• Iemand hier die Shugo Chara kijkt?:P Wie vinden jullie het leukst? En wat vinden jullie, AmuTo of AmuDase (Amu&Ikuto of Amu&Tadase). Of vind je een andere combinatie beter?:P

    Amuto is de beste ^^

    Ik ben bij aflevering 84 van de 101. <3

    waar gaat Shugo Chara over?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Daisuki schreef:
    waar gaat Shugo Chara over?

    Over een meisje dat 3 eieren krijgt die uitkomen en dat zijn haar guardian characters. Een groep anderen hebben die ook, en met die Guardian Characters kunnen ze transfomeren en X-eieren, die gemaakt worden door de vijand, weer normaal maken. En het komt erop neer dat ze de slechterik moeten verslaan en de eieren van alle mensen moeten beschermen. (ieder mens heeft een ei in zich, de ik die ze echt willen worden) En daar komt nog veel meer bij maar dit is de basis.

    Ik hoop dat je er iets aan hebt xD


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    LOL ik keek Shugo Chara, maar ik ben opgehouden na Doki! ^^, ik lees nog wel de manga. Maar ik vond Rima en Ikuto super leuke karakters, en ik hield niet echt van de pairings xD.


    heuj

    Heb de eerste drie manga's op mijn kamer liggen, heb de rest online gekeken/gelezen.
    Ik vind dat Amu in ieder geval absoluut niks met Tadase moet krijgen, vind dat toch zo'n engerd.. Doe dan maar Kittyguy (Ikuto) : P Vriendin van me en ik maken er altijd grappen over dat Amu gewoon verkering moet krijgen met Yoru omdattie zo'n ontzettend schattig 'nya' stemmetje heeft in de anime : P
    Het gaat volgens rumours trouwens stoppen hé, shugo chara.. (manga) o;
    Wat vinden jullie daarvan? Want ik vind het eigenlijk wel beter. : P sommigen vinden dat het nu pas leuk word maar daar ben ik het echt niet mee eens. Easter is pleite, Kittyguy is weer gered, iedereen weer blij, nu ist toch wel best? :l


    Mew <3

    amuto!!


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    oeh ik kijk dat <3
    I love utau:$
    En die liedjes van Nana mizuki -die utau in de anime dus zingt- zijn geweldig :3


    The Truth is always merciless

    Black diamond (dance)

    AMUTO & KUTAU

    Kutau heeft gezoend in een nieuwe manga

    TadaseXAmu suckz en je noemt het Tadamu niet Amudase xD

    AmuTo

    die 2 passen wel goed


    If you believe in yourself anything is possible

    ik ben verslaafd aan shugo chara <33
    vind alleen die shugo chara party een beetje vreemd :S
    Amuto ofcourse <33
    ik vind tadase een beetje een kleuter

    bakaXneko schreef:
    AMUTO!
    fantastische srie mense!!!! really love it!


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Wat is dat?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    amuto


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    ik heb het gekeken en ik vindt ikuto en utau het gaafst xD en ik vind amuto ik vondt het mega gemeen dat ze voor tadase had gekozen eikels xD xDxD


    Miracle!!