianne en verontschuldigde me toen. Zo snel ik kon zocht ik een plaats en verdwijnselde.

    [ ik moet gaan]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okeey]
    Pansy

    Ik was een heel plan aan het bedenken tot dat er een groepje Slytherins uit onze klas bezorgt om me heen gingen zitten en vroegen waarom ik gehuild had. Ik liep me achterover om mijn bed vallen en probeerde me er makelijk onderuit te kletsen omdat ik geen zin had om alles uit te leggen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [weeh... nu kan Fred niks doen want ThoseWords is er ook niet... ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ik moet ook gaan...doeg iedereen]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jeanine
    Ik beet op mijn lip. Heet deed me pijn om hem zo te zien, en hij zei dat hij slecht was; hij deed alles met tegenzin, ik niet. Wat zou hij dan wel niet van mij denken?
    Ik tilde zijn kin op met mijn vinger, zodat hij me wel moest aankijken. ''Dray, je bent niet slecht. Echt niet.'' ik zuchtte zachtjes. zei ik, en keek hem doordringend aan. ''Waarom denk je dat..'' mompelde ik, en omhelsde hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nils
    Ik reageer enthousiast op Emma's voorstel om een suikerspin te gaan halen. George heeft een fijne plaats gekozen voor een date, zeker als je diegene amper kent is de kermis fijn. Lekker luchtig. 'Ik neem aan dat ik de weg weer vrij moet maken?'
    Zonder een antwoord af te wachten til ik haar op en baan me een weg door de menigte. 'Groot, normaal of klein?' Vraag ik.


    Remember to be ridiculous.

    Draco

    'Dray, je bent niet slecht. echt niet.' ze zuchtte zachtjes en keek me doordringend aan. 'Waarom denk je dat..' mompelde ze en omhelsde me. Ik keek haar weer aan. 'Ik denk het niet. Ik weet het. Dit kan je niet goedpraten en ik wil het er nu niet over hebben.' Ik keek naar haar prachtige gezicht en wilde mezelf slaan omdat ik haar niet verdiende. 'Ik verdien je niet. Jij verdient beter dan ik.' zei ik mompelend en de tranen bleven stromen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    Doordat hij huilde, kreeg ik ook tranen in mijn ogen. ''Draco, doe niet zo gek!'' zei ik zachtjes, en merkte dat mijn stem trilde. Volgens mij was ík juist de slechte hier.
    ''Ik vind je niet slecht. Je bent de liefste persoon die ik ooit ontmoet heb, en dat zeg ik niet zomaar.'' zei ik tegen hem, en veegde enkele tranen bij hem weg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco
    'Als je eens wist...' zei ik en veegde tranen bij haar ogen weg.
    'The Lord is erg trots op me, dat zegt genoeg.' ik keek haar wanhopig aan. Ik wilde het haar en mezelf niet aan doen. Ik wilde het nog niet vertellen. Ik wist het, maar mocht niets zeggen...

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 22:16 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    ''Draco, je doet het om jezelf te beschermen. Je hebt geen keuze.'' suste ik hem zachtjes. Ik sloeg mijn ogen neer. Ik schaamde me kapot nu; alles waar hij zich zorgen over maakte, deed ik met alle plezier. Het is maar goed dat hij dat niet wist..
    Ik had zijn hand nog steeds vast, en kneep er zachtjes in terwijl ik hem weer aankeek. Het deed me pijn om hem zo te zien, zoveel pijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco
    Ik keek Jeanine lang aan en kuste haar toen, ik kon het niet laten. Mijn hand streelde haar haar en ik sloot mijn ogen. Ik wilde al deze problemen niet... Ik probeerde het van me af te zetten, het te vergeten. Als dat nou eens makkelijker ging dan nu... Het was lastig om het aan iemand uit te leggen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    Zijn kus kwam onverwachts, maar erg vond ik het niet. Ik kuste hem terug, vol liefde, en liet mijn hand van zijn schouder naar zijn borstkas glijden, die hevig op en neer ging. Ik was overspoeld met medelijden, kon ik hem maar helpen..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco

    Ik ademde zwaar maar niet te erg. Mijn hand legde ik om haar middel. Ik gromde zachtjes dat het me speet maar stopte niet. Ik ging iets meer naar achter liggen zodat ze niet zo raar hoefde te zitten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    Hij gromde iets wat moest lijken op 'het spijt me', en ik schudde zachtjes mijn hoofd als teken dat dat niet hoefde.
    Ik trok mijn hand uit de zijne, en steunde ook met die op zijn borstkas nu hij wat naar achter leunde, waardoor ik half boven hem hing. Nu kon ik wat comfortabeler zitten, en deed dat ook zonder de kus te verbreken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco
    Ze schudde zachtjes haar hoofd als teken dat mijn 'het spijt me' niet nodig was. Ze trok mijn hand uit de hare, steuunde ook met die op mijn borstkas waardoor ze half boven me hing. 'Ik weet niet of...' begon ik een zin maar brak af. Het kon me niks schelen wat er nu gebeurde, als het maar iets was waar ik en Jeanine het mee eens waren, ookal vloog de slaapkamer in de fik, als wij maar ongedeerd bleven. Ik wreef steeds van net voor haar schouders tot er net na en legde ze toen op haar schouders, niet wetend wat er anders mee te doen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel