• Hallootjes ;3
    wie houd hier allemaal van k-pop? ^^
    enwat zijn julie favo groups enzoww enn favo k-pop mensjes xD?
    bubai ;3


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Ik(cool)
    Al ben ik niet zo fan van die Boy/Girl Groups.
    Maar ik luister naar: Epik high, Verbal Jint, Leessang, MC Sniper, Lee Seung Gi, Big Bang, Tablo, 1TYM, Drunken Tiger, FT Island enz...


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Nou, ik luister wel Koreaanse muziek, maar geen K-pop. Ik heb nu Dear Cloud en Nell op mijn mp3 staan en die vind ik echt heel fijn om naar te luisteren. :3
    O, maar ik moet wel zeggen dat ik die jongens die in die boybands zitten altijd echt enorm aantrekkelijk vind. (cat)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 22:43 ]


    wth.

    Matoki schreef:
    (Telt DJ Masa ook mee? xD Hij is geniaal!!)

    Die kerel zou mijn vertalingen naar het Nederlands gaan gebruiken

    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb echt geen idee, een beetje van alles.
    Heb het ook pas gister ontdekt ofzoiets, dus vandaar (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Thá Big Bang <3<3<3
    ze zijn verslavend xD


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik heb het ondekt door Wonder Girls, maar die luister ik eigenlijk nooit meer.
    Tegenwoordig luister ik gewoon random nummers die ik tegenkom op youtube. Alleen After School luister ik wat meer dan de anderen. :]


    Tell me about it, stud.

    Ik vind een paar bands leuk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ken alleen een paar liedjes van SHINee en 2NE1, maar die vind ik dan ook erg leuk c:

    Mij kun je altijd gelukkig maken met 2NE1, maar veel verder gaat mijn k-pop speellijst niet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    BIGBANG -me gusta face-

    en een beetje:
    -2NE1
    -Tablo
    -Outsider


    Shoganai i ne~