• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Brennanzer schreef:
    [Ik ga nu dansen, kan pas tegen 10 uur ongeveer weer posten. Tot dan.]


    wat voor dans doe je (: ik heb klassiek en modern ballet gedaan (:


    even a white rose has a black shadowx

    olivia:

    ik pak ook mijn zadel en haar hoofdstel, en ik geef haar een beetje biks, "kijk meisje" zeg ik terwijl ik de borstel snel over haar heen haal, ik gooi het zadel over haar rug en begin aan te singellen


    even a white rose has a black shadowx

    Intan schreef:
    (...)

    wat voor dans doe je (: ik heb klassiek en modern ballet gedaan (:

    [Het is mijn 9e jaar dat ik dans, mijn 7e jaar klassiek ballet, ik heb 2 jaar jazz-ballet gedaan en een paar maanden modern.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'nou, sorry hoor,' zeg ik verontwaardigd, waarna ik zelf wat water drink. Ik kan er niet tegen als mensen verdrietig of chagrijnig zijn, want dat voel ik altijd meer dan andere mensen. Daar word ik zelf ook verdrietig van, dus dat wil ik niet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Conor Thomas Brennan
    Toen ik klaar was met opzadelen, liep ik met Sunny naar buiten. Ik gaf hem nog een wortel en daarna steeg ik op. Rustig wachtten we beide op Olivia.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    Ik schrik van haar toon. Ik had nooit verwacht dat dit meisje zo zou klinken. Verontwaardigd met een klein vleugje woede. 'Nee sorry,' zeg ik. 'Ik weet dat dit klinkt als een of andere verkeerd geplande scene uit een film maar: het ligt niet aan jou maar aan mij.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'is oké,' zeg ik iets minder verontwaardigd. Mijn hand gaat naar de armbandjes om mijn pols, en ik schuif ze voorzichtig opzij. Ik kijk even naar Luciano en zie dat hi niet specifiek op mi let. Ik wrijf over de littekens op mijn pols en laat de armbandjes er weer overheen vallen. Ooit wil ik een tattoo op mijn pols, maar dat kan pas als ik zeker weet dat ik hem niet ga verpesten met littekens. En ik weet niet of ik dat nu al kan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik moet opeens onbedaarlijk lachen. Dit lijkt op een van die foute scenes uit romantische films. Een jongen en meisje met een rotverleden komen elkaar tegen, worden opslag verliefd maar durven niets te zeggen.


    Remember to be ridiculous.

    [mag ik een reactie van Rose-Anne?]


    Remember to be ridiculous.

    [sorry, ik was een beetje aan het nadenken waar we het over kunnen hebben.]
    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik voel me een beetje ongemakkelijk worden, zoals ik altijd word als er een tijdje niks gezegd word. dan komt er een vraag omhoog borrelen, waar ik altijd al over na heb gedacht. 'Hoe doe je het? Populair zijn bedoel ik,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Zou ik een reactie mogen van Olivia?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    Die vraag laat me verstijven. Moet ze nu perse dit vragen? Van alle vragen ter wereld. 'Hard zijn,' beantwoord ik aarzelend. 'Hard en egoïstisch, niemand de kans geven om je plek in te pikken, altijd aan je imago denken, een grote bek hebben en je niet teveel door je gevoelens te laten leiden.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'hoe houd je dat vol?' vraag ik verwonderd. Ik vind het fascinerend om over dingen te praten die mij zelf nooit zullen lukken. Maar ik vind het niet erg als ik niet altijd het middelpunt van de aandacht ben. Eigenlijk nooit, maar a, daar leer je ook mee leven.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik haal mijn schouders op. 'In mijn geval is het simpel,' zeg ik. 'Ik kan niemand pijn doen om wie ik geef, ik weet niet eens of ik wel om mezelf geef.'
    Ik bijt op mijn lip. Stom, Luciano, stom. Ik lijk wel dronken, of nee, zelfs in een dronken bui flap ik er nog niet zoveel uit. Daarvoor ben ik te vaak dronken geweest.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'dat snap ik even niet,' zeg ik, in de war. Ik bedoel, hoe kun je niet om jezelf geven. Oké, je kan een hekel aan jezelf hebben, dat weet ik zelfs als de beste. Maar hij ziet er uit als iemand vol met zelfvertrouwen, dus dan zou hi toch om zichzelf geven?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see