• Ik probeer maar eens wat, ik weet niet of het wat word




    Topics:

    Rollentopic
    - ...


    De indianen aan de noordelijke kant van de rivier leven van het jagen op dieren en gaan bijna allemaal harmonieus met elkaar om terwijl het leven van cowboys aan de zuidelijke kant van de rivier bestaat uit paarden races en het uitbreiden van hun bestaan.

    Jaren lang leefden de indianen en de cowboys gewoon in vrede naast elkaar, iets wat veranderde toen de cowboys de indianen proberden uit de drijven. Maar nu vechten de Indianen terug, en harder dan ooit. Gedreven door hun geloof en godin Hyitcha (de godin van liefde, passie en trouw) stormen ze het land van de cowboys in.




    Indianen:

    Elina Santasja - TheRumIsGone
    Cineál Santasja - xJohnnyDepp
    Tala Kilimoli - Leannan
    Gereserveerd voor - KatjaBell
    Maya Rose Indede - HurtedHeart
    Iowa Kilimoli - Leannan
    Neylin Mea Wakan - Gaisford
    Elyana Wakan - Frodo ~ Gestopt
    Juaneño Wintu Nakipa. - Password

    Cowboys & Girls

    Clayton Moore - TheRumIsGone
    George ''Rocky'' Morris - xJohnnyDepp
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Annabelle 'Anna' Hope Everheart - xMarvelous
    Dakota McBee - Leannan
    Lord' Percy Marshall - Cheops
    Gereserveerd voor Gaisford
    April Dawn Jillian Denali - Tisiphone


    Regels:

    - Bij ooc je bericht graag tussen haakjes : [] () {}
    - Geen one-liners, minimaal 5/6 regels
    - Naamverandering graag doorgeven in het Rollentopic
    - Iedereen mag maximaal 3 persongage's
    - 16+ en schelden mag


    Begin: Gwn als een normale dag, doe wat je denkt dat je personage dagelijks doet ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Clayton Moore

    Ik keek hoe ze het paard gerust stelde, en waarna ze zich weer tot mij richte en sirieus zij dat het hun gebied is, juist door dat verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Waarom hadden de indianen en de cowboys zo'n slechte band? omdat wij het gewoon verpest hadden, iets waar ik het niet mee eens was, ik zou best vrede willen sluiten met de indianen, 'Waarom zou ik hier niet mogen zijn?' Andwoorde ik terwijl ik mijn hand door de manen van Ferne liet gaan maar mijn blik niet van de indiaan afwende .


    Don't be like the rest of them, darling

    [iemand met indiaan van 9 of cowboy van 18 praten??]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Annabelle wil wel met de cowboy van 18 praten ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maya Rose Indede ~ indiaan
    'Waarom zou ik hier niet mogen zijn?' vroeg hij nieuwschierig. Mijn blik verzachte iets. 'Omdat jou volk ons land binnendrong en dacht dat het van jullie was en begonnen ons bos te kappen en onze paarden op te jagen.' Zeg ik een beetj beledigd. Het was wel zo. Destiny haar broeders en zusters waren meegenomen door hen. Destiny was groter dan zijn merrie en destiny stapt richting de meriie die naar achteren loopt. In de ogen van zijn paard zag ik onzekerheid. Bij destiny alleen zelfvertrouwen. Destiny hinnikt hard en zijn merrie stapt nog wat naar achteren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [hihi laat maar volgens mij is Elina aangemaakt en daar zou ik mee gaan praten xD Sorry :(]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Clayton Moore

    Ik aaride met mijn hand over de nek van Ferne en fluisterde wat in haar oor om haar gerust te stellen, en wende me toen weer tot de indaan, wat ze gezecht had was waar, maar dat hoevde nog niet te betekenen dat ik zo was. 'En wie zecht dat ik hetzelfde doe?' Vraag ik, ergens was het oneerlijk dat ik zo werd afgeschilderd, ik zou nooit op paarden jagen, ze hoorden vrij, en die vrijheid wilde ik hun graag geven.

    {Moet nu gaan.. See you later guys!}


    Don't be like the rest of them, darling

    [@HurtedHeart Jayden en Annabelle anders laten meeten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {Sorry.. Moet echt gaan.. IK WIL OOK EEN LAPOP..} XD


    Don't be like the rest of them, darling

    [weeh.. kaap je de ipad weer??]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Maya Rose Indede
    'En wie zegt dat ik hetzelfde doe?' zegt hij als hij zijn paard gekalmeerd heeft. Ik bekeek zijn paard oke nu was het duidelijk. 'Je hebt een Jemens-kudde paard. Die kudde leefde altijd vlak bij ons dorp tot jullie kwamencen jullie ze vinden je rijd er nu op een.' Zeg ik sissend. Destiny stijgerd op minn bevel richting zijn merrie zodat hij nog stedd achteruit loopt.
    [Is oed waar is annabelle?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Eh, gewoon ergens bij haar paard a. Verzin anders maar gewoon iets ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [en toe was ik toch alleen... nouja ik w8 wel op therum en heb dan vanaaf hier niks te doen]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Clayton Moores

    Daar had ze een punt, 'Het liefst zou ik hem vrijlaten' Zeg ik eerlijk, afvragend of ze me geloofde, 'En jammergenoeg kan ik dat niet doen omdat hij van mijn vader is' vervolg ik, ik hoopte dat ze me geloofde, ik had geen zin in ruzie met een indiaan. Maar alles wat ze tot nu toe zij was wel de waarheid geweest, en het liefst wouw ik dat dat het niet was.


    Don't be like the rest of them, darling

    [please post een stuk met Elina???]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (ik zal het proberen.. Maar moet oppassen want m'n vader is vlakbij..)


    Don't be like the rest of them, darling