• Weten jou vrienden van Quizlet? Waarom wel en waarom niet? En hebben ze al eens iets gelezen van je? En hoe reageerde ze? c:

    Nee houd het geheim, heb gewoon liever niet dat ze mijn verhalen gaan lezen. Mijn ouders weten het ook niet trouwens. Ik weet ook echt gewoon dat mijn vriendinnen deze site niets vinden, aangezien hun lezen "nutteloos" vinden en nog wel op meerdere punten. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sommige wel en die zitten hier ook op, maar anderen hou ik er liever buiten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Godzijdank dat die dat niet weten en dat mag zo blijven. :')

    Ja. Sommigen zijn er ook op gegaan en sommige boeit het niet. Mij maakt het allemaal niks uit haha.


    Tell me about it, stud.

    Electricity schreef:
    Godzijdank dat die dat niet weten en dat mag zo blijven. :')


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    me twee beste vriendinnen wel en die zitten hier ook, maar al de rest niet
    sommige weten er wel van en de rest wil ik gewoon niet dat ze het weten

    Ik heb mijn beste vriendin er weleens over verteld, maar verder niemand. Ik vind niet dat al mijn vrienden/familie hoeven te weten dat ik op deze site zit, ik vind het wel prettig om iets te hebben dat ik voor mezelf kan houden (:

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 5:40 ]


    I love you Tim

    Nee, niemand weet er van, behalve mijn ouders en broer. :') Maar zij vinden het gewoon "een site met forum en verhaaltjes". Ik zou ook niet willen dat mijn vriendinnen wisten dat ik op deze site zat, simpelweg omdat ik niet wil dat zij weten wat ik schrijf.

    Forbes schreef:
    Nee houd het geheim, heb gewoon liever niet dat ze mijn verhalen gaan lezen. Mijn ouders weten het ook niet trouwens. Ik weet ook echt gewoon dat mijn vriendinnen deze site niets vinden, aangezien hun lezen "nutteloos" vinden en nog wel op meerdere punten. (:


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Bradshaw schreef:
    Ja. Sommigen zijn er ook op gegaan en sommige boeit het niet. Mij maakt het allemaal niks uit haha.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb een klein groepje goede vriendinnen en die heb ik het wel verteld, een paar hebben ook een account gemaakt, maar eigenlijk alleen ik en één van mijn vriendinnen zijn ook echt actief. Over het algemeen vertel ik het niet zo snel, maar het is ook geen geheim.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ze zitten ook op Quizlet :D


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Één vriendin weet het want ze zit er zelf namelijk ook op. De leest altijd alles even voor me na en geeft goede feedback. Aan de rest vertel ik het eigenlijk niet. Ze zullen het wel leuk en interessant vinden maar ik voel die behoefte niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb vier van mijn vriendinnen op Q kunnen slepen :Y) Verder praat ik er met de andere nooit over.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Een vriendin weet het, die heeft er zelf ook heel lang op gezeten.
    Anderen weten het niet. Die gaan al lachen om tekeningen die ik vroeger maakte, over artiesten (logo's en zo). Dan vertel ik al helemaal niet dat ik ook fanfic schrijf .__.


    Destroy what destroys you.