• Hooi!(:

    Vanmiddag moesten de boodschapjes weer gedaan worden, en bij de Lidl kwam ik een dekbed tegen van 200x200 voor een leuke prijs.

    Al sinds ik een tweepersoonsbed heb (zo'n anderhalf jaar nu) heb ik een dekbed van 180x200, gekregen uit mn ouders hun kast. Maar mn dekbedovertrekken zijn 200x200. Dit leverd al een hele poos flinke slaapfrustraties op en vanavond is daar eindelijk mijn eerste nacht onder een dekbedovertrek met bijpassend dekbed (ik daag je uit om dat eens 5 keer snel achter elkaar te zeggen. (cat) )! Woohoo 🎉😍

    En volgende week woensdag vertrek ik voor precies twee weken in mijn uppie naar Noorwegen! Ik heb zooooooo veel spanningen erover in mn lijf. En mn mobiel is naar de reparateur, dus hopelijk krijg ik die snel op tijd terug! D:

    Ohja, en de chocoladeletters liggen al een tijdje in de schappen en ik kon t niet laten er vandaag een mee te nemen. Hoewel ze mijn letter niet hadden. Dus heb de 'W' meegenomen, omdat het kan. 😎

    Wat zijn jullie meest recente aankopen of ben je van plan om te kopen?

    Nog leuke plannen in de agenda staan? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wacht, je naam is niet Wolanda?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nawh leuk om te horen, Yo! Dan kan je nu lekker gaan slapen, haha. En ja, spannend dat je naar Noorwegen gaat! Pff ik ben echt wel jaloers joh. Alleen zou ik echt niet durven om in mijn eentje daarnaartoe te gaan. ^^' Dus echt wel dapper van je! En hopelijk wordt je mobiel op tijd gerepareerd! (:

    Ik heb verder niet echt plannen in mijn agenda staan, wel gewoon werken haha. Ik heb wel recent spullen gekocht en dat was ook meteen mijn duurste aankopen. :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb onlangs een good-buy gedaan bij de HEMA, een velours bordeauxrood jurkje met korte mouwen die als gegoten zit en och ik ben er zo blij mee.
    Oh en ik heb (een tijdje geleden al) kaarten gescoord voor een concert waar ik al heel lang naartoe wil en dat is al in minder dan een maand! Over spanningen in je lijf gesproken! 🙆🏻

    EDIT: heel veel plezier in Noorwegen!! Het is een prachtig land, lekker rustig en overweldigende natuur waar je ook kijkt. Houd er alleen wel rekening mee dat het duur is, mocht je er nog niet eerder zijn geweest. Geniet ervan!

    [ bericht aangepast op 19 sep 2018 - 9:24 ]


    What’s tasty in Busan?

    Oh de frustratie van een dekbedovertrek dat steeds loskomt. :'D Gelukkig dat je er geen last meer van hebt!

    Mijn laatste aankoop was een gsm hoesje. Hij is niet fancy (hoeft voor mij ook niet), gewoon volledig mintgroen. Maar de vorige was versleten en de magneet om het hoesje te sluiten was losgekomen. Dus ben ik heel blij nu een nieuwe te hebben.

    Heb je trouwens goed geslapen vannacht? :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd met je nieuwe dekbed :D!

    Ik ben van plan tweededehands copic markers te kopen; ik weet dat ik een risico neem maar ik waag het erop. Ik ben nog steeds heel tevreden over de laatste keer dat ik ze tweedehands kocht.

    Edited: Ik heb ze gekocht :o en ik krijg er een hoesje en speciaal papier bij. Wauw.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2018 - 18:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat fijn dat je nu eindelijk een dekbed hebt die je dekbedovertrekken helemaal vult! Veel plezier Noorwegen en ik wens je een goede & prettige reis. Hopelijk is je mobiel op tijd klaar dan.

    Hoe heb je vannacht geslapen?

    Mijn laatste aankoop is een Advent kalender van de Action. Maar daarvoor heb ik nog op zondag in Outlet Roermond een mooie armband gekocht waarna ik al een tijdje op zoek was. In de reguliere winkels hadden ze hem niet meer, op de webshop wel alleen niet in mijn maat, maar nu heb ik hem alsnog. Dus daar ben ik ontzettend blij mee!


    Physics is awesome

    Ik heb een bed van 1.40 (saddd) maar heb oude dekbedden gekregen van mijn ouders. Die zijn 1.80 en het is LEVEN. Ik denk dat een deken (bijna) nooit groot genoeg kan zijn.

    Laatste aankoop: Een portemonnee voor mijn vriend die jarig was. Wat ik wil kopen: Nieuwe broeken! Ik ben laatst uit mijn lievelingsbroek gescheurd en nu heb ik bijna geen broeken meer die ik wil dragen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    SonOfGondor schreef:
    Wacht, je naam is niet Wolanda?


    Nee, sorry. Ik heb je al die jaren voor de gek gehouden. You've figured it out. :c

    Chantico schreef:
    Nawh leuk om te horen, Yo! Dan kan je nu lekker gaan slapen, haha. En ja, spannend dat je naar Noorwegen gaat! Pff ik ben echt wel jaloers joh. Alleen zou ik echt niet durven om in mijn eentje daarnaartoe te gaan. ^^' Dus echt wel dapper van je! En hopelijk wordt je mobiel op tijd gerepareerd! (:

    Ik heb verder niet echt plannen in mijn agenda staan, wel gewoon werken haha. Ik heb wel recent spullen gekocht en dat was ook meteen mijn duurste aankopen. :'D


    Hahah jaaaa, eindelijk lekker geslapen! Geen gedoe meer met veelste veel ruimte in mn dekbedovertrek waardoor mn dekbed alle kanten op gaat! :'D

    hahah dankje! Ik vind het echt megaspannend! En de weersverwachting is ook niet top. Maar ik moet gewoon hoognodig uit huis dusja. Dan maar twee weken regen. :') Oeps.

    What did you buy? ^^

    Infires schreef:
    Ik heb onlangs een good-buy gedaan bij de HEMA, een velours bordeauxrood jurkje met korte mouwen die als gegoten zit en och ik ben er zo blij mee.
    Oh en ik heb (een tijdje geleden al) kaarten gescoord voor een concert waar ik al heel lang naartoe wil en dat is al in minder dan een maand! Over spanningen in je lijf gesproken! 🙆🏻

    EDIT: heel veel plezier in Noorwegen!! Het is een prachtig land, lekker rustig en overweldigende natuur waar je ook kijkt. Houd er alleen wel rekening mee dat het duur is, mocht je er nog niet eerder zijn geweest. Geniet ervan!


    Ooh superleuk! Gefeliciteerd met je aankomen! ^^ En naar welk concert ga je?

    Hahah dankjewel! Ik ben er inderdaad al voor gewaarschuwd, maar ik merk het allemaal wel. Zal sowieso veel gaan sightseeing. c:

    Rubin schreef:
    Oh de frustratie van een dekbedovertrek dat steeds loskomt. :'D Gelukkig dat je er geen last meer van hebt!

    Mijn laatste aankoop was een gsm hoesje. Hij is niet fancy (hoeft voor mij ook niet), gewoon volledig mintgroen. Maar de vorige was versleten en de magneet om het hoesje te sluiten was losgekomen. Dus ben ik heel blij nu een nieuwe te hebben.

    Heb je trouwens goed geslapen vannacht? :Y)


    Jaaaaaa het is zo rampzalig eh! D:
    Ik slaap nu heeeeeerlijk, dankjewel. ^^ hahah

    Ah, yay voor hoesjes! Altijd wel prettig om dr eentje om je mobiel te hebben. (:

    Salaryman schreef:
    Gefeliciteerd met je nieuwe dekbed :D!

    Ik ben van plan tweededehands copic markers te kopen; ik weet dat ik een risico neem maar ik waag het erop. Ik ben nog steeds heel tevreden over de laatste keer dat ik ze tweedehands kocht.

    Edited: Ik heb ze gekocht :o en ik krijg er een hoesje en speciaal papier bij. Wauw.


    Merci! ^^

    Ah oke! Heb je de markers inmiddels binnen? Zo ja, hoe bevallen ze? En wat lief dat je er ook een hoesje en papier bij krijgt! _O_

    CarIyIe schreef:
    Wat fijn dat je nu eindelijk een dekbed hebt die je dekbedovertrekken helemaal vult! Veel plezier Noorwegen en ik wens je een goede & prettige reis. Hopelijk is je mobiel op tijd klaar dan.

    Hoe heb je vannacht geslapen?

    Mijn laatste aankoop is een Advent kalender van de Action. Maar daarvoor heb ik nog op zondag in Outlet Roermond een mooie armband gekocht waarna ik al een tijdje op zoek was. In de reguliere winkels hadden ze hem niet meer, op de webshop wel alleen niet in mijn maat, maar nu heb ik hem alsnog. Dus daar ben ik ontzettend blij mee!


    Dankjewel!
    Mn ouders hebben problemen met de mail, dus nu kan ik mijn mobiel niet traceren aangezien het naar mn moeders e-mail gestuurd wordt allemaal. Dus het is denk ik maar afwachten of ik optijd mijn mobiel terugkrijg. :')

    Ik heb helemaal prima geslapen. Mn dekbed is lekker warm ook! _O_

    Ah, wat voor een adventskalender? En wat toevallig dat ze daar die armband nog wél in jouw maat hadden! Gefeliciteerd! :Y)

    Nym schreef:
    Ik heb een bed van 1.40 (saddd) maar heb oude dekbedden gekregen van mijn ouders. Die zijn 1.80 en het is LEVEN. Ik denk dat een deken (bijna) nooit groot genoeg kan zijn.

    Laatste aankoop: Een portemonnee voor mijn vriend die jarig was. Wat ik wil kopen: Nieuwe broeken! Ik ben laatst uit mijn lievelingsbroek gescheurd en nu heb ik bijna geen broeken meer die ik wil dragen.


    Hahahah don't worry, same here. Mijn bed is ook 140x200. Maar mn ouders hadden me nu eenmaal een dekbed van 180 gedaan en heb zelf de dekbedovertrekken van 200x200 gehaald. Kon de dekbedovertrekken namelijk niet voor 180x200 vinden voor een leuke prijs. Dus om nu een dekbed én dekbedovertrekken te kopen van 140x200 had ik geen zin in. Daarbij is wat je zegt helemaal waar; Een deken kan nooit groot genoeg zijn! _O_ <3

    Noooooh, dat is echt verschrikkelijk als je je lievelingsbroek niet meer aan kunt! I know the struggle! Snel nieuwe broeken kopen dus. ^^ Hahah


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah, wat fijn voor je. Geniet ervan!
    En alvast heel veel plezier in Noorwegen! (:

    Mijn laatste aankoop was een broek en twee overhemden. Ik ben er echt vet blij mee ^^.

    Panda, waar is die foto van je fantastische dekbed nou? (cat)

    Ik wens je natuurlijk heel veel plezier in Noorwegen! Dat is voor mij al heel lang een droom hihi, ik ben zelf helemaal verslingerd aan de Noorse geschiedenis en de mythologie c:
    Nu heb ik zin in chocolade. Fuck no what have you done to me

    gefeliciteerd! (Y)