• Weten jou vrienden van Quizlet? Waarom wel en waarom niet? En hebben ze al eens iets gelezen van je? En hoe reageerde ze? c:

    Mijn beste vriendin heeft al wel dingen van me gelezen en weet dat ik op een site post, maar niet welke. Ik zou ook niet graag willen dat ze hier op zat. Mijn andere vrienden weten hier trouwens al helemaal niets van.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Forbes schreef:
    Nee houd het geheim, heb gewoon liever niet dat ze mijn verhalen gaan lezen. Mijn ouders weten het ook niet trouwens. Ik weet ook echt gewoon dat mijn vriendinnen deze site niets vinden, aangezien hun lezen "nutteloos" vinden en nog wel op meerdere punten. (:


    Me so good.

    Twee vriendinnen van mij zitten ook op Q, de meeste andere vriendinnen weten wel dat we op deze site zitten, maar ik probeer er meestal niet te veel over te praten. Mijn moeder weet ook dat ik op deze site zit en schrijf en verhalen lees, maar dat vindt ze wel leuk. Gelukkig hoeft ze mijn vehalen/schrijfsels nooit te lezen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    De helft van mijn klas weet dat ik op Quizlet zit, aangezien dat gedeelte Directioners zijn en ze Quizlet via Tumblr hebben ontdekt en ze verhalen volg(d)en op Quizlet. Nu zijn ze al gestopt en waarschijnlijk vergeten van dat ik op deze site ben.
    Als ze het te weten komen, boeie, zolang ze mij maar niet beginnen te irriteren.
    Dan zijn er nog mijn twee tafelgenootjes, die weten het wel. Eéntje heeft hier ook wel sinds kort een account, maar ze zit er niet meer op. Ze wilt mijn verhaal lezen, maar ik denk niet dat ze dat zal doen.
    Ze reageren gewoon: Weeral Quizlet, zeker?
    En dan heb je Lynnx


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja, merendeels zit zelf ook op Q. nu =D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ja, ze weten het. Tenminste, de meesten ;D. 1 vriendin van mij heeft zelf een account maar vindt het saai, een vriend heeft een account maar zit er nooit op en Seeder heb ik via Quizlet leren kennen. En de rest .. die vertel ik er niet zoveel over xd.
    Ze hebben niets gelezen. Maar dat wil ik ook helemaal niet.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 18:01 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Uh, een vriendin zag me een keer op Q zitten. "Ey, is dat niet die levenloze site met quizen? Heb je niks te doen ofzo?" Nope.
    Een week later had ze zich hier aangemeld. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Al mijn vrienden zitten op Quizlet ^.^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Door één vriendin zit ik nu op Quizlet, zij weet er van en nog een andere vriendin..
    M'n andere vriend(inn)en weten alleen dat ik schrijf.. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn vrienden weten dat ik op een forum zit (en ze weten ook het wel en mijn username en alles dus ze zouden me kunnen stalken), maar ze zijn simpelweg niet zo geïnteresseerd in dat zo'n dingen dus ze zouden hier toch nooit opkomen :'D Maar het is echt geen geheim ofzo. Als er een vriendin blijft slapen en ik wil even alles checken mag ze gewoon meekijken hoor.


    effort never betrays you

    Jep, ze weten het. Ik zit er dankzij een vriendin op ^^. En verder vinden ze gewoon leuk voor me.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja,ze weten het en hebben hetzelf ook


    Be yourself; everyone else is already taken

    Ja ze hebben het ook :a , en via hun ken ik ook Q. xd
    Ze heten:VictorKing, Niffler en JabberingJay

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 13:36 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ja, waarom zouden ze het niet weten?xd


    Ivar Oosterloo.

    eentje maar en ja


    geen idee wat ik hier moet invullen :)