• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'oke,' Ik loop de trap op en zie dat Luciano met zijn haar bezig is. 'en dan zeggen ze dat meisjes ijdel zijn,' zeg ik lachend. 'Kom mee, je kan het zo weer goed doen,' zeg ik terwijl ik zijn hand weer pak.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Volgens mij heb ik dat niet gezegd hoor,' zeg ik verbaasd. 'Maar het is al goed.'
    Ik knijp zachtjes in haar hand en glimlach naar haar. Dit meisje zal ik nooit meer laten gaan.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'misschien jij niet, maar het word wel gezegd,' ik geef hem een glimlach terug en kijk even naar onze handen. Mijn kleine handen worden beschermd door zijn grote, sterke handen. 'shit,' mompel ik als ik zie dat mijn armbandjes nog in het veld liggen en iedereen dus mijn littekens kan zien. Ik kijk om me heen en zie niemand, maar toch vraag ik, 'kunnen we iets doorlopen,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk haar verbaasd aan en dan zie ik de littekens op haar pols. Haar armbandjes vergeten. 'Ja hoor,' zeg ik en ik maak wat extra vaart. 'Als je niet hebt heb ik nog wel een polsbandje dat je kan lenen.'
    Ik zou hetzelfde reageren als iemand mijn shirt met kapot had gescheurd en iedereen die littekens kan zien.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'oh, nee hoor, ik heb nog wel iets, alleen niet bij me. Het maakt niet uit, we zijn er bijna,' zeg ik als ik de goede deur zie verschijnen. 'tot zo, denk ik,' zeg ik en ik druk een kusje op zijn wang.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk nog even naar de deur en ga dan mijn eigen slaapzaal binnen. De natte kleding gooi ik op de grond en ik spring onder de douche. De warme stralen zorgen ervoor dt ik me weer enigzins levend ga voelen. Na een paar minuten ga ik er echter weer onder uit en ik trek een makkelijke joggingbroek met shirt en gympen aan. Mijn haar hangt deels voor mijn ogen en ik glimlach tevreden. Tot het droog is en de gel er in kan is dit goed. Ik loop naar de meidenslaapzaal en klop op de deur. 'Mag ik binnekomen.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik ren naar mijn spullen, pak een handdoek en een jurkje en loop naar de douche. Ik zet hem aan en geniet van de warme stralen, mijn littekens iets minder. Na een paar minuten stap ik weer onder de douche vandaan en kleed me aan. Ik zorg ervoor dat er genoeg armbandjes aan mijn arm hangen, en trek een paar slippers aan. Mijn natte haar doe ik in een staart en ik loop weer naar de slaapzaal. Iemand klopt op de deur. 'Mag ik binnenkomen?' Luciano! Ik loop naar de deur en open hem. 'natuurlijk mag dat,' zeg ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik kom glimlachend binnen gelopen, ze ziet er prachtig uit zo. Als een engel. Ik druk mijn lippen even kort op de hare en kijk haar dan lachend aan. 'Ik dacht ik zal het maar even vragen voor jij of een wildvreemd meisje zich doodschrikt omdat ik binnenkom terwijl ze zich om staat te kleden.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'dat is, gelukkig, niet het geval,' zeg ik met een lachje. 'weet je misschien hoe laat we gaan eten, ik heb honger,' zeg ik, waarna ik zijn hand pak.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Nee,' zeg ik. 'Weet jij misschien waar we kunnen eten want daar hangt het misschien aangeplakt,' zeg ik.
    Ik stijk even met mijn hand door haar haar.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Dat valt wel mee, dit jaar is iedereen veel sociaaler.' zei ik terwijl ik haar aankeek. Ik keek eve vluchtig op mijn horloge.
    'Het is misschien beter dat we terug gaan,' zei ik, 'het is bijne tijd om te eten.' Dat was het handige eraan als je hier al 4 jaar zat, je wist precies wanneer wat gebeurde.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'ja, op de weg hierheen vanmiddag, heb ik een eetzaal gezien. Zullen we daar even kijken?' ik doe de deur dicht en begin te lopen in de richting waar ik hem had gezien. 'Weet je wat ik wel jammer vind van die slaapzalen? als ik niet kan slapen, kan ik nu niet om 2 uur s'nachts gitaar spelen. Thuis kan dat wel,' zeg ik met een klein lachje.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik loop met haar mee. 'Weet je wat ik jammer vind aan die slaapzalen? Nu moet ik als ik ga slapen per se een shirt aan als ik niet wil dat iedereen erachter komt van die littekens, thuis doe ik dat nooit,' zeg ik.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'dat is inderdaad jammer,' zeg ik, terugdenkend aan vanmiddag. 'Maar misschien valt het wel heel erg mee,' zeg ik dan. We lopen de trap af. 'De eetzaal is volgens mij daar,' ik wijs naar een deur, waar als het het goed is, eten achter ligt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Waarschijnlijk komen de jongens er sowieso achter omdat we een jaar lang een slaapzaal delen, nu maar gewoon hopen dat ze het stil willen houden,' ik loop naar de deur en houdt hem voor haar open.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Remember to be ridiculous.