• Wat ik wel lees:
    Harry Potter verhalen
    Hunger games
    Onbekende personen
    korte verhalen
    verhalen die niet in mijn dit lees ik niet rijtje staan.

    Dit lees ik niet:
    1D
    Bromanches
    Justin Bieber
    andere zangers of zangeressenXD
    beroemdheden

    Ik lees in iedergeval het eerste hoofdstuk. Als het leuk is geef ik je een kudo en wordt ik abo:) ZET DE LINK ERBIJ

    alvast bedankt:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb momenteel 3 stories :

    The 81th Hunger Games
    Hungergames/Onbekende personen/Nederlands geschreven/lopend



    Forbidden Love
    Drama/onbekende personenen/Nederlands geschreven/lopend



    The other me
    Drama/onbekende personen/paranormal (uiteindelijk)/Nederlands geschreven/ lopend (net begonnen)



    Je kan de plaatjes aanklikken om naar de stories te gaan.
    En een reactie is altijd welkom :]

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 12:52 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik heb momenteel 3 stories :

    The 81th Hunger Games
    Hungergames/Onbekende personen/Nederlands geschreven/lopend



    Forbidden Love
    Drama/onbekende personenen/Nederlands geschreven/lopend



    The other me
    Drama/onbekende personen/paranormal (uiteindelijk)/Nederlands geschreven/ lopend (net begonnen)



    Je kan de plaatjes aanklikken om naar de stories te gaan.
    En een reactie is altijd welkom :]


    Ik heb overal het eerste hoofdstuk gelezen:)
    commentaar:

    The 81th Hunger Games
    Het lijkt wel erg veel op the hungergames, Denk wel aan de hoofdletters, die vergeet je soms: reactie+kudo

    Forbidden Love
    Leuk verhaal, het spreekt me erg aan:) ook hier: denk aan de hoofdletters: abo+reactie

    The other me
    leuk verhaal:) abo+kudo


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    http://www.quizlet.nl/stories/84280/wanneer-het-leven-van-een-18jarige-omslaat/

    romantisch/drama , leuk om te lezen, net begonnen, ik zal niet teveel verklappen maar het verhaal gaat spannend en dramatisch worden. De hoofdpersoon lijkt in de 7de hemel tot hij op het verkeerde pad raakt


    wiskunde is creatief

    Mercurial schreef:


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    Het verhaal spreekt me niet zo aan: reactie


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb de volgende dingen voor je in de aanbieding:



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Trailer
    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    Stand alones/korte verhalen

    Plus een nieuw Hunger Games verhaal met nog geen hoofdstukken, waar ik binnenkort aan ga beginnen: Caged.

    Ik hoop dat je 't iets vindt, laat vooral een reactie acter! ^^

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 20:03 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    nightlocks schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/84280/wanneer-het-leven-van-een-18jarige-omslaat/

    romantisch/drama , leuk om te lezen, net begonnen, ik zal niet teveel verklappen maar het verhaal gaat spannend en dramatisch worden. De hoofdpersoon lijkt in de 7de hemel tot hij op het verkeerde pad raakt


    hmmm ik weet het nog niet... ik ga kijken of ik het leuk vindt nadat ik hoofdstuk 2 gelezen heb:kudo en reactie maar ik ga hoofdstuk 2 nog lezen:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!




    You made me believe
    In myself
    In real friends
    In a true love

    But was it just a game?

    Crazier~~ Draco Malfoy


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Parachutes schreef:
    Ik heb de volgende dingen voor je in de aanbieding:

    (...)

    Stand alones/korte verhalen

    Plus een nieuw Hunger Games verhaal met nog geen hoofdstukken, waar ik binnenkort aan ga beginnen: Caged.

    Ik hoop dat je 't iets vindt, laat vooral een reactie acter! ^^


    Het doolhof is een heel erg mooi verhaal: abo kudo reactie:)

    Hugergames: ik ben benieuwd: abo:)

    Ik vind je schrijfstijl erg fijn:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    DrNightmare schreef:
    (...)
    Crazier~~ Draco Malfoy

    Cool verhaal :)
    abo en reactie:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    De Ravenmeester is anoniem. Nooit heeft iemand het gezicht gezien dat zich onder het bekende, zwarte masker bevindt. Hij heeft nog nooit tegen iemand gesproken. De Ravenmeester praat niet, hij schrijft. Hij schrijft brieven. Korte stukjes onondertekende tekst, opgestuurd in een enveloppe met een zwarte veer erin. En deze woorden, deze zinnen, vormen een spel. Het grote spel van leven op dood.
    Zijn spel.


    All copyrights belong to ©Maanling
    Onbekende personen

    Het plaatje is aanklikbaar. Ik hoop dat het je bevalt!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Broken Smiles


    It’s like my hands are trying to hold on to the rain, to something that does’t stay. It’s desperate and sad. Maybe that’s why I love it so much. Maybe I’m like my hands. Holding on to things that could never be mine.



    "Asking what's more important; 'to love or be loved' is the same as asking what's less painful; 'hurting people you love or getting hurt by the people you love'."

    "What would your answer be?" The boy asked.

    "I'd rather hurt myself then see other people get hurt." I replied.


    Cool, neat, swell -Cry

    The war between good and evil started.
    but at the same time, the war between brother and sister also started




    http://www.quizlet.nl/stories/85038/dark-side--draco-malfoy/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer