• Ik was een keer de bios uit gezet want we hadden van die bakken popcorn en de popcorn lag over door de hele zaal. Ik wist geen eens waar de film over ging en der waren van die klefferts bij een van onze vrienen die hebben een popocorn attack gehad. Whahahh was echt melig maar ook schaament we zijn zelfs niet meer welkom daar. Zo erg was het. Dus we zijn op bios jacht. Iemand bios in de buurt, die te saai is een mag verfrissing gebruiken? GEEF JE NU OP XD



    (bericht aangepast door een moderator)


    Some angels have no wings.

    whahaha. vette lol.<3


    Love is in the air'<3

    we moesten het ook nog opruimen ook alleen we zijn gewoon door gelopen..


    Some angels have no wings.

    Kom maar naar zoetermeer x]

    Maar dan wil ik wel meedoen x]


    Winter is coming.

    jah... of tilburg mag ook hoor... ik en mijn vriendin hebben ooit gwoon 2 flessen drank in de bios gesmokkeld en die mensen merkte er helemaal nix van

    we zijn met een stuk of 20 man...waarom 1 stelletje.. een tip gaa niet met je vriendje.. want je krijgt echt een ladig snoep over je heen..


    Some angels have no wings.

    OMG, m'n vriendin werd bekogelt door snoepjes en dan ik ook >< en dan hebben we er maar terug gegooid, maar we zijn er niet uitgegooid fsoo xD

    komt me heeel bekent voor :P


    Dunno ><

    ROTTERDAM. :'D
    wij worden nooit weggestuurd. n_n

    Groningen^^ In de Euroborg, daar is het altijd zo saai! (er is dan ook nooit iemand)


    I am an idiot, I move.

    Hadden wij ook eens met een feestje. Maar wij mochten pas wel nadat we hadden opgeruimd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehmm,, ja onze bios wordt al een puinhoop elke x als ik langs ga..=X Ik smokkel vaak van alles mee naar binnen in de bios.. Meestal sn0ep en drinken en dat so0rt shit.. En ik gooi zoO vaak perongeluk(A) mn bak popcorn om.. Of wordt bekogelt met popcorn.. x3 Maar opruimen?? Nee daar doe ik niet aan..


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Omg!
    zou ik nie echt willen mee maken..
    hoe schaamtelijk is dat wel niet.
    ik heb eens gehad dat ik een cola heb omgegooid net voor de deuren van de zaal, iedereen zat te wachten tot de deuren opengingen van de zaal en ik was zo blij toen ze open gingen dat ik de cola van men pa heb omgestoot en al die ijsblokjes lagen verspijd en sommigen zaten ermee te voedbalen, wil ik echt niet nog es mee maken!
    Je kan altijd naar de bios in Gent komen, maar die ligt al half en half vol met popcorn.

    xAnanas

    In Utrecht mag je doen wat je wilt in die bioscopen. Ik schold een keer een man uit voor HOMO en GAY en de beveiligingsmannen deden NIKS.

    In Utrecht mag je doen wat je wilt in die bioscopen. Ik schold een keer een man uit voor HOMO en GAY en de beveiligingsmannen deden NIKS.


    en wat deed die man dan? (Die je uitschold voor homo en Gay)
    wrm staan die beveiligingsmannen er als ze niks doen?

    Omg x'D

    Zoo lol.

    Zo had ik dat ook een keer met wat vriendinnen,
    waren we ook in de bios, en we hadden Ice Tea Bestelt x'D
    en daar zat zo'n Rietje bij. Dus wij de heletijd naar andere mensen voor ons blazen en toen werden ze kwaadd, x'D
    hebben ze op een knopje gedruktt En Gemeldd.
    Dus er kwam zo'n Wijff aan die begon te Praten tegen ons van Hebben julie dat gedaan en blablabla x'D
    En wij zo heeel ontschuldig: Nee Mevrouw Ö x'D
    en die mensen keken ons kwaad aan x'D
    Toen ging die vrouw weg, En begonnen wij met rietjes en andere troep naar vOren te gooien :P

    Toen werden we er ook uitgezet (A)

    MAar welkom zijn we nog wel ! :D
    x'D

    [ Boeiend hea? x'D ]