• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    [mijn topics]


    Remember to be ridiculous.

    olivia:

    de jongen keek me lief aan, "ik hou van frankrijk, maar engeland is ook prima trouwens, heb je anders zin binnenkort een stukje te gaan rijden we kunnen door het bos gaan?" vraag ik.


    even a white rose has a black shadowx

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'blijkbaar wel, waarom hij het heeft gedaan, weet ik niet eens,' zeg ik verdrietig. Het heeft serious mijn leven geruïneerd. Op school werd ik aangestaard, leraren vonden het nodig om mij te informeren over privacy. De weinig vrienden die ik had, wilden mij niet meer zien. Ik ben blij dat mijn ouders zoveel voor me over hebben, en me hier heen hebben gestuurd. Ook al kunnen we het eigenlik niet betalen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk haar verdrietig aan. 'Ik zou je nu heel graag een het-komt-allemaal-wel-goed-knuffel geven maar helaas gaat dat niet zo makkelijk wanneer ik op een paard zit.'
    Ik zie een omgevallen boom liggen en begin Brian aan te sporen. Hij springt er zonder moeite overheen maar zo hoog en breed is dat ding toch niet. 'Jouw beurt.'


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Tuurlijk, lijkt me leuk.' glimlachte ik. 'Dan zal ik je persoonlijke gids zijn.' zei ik en grinnikte even. Het was fijn om zo te praten, andere jaren dat ik hier zat was iedereen alleen maar bezig met het opbouwen van zijn carrière. Ik ook wel, maar ik ben niet echt iemand die graag alleen is, alleen in uitzonderlijke gevallen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    ik lach even en begin dan te paniekeren. Ik ben nooit heel goed geweest in springen, maar deze boomstam is klein, dus dat moet lukken. Ik spoor Stardust aan en spring. Ik red het net. 'wow, hier moet ik zeker nog mee oefenen,' zeg ik hijgend. Zo uitputtend was het niet, maar het had wel een effect op mij, met mijn astma.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik wil nog zeggen dat ze het niet hoeft te doen als ze niet durft maar ze springt al. Ze red het maar net en ik haal opgelucht adem. 'Wow, hier moet ik zeker nog mee oefenen,' zegt ze.
    'Had nou gewoon gezegd dat je niet goed kan springen,' zeg ik. 'Zoiets hoef je toch niet per se te doen?'


    Remember to be ridiculous.

    [Mijn topics.]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'ik weet nooit hoeveel ik wel en niet kan doen, ik dacht dat deze niet te hoog zou zijn. Blijkbaar wel bijna,' zeg ik terwijl ik stardust over haar hals aai. Ze had het goed gedaan, het ligt aan mij dat het niet lukte. 'en er zijn echt wel dingen die ik wel kan, maar ik moet de dingen die ik niet kan leren,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    olivia:

    Conor was een aardige jongen, "haha, is goed! leid me hier maar rond met mijn witte merrie Belle" zei ik terwijl ik naar haar wees, ze galoppeerde door de weide, "ga je al lang naar deze school?" vraag ik


    even a white rose has a black shadowx

    Leah Brown
    'Ja, ik weet precies wat je bedoeld.' Ik zuchtte even. Een koud briesje kwam langs en liet langzaam kippenvel op mijn armen verschijnen. Ik vervloekte mezelf voor het feit dat ik mijn vest in de auto had uitgedaan en in mijn koffer gepropt, aangezien het toen nog redelijk warm was.
    'Errhm, Faegan, vind je het erg om iets anders te doen dan stilstaan?' Ik gebaarde naar de korte mouwen van mijn polo shirt.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Luciano Sapritsi
    'Toch blijf ik erbij dat het gevaarlijk was,' zeg ik. 'Als je zoiets nou in de bak probeert oké, maar zo buiten? Ik weet niet eens of ik wel bereik heb hier.'
    Ik kijk haar even hoofdschuddend aan. 'Waar ben je dan wel goed in?'


    Remember to be ridiculous.

    [ik moet de laptop afsluiten see ya tomorrow guys]


    even a white rose has a black shadowx

    Conor Thomas Brennan
    'Dit is mijn vierde jaar.' zei ik best wel trots. Ik wilde niet opschepperig overkomen, maar ik was gewoon trots op mezelf dat dit al het vierde jaar was dat ik goed genoeg was voor deze school.
    'Op naar de stallen dan maar.' zei ik en riep Sunny bij me. Hij kwam rustig aangedraafd. 'Dit is mijn Palomino hengst Sunny.' zei ik en aaide hem onder zijn kin.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'Dressuur,' zeg ik trots. ' Ik heb aan een tiental wedstrijden meegedaan en ben bijna altijd in de top 3 geindigd,' dit is toch wel iets waar ik trots op ben. Een van de enige dingen waar ik trots op ben, maar toch.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see