• wat hebben jullie over voor een ontmoeting met tokio hotel?


    You can't win the match if you can't beat the best.

    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel. bijna alles.


    You'd took my breath but I'll survive.

    maar waar ligt bij jou de grens dan?


    You can't win the match if you can't beat the best.

    na het buitenland gaan voor een concert
    of er weken van te voren gaan liggen

    kijk, dat gaat mij dus al bijna te ver:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ja mij dus ook
    ik ga met het concert van 14 juni er wel de 13 heen maar dat is anders xD

    ja, oke... maar je hebt ook fans uit duitsland.. die gaan 13e naar dortmund.. en dan meteen door naar nijmegen.. voor 14 juni


    You can't win the match if you can't beat the best.

    veel, heel veel! enneuh, mensen die zo zegge van: zijn jullie gestoord fzo, om uren, zelfs dagen op voorhand voor die concertzaal te staan? :S nee, we zijn niet gestoord (beetje maar ^^) maar het is gwoon tof om andere fans te ontmoete, en door zo lang same te staan wachte in die rijen, leer je leuke mensen kennen ^^

    ik zou VEEL doen om ze te mogen ontmoeten ö
    en als je er niet veel voor over hebt, zul je ze ook nooit ontmoete, pech gehad

    waarom ik de 13de ga is omdat ik toch wel vooraan wil staan xD
    en omdat mijn vriendinnen die dag al gaan en ik niet alleen mag xD

    ik ga ver heel ver maar naar het buitenland voor een concert zou ik nog wel doen maar sommige mensen volgen ook de hele tour en dat gaat voor mij te ver of laten hun school ervoor schieten dat zou k niet doen.


    http://dwergiie.blogspot.com/

    gehehe... ik dacht dat ik een erge fan was.. maar vergeleken bij jullie mag ik me niet eens fan noemen:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    vertel hoe erg ben jij xD

    gehehe... ik dacht dat ik een erge fan was.. maar vergeleken bij jullie mag ik me niet eens fan noemen:P


    Goh, dat klinkt bekend xD Ik vind het prima om hier te blijven, in ons eigen koude kikkerlandje voor een concert. Ik heb het geduld om te wachten. ^^

    Best veel zolang ik of iemand andere die ik dierbaar vind maar niet dood gaat en een ander trouwens ook niet en mischien nog een paar kleine dingen.

    Ik heb er heel veel voor over!

    Best veel zolang ik of iemand andere die ik dierbaar vind maar niet dood gaat en een ander trouwens ook niet en mischien nog een paar kleine dingen.


    je legt de woorden in mijn mond jetteke! Indd