• Ik had al een tijdje een idee voor een RPG in mijn hoofd, maar ik weet niet of er wel mensen aan mee gaan doen.
    Het idee is dus een Pirates-RPG, gebaseerd op PotC, de echte karakters mogen er in en zelfverzonnen. Maar nu het grootste gedeelte, in het Engels. Piraten in het Nederlands zijn gewoon niet leuk. En dan een minimum van 10 regels, om het even interessants te houden.
    Zijn hier mensen die eraan mee willen doen?

    In de RPG word niemand afgerekend op eventuele Engelse foutjes, we zijn nou eenmaal Nederlanders.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 18:27 ]


    Your make-up is terrible

    Het lijkt me wel interessant, maar dat zijn wel superlange posts.
    Al wil ik het wel proberen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Somehow it's tempting, maar ik doe nooit aan RPG's. :')


    Til hug og blod.

    10 regels is niet super lang :3

    En Engels vind ik op zich ook wel chill, denk alleen dat ik dan minder goed uit mijn woorden kom D: Daarnaast komt ook nog eens dat ik al een piraten RPG join, ik RPG's met al bestaande personages (uit films etc.) niet leuk vind en er dan nog wel een echte verhaallijn in moet komen.. Anders gaat een RPG snel dood.

    Maar ik zou 't best willen proberen, het is vast goed voor mijn Engels :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    10 regels is niet super lang :3

    En Engels vind ik op zich ook wel chill, denk alleen dat ik dan minder goed uit mijn woorden kom D: Daarnaast komt ook nog eens dat ik al een piraten RPG join, ik RPG's met al bestaande personages (uit films etc.) niet leuk vind en er dan nog wel een echte verhaallijn in moet komen.. Anders gaat een RPG snel dood.

    Maar ik zou 't best willen proberen, het is vast goed voor mijn Engels :a


    10 regels is ook superlang haha.
    Ik ga als er genoeg geïnteresseerden zijn een verhaallijn bedenken en de bestaande karakters zijn natuurlijk wel beperkt. Dan moet je denken aan natuurlijk Jack Sparrow en Barbosa. Elizabeth en Will wil ik er absoluut niet in, evenals degene die toch niet meer leven. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    10 regels is ook superlang haha.
    Ik ga als er genoeg geïnteresseerden zijn een verhaallijn bedenken en de bestaande karakters zijn natuurlijk wel beperkt. Dan moet je denken aan natuurlijk Jack Sparrow en Barbosa. Elizabeth en Will wil ik er absoluut niet in, evenals degene die toch niet meer leven. :'D


    Jack Sparrow is wel cool en barbosa ook, maar die is oud, kleine kans dat iemand hem wilt x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Jack Sparrow is wel cool en barbosa ook, maar die is oud, kleine kans dat iemand hem wilt x)


    Hm, ik zou hem nog willen ook. Hij is gewoon een geweldig personage met geweldige droge humor.


    Your make-up is terrible

    Een RPG in het Engels lijkt me erg vet, maar ik zit al in een piratenachtige RPG, waar ik trouwens wel es mag posten eigenlijk (baby).


    No growth of the heart is ever a waste

    Endure schreef:
    (...)

    Jack Sparrow is wel cool en barbosa ook, maar die is oud, kleine kans dat iemand hem wilt x)

    Barbossa *ahum* (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    POTC Is altijd welkom!

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 19:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ja! Ja! Ja!

    Ik wacht al eeuwen op een Engelse rpg, en daarnaast hou ik gewoon heel veel van potc.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Eeyore schreef:
    (...)
    Barbossa *ahum* (cat)


    Typte ik eerst ook :'D En toen zag ik dat in het bericht dat ik quotte barbosa stond en toen raakte ik verward x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Jack Sparrow is wel cool en barbosa ook, maar die is oud, kleine kans dat iemand hem wilt x)


    barbossa is cooooooooooool.:9~


    Miep

    Het klinkt wel vet eigenlijk, alleen mijn Engels is slecht en ik heb helaas te weinig tijd. Maar wel super cool idee!


    26 - 02 - '16

    Endure schreef:
    (...)

    Typte ik eerst ook :'D En toen zag ik dat in het bericht dat ik quotte barbosa stond en toen raakte ik verward x)


    Mijn fout, te snel getypt haha.


    Your make-up is terrible

    Ik dacht ook al aan een Engelse RPG alleen mijn Engels is er echt wel te slecht voor aangezien ik nog nooit één normale les heb gehad en alles mezelf moet aanleren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."