• [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 22:34 ]


    effort never betrays you


    Maar nee dat vind ik ook een van de oneerlijke dingen in het leven :c


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik begrijp je helemaal. Sommige mensen krijgen echt alles voor elkaar en dat haat ik.
    Maar afijn, niks aan te doen, blijf gewoon je eigen weg volgen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    iksnapjouzogoed c:

    Jaloers zijn hoort er bij. Sommigen krijgen alles voormekaar, maar hoe? Ze moeten het mij ook leren;o


    Pretty is just a pretty word.

    Joah.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jup. Ik zal er maar niets over zeggen, want er bestaan veel van zulk soort mensen en straks voelen die zich aangesproken.


    Destroy what destroys you.

    It's not fair.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Barnabas schreef:
    Ik begrijp je helemaal. Sommige mensen krijgen echt alles voor elkaar en dat haat ik.
    Maar afijn, niks aan te doen, blijf gewoon je eigen weg volgen.


    comfort in c h a o s

    Aurelia schreef:
    Joah.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mm, ik heb dat zelf ook wel een beetje dat ik alles voor elkaar kan krijgen wat ik wil, maar wat mensen vaak vergeten is dat je ook daar goed je best voor moet doen hoor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    En dan zitten de clubs in de schulden.

    daarbovenop heeft hij ook nog een auto en een appartement midden in de stad allemaal betaald door die ploeg.


    Niet dat ik weet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tja dat heet geluk, en dat hebben sommige mensen (lees ME) niet :c
    C'est la vie, je moet er maar mee leren leven *melancholisch toontje*
    Maar bekijk het van de positieve kant; als er eens iets van "geluk" gebeurd in jou leventje dan ben je helemaal blij verrast en dat is dan toch wel leuk dan als het gewoon voor je is, niet??
    (Jep le me is in een positieve bui ^^)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Flemish schreef:
    En dan zitten de clubs in de schulden.
    (...)

    Niet dat ik weet.

    Hahaha, ja, inderdaad :'D Dan moet je rekenen dat hij ook nog een vriend heeft die ook op onze school zit en ook voor KV speelt en ook een auto heeft van die ploeg --'


    effort never betrays you

    Ik ben jaloers op mensen.. mensen zijn jaloers op mij.. (klinkt arrogant maar t is zo). Life is hard, just keep breathing and everything will be okay c:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tegen mij zeggen ze wel eens dat ik echt vanalles voor elkaar kan krijgen, zonder moeite. ALs het waar is, geen idee hoe dat komt..
    I'm just.. me.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    FlowerOnFire schreef:
    Ik ben jaloers op mensen.. mensen zijn jaloers op mij.. (klinkt arrogant maar t is zo). Life is hard, just keep breathing and everything will be okay c:


    Tell me about it, stud.