• Elisa is een meisje met een leeftijd van 20 jaar, al meerderjarig dus. Ze is verhuisd naar London met haar ouders en ze vond het vreselijk om al haar vrienden achter te laten, maar de winkelstraten gaven haar nieuwe hoop. Al houdt ze van de vele mensen in de stad, van de winkels en van de sfeer, nog steeds voelt ze zich niet thuis in Londen. Veel vrienden heeft ze niet, enkel Ryan, wie dan ook haar beste vriend is. Hij was de enige die met haar wou omgaan en haar nam hoe ze was. De andere willen niet met haar omgaan. Ze is lelijk, dat geeft hun een reden om haar liefst te vermijden. Tot ze Rachel leert kennen. Ze is populair, ontzettend mooi en heeft veel vrienden. Ze kan elke jongen krijgen die ze maar wilt, en dat valt er ook aan te merken. Ze is samen met Fernando Torres, de voetballer van Liverpool. Tegenover andere meisjes zoals haar is ze nog wel menslievend. Maar wat als Rachel voorstelt om een metamorphose uit te voeren en Elisa echt mooi wordt, tot zelfs populair.

    Eigenlijk wou ik hem eerst zonder bekende personen doen, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik hem dan niet leuk ga vinden om te schrijven.
    Maar wat vinden jullie? Doen of niet?


    Some people make the world special just by being in it

    Doen, al zou ik het liever zonder bekende mensen hebben -maar ik ken Torres toch nie, so whatever. Ik vind het goed.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Jij weet wat ik vind.
    Go. _O_


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik zeg DOEN! ;D

    Zolang je de metamorfose lang weet te rekken denk ik dat er veel lezers vast blijven zitten.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wat een eer dat je mijn naam gebruik voor een lelijk meisje _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zo iemand moet ik ook ontmoeten.. *diepe zucht*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    dooen(:


    we were always meant to say goodbye.

    Als je mij Cesc geeft :9~
    DOEN!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heatherfield schreef:
    Wat een eer dat je mijn naam gebruik voor een lelijk meisje _O_

    Ik zocht een mooie naam. En toen dacht ik aan jou en jonge. Je wordt mooi. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Arsenal schreef:
    Als je mij Cesc geeft :9~
    DOEN!


    Hahahaha. :9~


    Some people make the world special just by being in it

    GEEF MIJ CESC! :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Arsenal schreef:
    GEEF MIJ CESC! :9~

    We will see. ;D


    Some people make the world special just by being in it

    I say YES, en ik wil David :9~


    You can agree with me or you can be wrong

    Klinkt goed ^^


    Olive

    Coool.
    Ik zeg; Doen (A)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind