• Deze RPG gaat een beetje over de Titanic. Het schip is beladen met 2000 passagiers en het vergaat. Alleen 40 overleven de ramp. Op het schip zat ook 1D. De gestrandde mensen raken bevriend met 1D of gaan ze nog erger haten dan voorheen. Er zijn zelfs vijf meiden die een relatie krijgen met 1D.


    Regels:
    *Reserveringen verlopen na een week
    *Je mag reserveren voor liefde
    *16+ mag
    *Niet schelden, behalve tegen de leden/het lid van 1D dat je haat (is niet bij iedereen zo)
    *Meld je af als je een paar weken niet kan, dan kan ik aan iemand vragen of ze het even overneemt.
    *1D wordt gespeeld door mij of iemand moet vragen of ze een lid van 1D mag doen. Gelieve dit te doen VOORDAT we beginnen met de RPG
    *Gelieve zo te praten IC
    Amy Isabella Styles
    *Gelieve met [], /, ||, {}, (), --,_ _, **, ++ als je OOC bent.
    *Je mag max. 2 personen besturen en maken.

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relatie met Liam:
    Relatie met Louis:
    Relatie met Zayn:
    Relatie met Harry:
    Relatie met Niall:
    Extra:

    Bij de relaties is de bedoeling dat je invult of ze vriendje en vriendinnetje zijn, goede vrienden, beste vrienden, familie, etc. Ook haat dus

    Relaties:
    Liam: Amy - Tisiphone
    Louis: Libby - Script
    Zayn: Chayenne - NightShot
    Harry: Sharone - ProudxStar
    Niall: Romyelle - LovelyLonely

    Andere personages (2/30):
    - Therry "La Gun" Despromore > Dreuzel
    - Gereserveerd > iZiall
    - Gereserveerd > Gaisford

    RPG's:
    Een

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 18:49 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik weet niet of het iets wordt, maar als het niks wordt moeten jullie het gewoon zeggen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mag ik Nialls vriendinnetje reserveren?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik een reservering doen voor een relatie met Louis? Vul ik dan in als ik thuis kom =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Naam: Chayenne Rosalia Bonita Romano
    Bijnaam: Chay
    Leeftijd: Ze is net 18
    Innerlijk: Schaamteloos, partygirl, kann bitchy zijn, lief tegen vrienden, grappig, beetje arrogant, relaxed, leeft zonder zorgen, kan dommig overkomen, optimistisch.
    Uiterlijk:


    Relatie met Liam: Haat
    Relatie met Louis: Beste vriendin
    Relatie met Zayn: Vriendinnetje
    Relatie met Harry: Kennis
    Relatie met Niall: Beste vriendin
    Extra: Ze werkt als model.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 12:27 ]


    El Diablo.

    Naam: Amy Isabella Styles
    Bijnaam: Ame, Bella, Isa, Queen of Styles
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Amy is slim, kan goed dansen en is een beetje bijgelovig. Ze heeft altijd Tarotkaarten in haar tas zitten en ze heeft ook een hele mooie ketting met edelstenen
    Uiterlijk:


    Amy heeft haar haar rood geverfd en heeft altijd groene oogschaduw op. Ze heeft ijsblauwe ogen en ze stift haar lippen altijd rood. Haar kledingstijl is meestal heel gewaagt. High heels met een skinny jeans of All stars met een kort rokje vindt ze geweldig. Haar kleren zijn meestal rood, zwart of paars. Haar All stars zijn zwart, maar ze heeft ook een wit paar. Haar High heels zijn rood, en het andere paar is paars. Ze heeft ook nog Birckenstocks voor gewoon zo. Deze zijn glimmend zwart. Ze heeft er zelf roosjes op geplakt van zilver.
    Relatie met Liam: Hij is haar vriendje
    Relatie met Louis: Goede vrienden
    Relatie met Zayn: Goede vrienden
    Relatie met Harry: Ze is de zus van Harry
    Relatie met Niall: Beste vrienden
    Extra: Ze is een anime fan en is schrijfster

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 18:41 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Hee my friendd, ;D

    Naam: Sharone (spreek uit als sjeroon) Aria Tomlinson
    Bijnaam: Shar (spreek uit als sjer.)
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Ze is aardig en vooral niet stil. Als iemand haar probeert te dissen geeft ze altijd een grote bek terug. Als ze iemand niet mag probeert ze diegene te mijden, maar als iemand ruzie zoekt dan hij hij/zij het krijgen. Wanneer je echter aardig tegen haar doet zal ze ook heel aardig terug doen.
    Uiterlijk:





    Ze is best klein, 1.65. Maar heeft hele goede vrouwelijke rondingen en een erg mooi gezichtje.
    Relatie met Liam: BFF
    Relatie met Louis: Broer
    Relatie met Zayn: Goede vriend
    Relatie met Harry: Haar vriendje
    Relatie met Niall: Vriend
    Extra: Ze is zangeres en zingt dus bijna de hele dag door, maar ze loopt al een paar weken met hetzelfde liedje in haar hoofd (Monsoon - Tokio Hotel) Op het schip was ze met 1 van haar andere vrienden Justin, die de schipramp niet overleefd heeft waardoor ze aan het begin heel stil en depressief is (maar als ze Harry leert kennen niet meer)

    Ik hoor het wel als er iets mist ;D

    x

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 11:30 ]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Degene die hebben gereserveerd, willen jullie zo snel mogelijk je personage maken? Dan kan ik de reserveringen afmaken en kunnen we alvast beginnen. Als iemand anders wilt reserveren houd ik jullie tegoed. Jullie mogen hem wel al maken, dan kan ik hem er bij zetten als de reservering is verlopen

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 21:32 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Naam:Romyelle
    Bijnaam:Romy
    Leeftijd:18
    Innerlijk:Weet ik nog niet.
    Uiterlijk:


    Relatie met Liam:Haat ze
    Relatie met Louis:Haat ze
    Relatie met Zayn:Haat ze
    Relatie met Harry:Heeft ze stiekem een BFF schap mee
    Relatie met Niall:Haar vrienDje
    Extra:Ze heeft bijna een hekel aan alle leDen

    @ LovelyLonely
    Bedankt! De reservering is bijna verlopen en anders zit ik zonder vriendinnetje van Niall. Als ze besluit hem toch nog in te vullen zeg ik het gelijk tegen je en mag je van mijn part een zelfverzonnen vriendje hebben.
    Zet dan wel graag zijn foto, leeftijd en beschrijving van uiterlijk erbij EN zijn HELE naam


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Naam: Therry "La gun" Despromore
    Bijnaam: La gun
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Therry is een vlotte jongen met een goed charme. Hij kan goed met meiden omgaan daarom denken veel dat ie homo is, terwij hij dit helemaal niet is. (uitgebrijd komt nog)
    Uiterlijk:


    Vaak bandshirts aan met een baseballjacket, hij heeft 2 verschillend gekleurde ogen. Mensen vinden hem vaak op het eerste oogopzicht bijzonder, zelf vind hij het niet echt leuk en heeft daarom meestal kleurlenzen in.
    Relatie met Liam: Een soort "buddy" Ze kunnen goed met elkaar dollen.
    Relatie met Louis: Louis en hij hebben vaak een menings verschil.
    Relatie met Zayn: Ze hebben een beetje dezelfde stijl en zelfde muzieksmaak.
    Relatie met Harry: Hij en Therry hebben een goede band, ondanks een aantal grote verschillen.
    Relatie met Niall: Niall en Therry staan het verst uit elkaar, Therry vind Niall wel aardig maar wil verder eigenlijk niets met hem te maken hebben.
    Extra: Therry kan niet zonder zijn mobiele telefoon.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Kan ik een 'random' persoon reserveren? c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    Kan ik een 'random' persoon reserveren? c:


    Ja hoor, die hoef je niet te reserveren


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mag ik een meisje reserveren?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Tisiphone schreef:
    (...)

    Ja hoor, die hoef je niet te reserveren


    Okaaaay. Maar ach ja. c; Ik zal vannacht eens gaan invullen. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gaisford schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?


    is goed!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen