• wat hebben jullie over voor een ontmoeting met tokio hotel?


    You can't win the match if you can't beat the best.

    ja, oke... maar je hebt ook fans uit duitsland.. die gaan 13e naar dortmund.. en dan meteen door naar nijmegen.. voor 14 juni


    14 juni waren er een paar mensen uit Zweden en die hadden een trui van Dortmund aan! Eerst zag ik ze niet goed in de rij, maar bij de Mc dus wel:P


    bla bla bla

    ik heb er héél véél voor over bijna alles!
    ik was vanaf 11/06 al samen met een vriendin in Nijmegen, en we gaan nog naar Frankrijk en nog een x in Deutschland:D:D

    voor een ontmoeting met TH zou ik ook bijna alles overhebben!(alleen bv mn kop kaal scheren vind ik toch iets te ver gaan)

    bijna alles

    Niet veel.

    Sorry:P


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Ik weet niet,, mijn vriendin veel, geloof me,!!!! maar ik zou gwn meedoen voor de leut,! maar ik zou al blij zijn als ik naar 13juli kan wnt ik kom die dag terug van kamp en kom terug in mechelen om 11.30 en dan moet ik naar werchter en da is een uur rijden,!! maar als er fille is onderweg naar belgië dan kan ik niet. Dan belt mijn vriendin me wel op, wnt die gaan vanvoor staan waarschijnlijk,!! 13Juni heb ik ze ook gehoort via de telefoon, mijn vriendin heeft een minuut en half gebeld. Toen was ik wel even gefreakt,!!! .<333


    *He's the one.

    Alles waar je niks blijvend aan overhoudt. Dood gaan enzo zeg maar :D

    Moest ik het mogen, alles.
    Maar ik màg nu nog niet eens naar concerten, dus daar kan ik weinig aan doen eh.
    Maar eignlijk.. Ja, nu ook weer niet àlles àlles, maar tog veel, HEEL VEEL!!

    bijna alles! ik pleeg er een moord voor (niet al te figuurlijk opvatten xD)

    gehehe... ik dacht dat ik een erge fan was.. maar vergeleken bij jullie mag ik me niet eens fan noemen:P

    Idem hier ;)

    Pfff, ze moeten maar eens veel voor ons over hebben xD.

    Wat ik voor ze over heb?

    In de zin van?

    een heleboel heb ik over... .... ... ...

    xD

    maar ik zou me daarvoor dan niet vermoorden of iemand anders of dier ofzo....

    xxx

    bijna alles....
    bv iemand/mezelf vermoorden/letsel aanbrengen niet..(lijkt me eigenlijk nogal logisch..:P)

    maar voor een meet & greet zou ik mn haar wel roze ofzo willen verven hoor!!! dat kan me dan weer nix schelen, val je gelijk lekker op:P


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    niks ik vind ze niet echt stom iik ben geen th hater maar ik heb er niks voor over ik wil ze niet zien of keennne


    @Kathleen

    Héél men leven ^^

    mijn leven *feel the sarcasm*


    BAM!