• Ik probeer maar eens wat, ik weet niet of het wat word




    Topics:

    Rollentopic
    - ...


    De indianen aan de noordelijke kant van de rivier leven van het jagen op dieren en gaan bijna allemaal harmonieus met elkaar om terwijl het leven van cowboys aan de zuidelijke kant van de rivier bestaat uit paarden races en het uitbreiden van hun bestaan.

    Jaren lang leefden de indianen en de cowboys gewoon in vrede naast elkaar, iets wat veranderde toen de cowboys de indianen proberden uit de drijven. Maar nu vechten de Indianen terug, en harder dan ooit. Gedreven door hun geloof en godin Hyitcha (de godin van liefde, passie en trouw) stormen ze het land van de cowboys in.




    Indianen:

    Elina Santasja - TheRumIsGone
    Cineál Santasja - xJohnnyDepp
    Tala Kilimoli - Leannan
    Gereserveerd voor - KatjaBell
    Maya Rose Indede - HurtedHeart
    Iowa Kilimoli - Leannan
    Neylin Mea Wakan - Gaisford
    Elyana Wakan - Frodo ~ Gestopt
    Juaneño Wintu Nakipa. - Password

    Cowboys & Girls

    Clayton Moore - TheRumIsGone
    George ''Rocky'' Morris - xJohnnyDepp
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Annabelle 'Anna' Hope Everheart - xMarvelous
    Dakota McBee - Leannan
    Lord' Percy Marshall - Cheops
    Gereserveerd voor Gaisford
    April Dawn Jillian Denali - Tisiphone


    Regels:

    - Bij ooc je bericht graag tussen haakjes : [] () {}
    - Geen one-liners, minimaal 5/6 regels
    - Naamverandering graag doorgeven in het Rollentopic
    - Iedereen mag maximaal 3 persongage's
    - 16+ en schelden mag


    Begin: Gwn als een normale dag, doe wat je denkt dat je personage dagelijks doet ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Clayton Moore

    Ik kijk toe hoe het meisje de man met het geweer in zijn hand schiet, ik vloek binnensmonds, waarom moesten ze toch steeds de paarden meenemen? Hadden ze zelf niet genoeg om veulens te krijgen? 'Ik weet het' Zei ik eerst zuchtend waarna ik antwoord gaf op haar vraag, 'Een volbloed is een soort paarden ras, ongekruist met andere rassen en voor de anderen van mijn soort het beste ras om mee te doen aan paardenrace's of om op te scheppen onzovoord. ' Andwoorde ik.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 18:16 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Maya Rose Indede
    'Ik weet het' Zegt hij zuchtend. 'Een volbloed is een soort paarden ras, ongekruist met andere rassen en voor de anderen van mijn soort het beste ras om mee te doen aan paardenrace's of om op te scheppen ofzo.' ik knikte. 'Vandaar dat ze mijn Destiny altijd proberen de pakken. Ik hoor een korte knap en trek Des haar hoofd naar beneden zodat ze alleen de veer raken. Ik grom even en pak mijn pijl en boog stevig vast en breng de pijl tot aan mijn wang. Nu kwam hij er niet levend vanaf. Ik schoot. Ik raakte hem dit keer goed en in zijn nek en de pijl doorboorde het zodat hij levenloos op de grond viel. Ik nam niet snel iemands leven, maar niemand kwam aan mijn paard. Destiny bibbert nog steeds en kijkt angstig. Ik til haar snuit op en kus haar neus. 'Je bent veilig bij mij.' fluister ik zachtjes. 'Bedankt.' Zeg ik even laat op zijn uitleg. 'Dat zegt genoeg waarom ze mijn paard willen hebben.' Zeg ik met een waterige glimlach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Clayton Moore

    'Goed schot' Zeg ik, het kon me vrij weinig shelen als zoiemand dood was, het scheelde één iemand die de paarden zou meenemen, 'Ik ben Clayton trouwens, Clayton Moore' Stel ik mezelf voor als ik merk dat ik dat nog niet gedaan had. Waarschijnlijk zou ik zo weer verder trekken, als ze me tenminste doorliet, maar het kon me weinig schelen als ze dat niet deed.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik heb een Dark Mark op mn arm getekend :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Fotoooo]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    {Dark Mark Niet heel duidelijk.. Ook niet heel erg mooi doordat ik het ondersteboven moest tekenen XD..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Maya Rose Indecd
    'goed schot.' Zei hij alsof ik net niemand had dood geschoten. 'Dankje.' Zeg ik met een glimlach. 'Ik ben trouwens Clayton, Clayton Moore.' Stelde hijzich voor. Ik knik. 'Ik ben Maya, Maya Rose Indede.' Zeg ik glimlachend. 'Waar moest je eigelijk heen? Omdat je door ons gebied heen moest.' Vraag ik geintresseerd verder.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Leuk ;)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Clayton Moore


    'Ik kom vaak bij de wilde kudde paarden hier in het noorden, gewoon omdat ik het mooi vind om naar te kijken' Zeg ik eerlijk, ik zou ze nooit willen vangen, ook niet omdat ze er samen veel te vrolijk en vrij uitzien. Waarschijnlijk zou ze me geloven, en ik hoopte het vanharte want ik zou zoizo naar de kudde willen vandaag.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 20:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    George Rocky Morris

    'Ja dat dacht ik al. Ik heb niets tegen jullie, maar als mijn troep me hier ziet...' ik keek even snel om me heen. 'Wat doe je hier?' vroeg ik toen. Ik zuchtte diep en aaide mijn paard even, streek over de veren van mijn pijlen en met mijn andere hand op mijn zwaard, mocht dit een valstrik zijn -ja ik was nogal snel wantrouwig-.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Maya Rose Indede ~ Indiaan
    'Ik kom vaak bij de wilde kudde paarden hier in het noorden, gewoon omdat ik het mooi vind om naar te kijken' Ik geloofde hem. Want ik betwijfelde of hij loog, maar dat deed hij niet. 'Ik kan je wel brengen. Ze grazen dicht bij ons dorp ik zag ze vanmorgen nog toen ik naar de bloesemboon ging.' Zeg ik vriendelijk. Anders kon je uren zoeken voor die wilde paarden en dat wou ik hem besparen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elina Santasja

    'Ik ben hier, omdat ik hier ben en hier volgens mij ook zijn mag' Andwoorde ik enigsins bot, ik had ook niets tegen hem maar de manier waarop hij zijn wapens aanraakte maakten me enigsins bang. Ik had niets tegen de bleekgezichten en op veel manieren vond ik hun interesand, maar de manier waarop ze iet deden en anders waren maakte me bang

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 21:13 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Clayton Moore

    Ik was blij dat ze me vertrouwde en er verscheen een gilmlach op mijn gezicht toen ze voorstelde dat ze me er wel heen wouw brengen, 'Graag' Andwoorde ik, normaal was ik ongeveer één uur bezig met zoeken, soms had Ferne ze ook al snel gevonden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Maya Rose Indede
    Er verscheen een glimlach op mijn gezicht en ik glimlachte terug. 'Graag.' was zijn antwoord. Ik klom zelf op mijn kaard en keek hem aan. 'kom maar mee, maar gepaard is sneller dus ik zou op je paard zitten.' Zeg ik vriendelijk. Als hij zit stapte ik voor hem uit de helling op naar de bloesemboom de roze blaadjes wapperde al in mijn gezicht toen we bijna boven aan stonden zag ik de bloesemboom al. 'Er hoorde er eerst twee van zulke bomen te zijn op de andere kant van het dal.' Zeg ik als ik naar een ranch wijs helemaal aan de overkant van deze berg. 'Wij geloven namelijk dat deze vruchten bladeren en wortels van deze boom magische krachten hebben om wonden te helen.' het was toch een beetje cultuur. Destiny hinnikte opeens en ik keek naar waar zij keek. Een beetje hieronder stond een gigantische groep met paarden maar 100 meter verder naar beneden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Clayton Moore

    Ik luisterde geintererseerd naar het verhaal dat ze vertelde, het leven van de indiaanen had ik altijd al interesand gevonden, toen Ferne ook begon te hinniken zag ik de richting waarin ze keek, een eindje hieronder stond de groep wilde paarden. Gemakkelijk stapte ik af en galopeerde Ferne al snel naar de kudde.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling