• Ik probeer maar eens wat, ik weet niet of het wat word




    Topics:

    Rollentopic
    - ...


    De indianen aan de noordelijke kant van de rivier leven van het jagen op dieren en gaan bijna allemaal harmonieus met elkaar om terwijl het leven van cowboys aan de zuidelijke kant van de rivier bestaat uit paarden races en het uitbreiden van hun bestaan.

    Jaren lang leefden de indianen en de cowboys gewoon in vrede naast elkaar, iets wat veranderde toen de cowboys de indianen proberden uit de drijven. Maar nu vechten de Indianen terug, en harder dan ooit. Gedreven door hun geloof en godin Hyitcha (de godin van liefde, passie en trouw) stormen ze het land van de cowboys in.




    Indianen:

    Elina Santasja - TheRumIsGone
    Cineál Santasja - xJohnnyDepp
    Tala Kilimoli - Leannan
    Gereserveerd voor - KatjaBell
    Maya Rose Indede - HurtedHeart
    Iowa Kilimoli - Leannan
    Neylin Mea Wakan - Gaisford
    Elyana Wakan - Frodo ~ Gestopt
    Juaneño Wintu Nakipa. - Password

    Cowboys & Girls

    Clayton Moore - TheRumIsGone
    George ''Rocky'' Morris - xJohnnyDepp
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Annabelle 'Anna' Hope Everheart - xMarvelous
    Dakota McBee - Leannan
    Lord' Percy Marshall - Cheops
    Gereserveerd voor Gaisford
    April Dawn Jillian Denali - Tisiphone


    Regels:

    - Bij ooc je bericht graag tussen haakjes : [] () {}
    - Geen one-liners, minimaal 5/6 regels
    - Naamverandering graag doorgeven in het Rollentopic
    - Iedereen mag maximaal 3 persongage's
    - 16+ en schelden mag


    Begin: Gwn als een normale dag, doe wat je denkt dat je personage dagelijks doet ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elina

    Op mijn blote voeten rende ik door de bossen, het voelde fijn, de wind door mijn rode haren, toen ik na een tijdje rennen op 1 van de vele groene vlaktes terechtkwam zakte ik op het gras neer terwijl ik mijn hand door de graas rietjes liet gaan.

    (kort maar het is iets? Moet nu echt gaan..)


    Don't be like the rest of them, darling

    George ''Rocky'' Morris
    Op mijn paard rijd ik richting de bossen. Ik liet mijn paard sneller gaan en uiteindelijk zag ik een meisje zitten. Ik kwam dichter bij en sprong van mijn paard. 'Je bent een indiaan, is het niet?' vroeg ik en liep naar haar toe.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xHeavenlyx schreef:
    [mijn topics]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maya Rose Indede ~ indiaan
    'Het liefst zou ik hem vrijlaten' Ik geloofde hem niet. Helemaal niet zelfs. 'En jammergenoeg kan ik dat niet doen omdat hij van mijn vader is' dat waren nog eens smoesjes. 'Tuurlijk.' Zeg ik ongelovig. Opeens komt moon grommend de bosjes uit richting de cowboy. 'Moon nee. Molento dendere.' Zeg ik met een straffende stem meteen stopt moon, maar zijn paard schrikt zodat het stijgert.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Neylin Mea Wakan

    Mijn kleine handen rijgen de kralen aan het dunne touw. Mijn bruine ogen staan geconcentreerd terwijl ik de kralenketting steeds langer maak. Op een moment komt er een eind aan het touw en sta ik op van de grond waar ik op zit. Ik loop met voorzichtige stapjes naar een van de mensen uit het kamp. "Knoowpje?" Vraag ik met een kinderstem. Ik geef de kralenketting aan de vrouw die er een stevige knoop in maakt. Ze geeft me een aai over mijn haar en ik giechel.

    { Het is best raar om een kind te spelen -.- }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (iemand die zin heeft om met Annabelle te praten?)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elina Santasja

    'Jij bent een indiaan, is het niet?' Vroeg de bleekgezicht die op de af liep, ik stond op en keek hem aan, er leek iets anders aan dit bleekgezicht dan bij de anderen, maar ik kon niet beamen wat, 'Ja, dat ben ik' Andwoorde ik terwijl ik naar het bleekgezicht bleef kijken, wat was er zo anders aan hem? Ik negeerde de gedachte en mijn hand ging door mijn rode haar, waar halverwege een veer in zat gestoken.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 8:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Clayton Moore

    Ze geloofde me niet, dat was duidelijk, veel tijd had ik niet om na te denken toen er een witte wolf uit de bosjes liep, Ferne schrikte en ik wist hem enigsins rustig te krijgen waarna ik van hem af sprong en zijn zaden en hooftstel eraf haalde, 'Ga maar' Zeg ik, waarschijnlijk had ze de kudde al geroken want ze rende vrijwel direct weg, waarna ik alleen achterbleef en het zaden op de grond legde. Als het moest bleef ik hier wel zitten, mij kon het niets schelen, ik ging zoizo niet terug.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 8:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Percy Marshall
    Met zware passen liep ik door het dorp. Verschillende mensen zagen mij al aankomen en stapten enigzins geschrokken aan de kant. Even bleef ik staan en floot ik op mijn vingers. Al snel kwam Mister Jones van de saloon naar buiten. 'Jones, heb je nog enige problemen gehad tijdens mijn afwezigheid?' sprak ik bitter. De saloonhouder schudde zijn hoofd. 'Nee Mister Marshall.' antwoordde hij. 'Ik denk dat het tijd is voor wat veranderingen hier...' vervolgde ik, nu met een harde stem. 'Terwijl ik op bezoek was in Thunder Bluff heb ik veel gezien over het verdrijven van die vervloekte roodhuiden. Ze handelden daar met de roodhuiden, maar ik het voordeel van henzelf. En ik denk dat jullie allemaal zo snugger zijn om te weten wát we dus moeten verhandelen met die roodhuiden, het is allemaal verkrijgbaar in de Saloon.' sprak ik strict terwijl ik de menigte strak aankeek.
    'Ik zal binnenkort eens met hun leider spreken.' sprak ik terwijl er een grijns op mijn gezicht verscheen.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Tala Kilimoli

    Ik rende razendsnel door het bos en voelde de wind als een lichte streling op mijn huid.
    Het was een ritmisch tempo, snel, alsof ik een doel voor ogen had.
    Mijn ogen gleden naar mijn handen, die ondertussen van vorm veranderden.
    De nagels die ik kende, werden klauwen...mijn gladde huid werd harig en uit mijn keel kwam een bloeddorstige huil.
    Het was wolvengehuil.
    Grauwend rende ik op mijn doel af, vastberaden hem om te brengen.
    Het was een man met een witte hoed, een cowboy.
    Op het moment dat ik op hem afsprong, haalde hij een geweer boven en een schot galmde over het hele gebied.
    Ik was geraakt.


    Met een bonzend hart schrok ik wakker en bekeek angstig de kamer.
    Mijn hoofd voelde warm aan terwijl ik met trillende vingers het zweet van mijn voorhoofd probeerde te vegen.
    Het was een droom, niets meer dan een droom.
    Nog steeds een beetje onder de indruk van de droom, klauterde ik recht en trok ik mijn kleren aan.
    Mijn haren liet ik los over mijn schouders hangen waardoor mijn rebelse trekjes goed herkenbaar waren.
    Ik stapte mijn hutje uit en sloot even mijn ogen tegen het felle zonlicht.
    Toen ik het licht eenmaal gewend was, sloop ik ongezien naar mijn paard en sprong er behendig op.
    Het was tijd voor een ritje, wie weet kon ik het dorp van de cowboys nog eens zien.




    Iowa Kilimoli

    Terwijl ik net terug was van de jacht, zag ik mijn jongere zusje weg galopperen op haar paard.
    "Tala!" Riep ik haar na in een poging haar tegen te houden, maar ze luisterde niet en verdween al gauw in de verte. "Verdomme."
    De dode dieren had ik over mijn brede schouders geslagen terwijl ik het dorpje rustig binnenwandelde.
    Ik begroette iedereen die ik tegenkwam met een lichte knik en een glimlach.
    Mijn buit was redelijk veel en ik had een vermoeden dat het dorp vanavond een feestmaal zou kunnen eten aangezien er nog steeds enkele mannen op jacht waren.
    Ik besloot de dode dieren ergens veilig op te bergen, voordat ik eens een wandelingetje in het dorp zou maken om te kijken hoe het met iedereen ging.




    Dakota McBee

    Met opgeheven hoofd, verliet ik mijn huisje dat in het centrum van het dorp was gelegen.
    Mijn revolver drukte tegen mijn slanke heup met elke stap die ik deed.
    Mannen keken me achterna en sommige spraken schande.
    Ik was één van de weinige vrouwen die zichzelf een cowgirl noemde.
    Ja, ik was een vrouw die om kon gaan met geweren, die haar mond voor niemand hield en die een bloedhekel had aan Indianen.
    Ze hadden mijn ouders vermoord en ik wilde wraak.
    Met opeengeklemde kaken, stapte ik het saloon binnen en was me al meteen gewaar van alle blikken.
    Zonder enige aarzeling wandelde ik naar de bar, nam plaats op een krukje en wenkte de ober.
    "Een wiskey alsjeblief." Zei ik kort en tikte tegen de rand van mijn hoed.



    [ Is er iemand die één van mijn 3 personages wilt ontmoeten? Dit is mijne eerste post namelijk.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [@Leannan: Dakota kan best in contact komen met Percy. Die staat in de hoofdstraat van het dorp te schreeuwen op het moment xD]


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    [Oh, ok...ik zal haar sturen :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dakota McBee

    Ik nam net een slok van mijn wiskey en voelde het goedje branden in mijn keel waardoor ik heel even mijn ogen wat dicht trok.
    Een man was buiten aan het roepen maar ik kon niet echt horen wat hij allemaal zei.
    In een oogwenk was ik opgestaan van mijn krukje aan de bar en wandelde heupwiegend naar de deuren van het saloon waar ik tegen de deurpost bleef leunen.
    "Terwijl ik op bezoek was in Thunder Bluff heb ik veel gezien over het verdrijven van die vervloekte roodhuiden. Ze handelden daar met de roodhuiden, maar ik het voordeel van henzelf. En ik denk dat jullie allemaal zo snugger zijn om te weten wát we dus moeten verhandelen met die roodhuiden, het is allemaal verkrijgbaar in de Saloon" Ik kreeg de man in het oog die het zei en nieuwsgierig hield ik mijn hoofd wat schuin en trok ik mijn hoed wat over mijn felle ogen. "Ik zal binnenkort eens met hun leider spreken."
    Ik had hem al eens eerder gezien in het dorp maar nog nooit echt de moeite genomen om met hem te praten.
    "En hoe ben je dat van plan dan?" Vroeg ik bitter terwijl ik mijn armen kruiste. "De kans is groot dat ze je gaan scalperen."
    De herinnering aan het feit dat mijn ouders vermoord waren door die bende wilde apen, maakte me kwaad op alles en iedereen, ook al was dat niet echt mijn bedoeling.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (@ TheRumIsGone; zin om onze personages kennis te laten maken?)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Percy Marshall

    De belangstelling voor mijn toespraak was groter dan ik dacht en veel inwoners waren het met mij eens. "En hoe ben je dat van plan dan?" vroeg een vrouw ineens. 'We gaan met ze handelen in alcohol, tabak en kleding. Alcohol en tabak zijn onze grote vrienden, maar die tere zieltjes van de roodhuiden kunnen er niet tegen. En wat die kleding betreft? We nemen de kleding van iemand die de mazelen of de waterpokken heeft gehad en geven die aan onze zogenaamde vrienden, want ook dara kunnen ze niet tegen.' grinnikte ik.
    "De kans is groot dat ze je gaan scalperen." vervolgde de jongedame. 'Die kans is inderdaad groot, mijn broer is ook ten prooi gevallen aan die wilden, maar ik neem mijn geweren mee en wat bewapende mensen hier uit het dorp, dan moet het goed komen.' antwoordde ik kalm terwijl ik op een stukje kauwtabak knabbelde.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 15:32 ]


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.