• ik vroeg me gewoon eens af, terwijl ik nu dus weer de Warlock aan het lezen ben...;
    ,wat zou mijn aura kleur en geur zijn als ik ook zo was?'

    daarna kwam er bij mij al snel op of anderen er ook eens zo over hebben nagedacht... Ik weet natuurlijk niet of meerderen hier ook die serie hebben gelezen...
    dus hierbij mijn vraag;

    wat denk jij dat je Aura kleur en geur zou zijn ?


    Credendo Vides

    Ik heb ze niet gelezen, maar je maakt me wel heel nieuwsgierig...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    mijn aura zou blauw zijn en van mijn geur heb ik geen idee.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik heb geen idee over hoe je aura in dit boek gaat, maar ik ehb een keer m'n aura laten meten en het was net een regenboog om me heen en heel gelijdelijk en de mensen zeiden dat m'n aura echt megamooi was (krul)
    Geur, idk.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 19:47 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Die ga ik zoizo lezen :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Om een of andere reden dank ik dat mijn aura groen is, toen ik de boeken las bedacht ik me dat al maar ik heb geen idee waarom.
    De geur, ik heb echt geen idee, dat stuk heb ik nooit helemaal begrepen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kleur: groen of blauw
    Geur: lenteregen en/of versgemaaid gras

    Denk ik...

    Een idee wanneer de nederlandse versie uitkomt ?

    Lunatuh schreef:
    Een idee wanneer de nederlandse versie uitkomt ?


    Ik neem aan dat je boek 6 (The Enchantress) bedoelt ?
    De Engelse versie word op 22 Mei verwacht... dus het duurt nog wel een tijdje voor hij in het Nederlands verschijnt.


    Credendo Vides

    Ik weet niet welk karaktereigenschap of welke gemoedstoestand er precies bij welke kleur aura past, maar mijn gevoel zegt dat mijn aura blauw zou zijn. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.