• Ik probeer maar eens wat, ik weet niet of het wat word




    Topics:

    Rollentopic
    - ...


    De indianen aan de noordelijke kant van de rivier leven van het jagen op dieren en gaan bijna allemaal harmonieus met elkaar om terwijl het leven van cowboys aan de zuidelijke kant van de rivier bestaat uit paarden races en het uitbreiden van hun bestaan.

    Jaren lang leefden de indianen en de cowboys gewoon in vrede naast elkaar, iets wat veranderde toen de cowboys de indianen proberden uit de drijven. Maar nu vechten de Indianen terug, en harder dan ooit. Gedreven door hun geloof en godin Hyitcha (de godin van liefde, passie en trouw) stormen ze het land van de cowboys in.




    Indianen:

    Elina Santasja - TheRumIsGone
    Cineál Santasja - xJohnnyDepp
    Tala Kilimoli - Leannan
    Gereserveerd voor - KatjaBell
    Maya Rose Indede - HurtedHeart
    Iowa Kilimoli - Leannan
    Neylin Mea Wakan - Gaisford
    Elyana Wakan - Frodo ~ Gestopt
    Juaneño Wintu Nakipa. - Password

    Cowboys & Girls

    Clayton Moore - TheRumIsGone
    George ''Rocky'' Morris - xJohnnyDepp
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Annabelle 'Anna' Hope Everheart - xMarvelous
    Dakota McBee - Leannan
    Lord' Percy Marshall - Cheops
    Gereserveerd voor Gaisford
    April Dawn Jillian Denali - Tisiphone


    Regels:

    - Bij ooc je bericht graag tussen haakjes : [] () {}
    - Geen one-liners, minimaal 5/6 regels
    - Naamverandering graag doorgeven in het Rollentopic
    - Iedereen mag maximaal 3 persongage's
    - 16+ en schelden mag


    Begin: Gwn als een normale dag, doe wat je denkt dat je personage dagelijks doet ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    George Rocky Morris

    'Ik ben hier, omdat ik hier ben en hier volgens mij ook zijn mag', zei ze nogal bot.
    Ik grinnikte. 'Niet gelijk zo boos.' suste ik en trok mijn zwaard, terwijl ik een steen pakte en mijn zwaard met snelle halen begon te slijpen. 'Ik vermoord je heus niet hoor, al zie ik er wel zo uit.' zei ik serieus en stopte mijn zwaard weer in mijn schede. De steen stopte ik weer in het zakje aan mijn riem. 'Men mag al niets meer vragen of hij wordt afgekat. Heb je iets tegen ons of zo?'

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 16:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elina Santasja

    ik keek naar hoe hij zijn zwaard sleep en toen weer terug stopte, waarom zou je zoiets op zo'n moment doen? Rare bleekgezichten.. 'Mischien' Andwoorde ik op zijn vraag, iets wat wel de waarheid was, ik wist niet wat ik moest vinden van de bleekgezichten, aan de ene kant stalen ze de paarden en deden veel dingen die mij niet aanstonden maar aan de andere kant waren vast al de bleekgezichten niet zo.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 16:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    George Rocky Morris

    'Misschien.' antwoordde ze. Ik keek even naar haar. 'Als je soms denkt dat ik al die dingen steel, mensen ontvoer en zo, ik ben liever niet in ons kamp omdat ik daar een hekel aan heb. Dat soort mensen zorgen dat iedereen denkt dat cowboys allemaal zo zijn.' zei ik, me gelijk ergerend aan de mensen waar ik het over had.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 16:39 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elina Santasja

    'Ik geloof niet dat iedereen zo is, alleen sommige' Zeg ik eerlijk, en na wat ik gehoord had was hij niet zoiemand. Hij leek anders dan de andere cowboys, maar ik kon nogsteeds niet beamen wat er anders aan hem was, maar er was iets.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 16:56 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [My dark mark is gone.. XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Kuch Kuch}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik wil wel reageren, maar aangezien Percy nog steeds met Dakota aan het praten is, kan ik haar niet ergens naartoe sturen...en ik weet niet echt waar ik Iowa en Tala heen kan sturen aangezien niemand echt op mijn vraag reageerde :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Iowa of Tala kan wel naar Annabelle?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    TheRumIsGone schreef:
    Clayton Moore

    Ik luisterde geintererseerd naar het verhaal dat ze vertelde, het leven van de indiaanen had ik altijd al interesand gevonden, toen Ferne ook begon te hinniken zag ik de richting waarin ze keek, een eindje hieronder stond de groep wilde paarden. Gemakkelijk stapte ik af en galopeerde Ferne al snel naar de kudde.


    Don't be like the rest of them, darling

    [kan ik nog meedoen?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ja hoor, alleen wel graag een jongen ^^]


    Don't be like the rest of them, darling

    [oke, waar is het rollentopic of is dat er niet?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    La Klik


    Don't be like the rest of them, darling

    Leannan schreef:
    Dakota McBee

    Een triomfantelijke glimlach sierde mijn gezicht terwijl ik naast hem ging staan en luisterde wat hij te zeggen had.
    Ik had eerst verwacht dat hij me ging weigeren aangezien een jongevrouw was en vrouwen nog altijd als minderwaardig werden beschouwd.
    En al zeker omdat ik een revolver had waar ik verbazingwekkend goed mee overweg kon.
    Mijn ogen gleden over het gezicht van Percy terwijl ik mijn handen in mijn heupen plaatste om er nog zelfzekerder uit te zien dan ik al was.
    "Mister Marshall..." Begon ik wanneer hij was uitgesproken. "Als je naar dat dorp gaat, denkt u dat het mogelijk zou zijn als ik mee kon gaan?"
    Ik wilde met mijn eigen ogen zien hoe die mensen leefden en wat hun zwakkere plekken waren.


    Percy Marshall
    'Ma'am, dat lijkt me een prima idee. Een vrouw die met een revolver om kan gaan moet wel dodelijk zijn, dus laat straks maar eens wat zien.' grinnikte Percy. Percy bekeek de zelfverzekerde jongedame nog eens nader. Percy floot een keer op zijn vingers en er kwamen al diverse mannen met geweren aangelopen. 'Mannen, deze jongedame hier is Dakota McBee. Zij gaat ons vergezellen naar dat roodhuidendorp. In deze tocht zal zij jullie superieur zijn, dat betekent handjes thuis en doen wat je gezegt word, ben ik duidelijk?' riep hij de cowboys toe. 'Yes sir!' antwoordden die op een ritmische klank.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    [ik heb een meisje gedaan voor cowboys, dan is het daar gelijk]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen